CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Zdravím, mám hodně blbou otázku, ale nenašel jsem na ni odpověď. Mám regulátor CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A. Je možné zapojit Li-Pol baterii + pípák na balance konektor, aby to fungovalo. Děkuji za odpověd.
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
pípák nebo ukazatel stavu napětí na baterce se na lipolky připojuje hodně často(na servisní konektor) a je to i doporučený pokud tvůj regulátor neumí bezpečně auto odstavit při malém (ale bezpečném) napětí
bezpečné napětí se bere 3,2V na článek ale hodně lidí nastavuje spíš 3,4V
Edit: tady máš třeba jeden z nich http://www.rcautomodely.cz/rc-modely/es ... r-6s-Li-po
bezpečné napětí se bere 3,2V na článek ale hodně lidí nastavuje spíš 3,4V
Edit: tady máš třeba jeden z nich http://www.rcautomodely.cz/rc-modely/es ... r-6s-Li-po
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Jestli ti jde přímo o vypínání/omezování pohonu, tak to fungovat nebude. Tyhle měřáky jsou jen informativní a napájení motoru neomezují... Pokud chceš hlídač abys baterku nepodvybil, doporučil bych alespoň měřák s akustickou sirénkou, pak nemusíš furt zastavovat a koukat kolik to má, navíc ti to hlídá napětí při zátěži a ne při zastavení v boxech.
Kup si tyhle, všude je maj
http://rcautaliberec.webnode.cz/product ... cena-149-/
Kup si tyhle, všude je maj
http://rcautaliberec.webnode.cz/product ... cena-149-/
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Ahoj mám problém dneska jsem si koupil MIG 500 Turbo Race 7.2V a zapojil ho. Zhruba asi po 5 minutách (záleží jak moc zatežuju motor) se rekulátor zahřeje natolik, že na chazení neudržím rprsty víc jak 2 vteřiny. Aute se začne při jakém koliv přidání plynu cukat a dělá to v pravidelných intervalech asi po půl vteřinách, že se motor rozjede a zastaví. Baterie jsem vy vysílaži vyměnil. Ještě navíc mi nefunguje zpátečka, ale to spíš bude problém kablíku. Baterii mám Nosram NIMH 4000 mAh a nebo Li-pol Zippy 5000 mAh. Vysílač je Modelcraft GT2. Děkuji za odpověď.
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Jaké máš auto a jaký převodový poměr. Jo už to vidím
Musíš zmenšit převodový poměr, zkontrolovat jestli to někde nedrhne a tak..
Musíš zmenšit převodový poměr, zkontrolovat jestli to někde nedrhne a tak..
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Převodový poměr 22T z motoru na 70T. U motoru od Tamiye mi to nedělalo, a motor je krásně studenej možná tak 30 supňů, což oproti předchozímu je rozdíl. Jinak je všude dostatečná vůle asi tak půl milimetru mezi motorem a převodovým kolem který pak pohání řemeny.
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Hmmm to dělá u TA-05 celkový převod 7,16:1. To by měl Mig bez problémů fungovat, jestli to nikde nedrhne a je správní zubová vůle, tak nevím
Na asfaltu jsme jezdili Mig+chladič s převodem 5,85. Pak topil taky....
Na asfaltu jsme jezdili Mig+chladič s převodem 5,85. Pak topil taky....
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Spíš mi jde o to že ten regulátor vynechává a netuším čím to je jediný co proto můžu udělat je tam dát ten ventilátor
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
To cukání dělá nízký napětí na baterce v autě. Už není v dobrý kondici a při zátěži příliš klesá napětí, je tzv. měkká. Pořiď si lepší, nebo sniž odběr proudu. Dej lehčí převod. A hlídej teplotu reglu (max.70°C), zkontroluj, jestli má tepelnou ochranu, abys neodpálil ještě i ten
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Baterie je naprosto nová má jen 1 cyklus ještě to dneska zkusím a uvidím, jaký to bude
- camilius74
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte srp 05, 2008 9:23 pm
- Bydliště: Prostějov
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Nikde nevidím,jaký máš regl oo-) .Mě se občas stávalo,že mi takto motor začal zlobit,když už to bylo moc na regl. Tím cukáním ti regl říká "člověče,neblbni,já už to neutáhnu" . Zkus vyměnit regl,pokud máš.Pokud ti to nedělalo při použití tamiya motoru,tak si regl a motor nerozumí.Asi budeš muset sehnat jiný,lepčí a silnější.
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
I u nový může být problém, občas se holt něco nepovede. Raději ji pořádně prověř při zátěži. Zkoukni napětí při cukání a budeš mít jasno.Dayn píše:Baterie je naprosto nová má jen 1 cyklus ještě to dneska zkusím a uvidím, jaký to bude
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Ještě jednou si to tu pročítám a je pravda, že Mig je z těch žravějších motorů. Zdravej rozum říká, že když je ten regulátor do 15T, měl by Miga vydejchat, ale asi nevydejchá :--)
Jestli to půjde, dej na regulátor větší chladič, ventilátor a sleduj teplotu. Při teplotě 95°C se regulátor vypne, má v sobě zabudovanou tepelnou pojistku, proto zřejmě cuká.
Ale stejně mi nejde do hlavy proč se tak hřeje
Jestli to půjde, dej na regulátor větší chladič, ventilátor a sleduj teplotu. Při teplotě 95°C se regulátor vypne, má v sobě zabudovanou tepelnou pojistku, proto zřejmě cuká.
Ale stejně mi nejde do hlavy proč se tak hřeje
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Napadlo mě ještě jedno místo, které by mohlo dělat problémy a to konektory?
jaký tam máš a jak máš připojen motor k réglu a jaký máš konektory na baterce? by to mohl dělat i velký přechodový odpor. Ale je to takové plácnutí do větru.
Jinak Migy žraly a hřáli se vždycky víc. Zkus vyměnit motor za Saturna 20T
jaký tam máš a jak máš připojen motor k réglu a jaký máš konektory na baterce? by to mohl dělat i velký přechodový odpor. Ale je to takové plácnutí do větru.
Jinak Migy žraly a hřáli se vždycky víc. Zkus vyměnit motor za Saturna 20T
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Džív se hřál motor a regulátor byl chladnej, ale ted je to naopak ještě se podívám na kabíky co z něj vedou protože nejede zpátečka, takže by to mohlo být ve zkratu což pochybuju.