Problém s přijímačem

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Lukas1981
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Problém s přijímačem

Příspěvek od Lukas1981 »

Dobrý den, jsem začátečník a mam problém. koupil jsem si jetou tamiyu (TT01E) a včera jsem měnil kluzná ložiska na kuličková. nejsem si vědom žádného pochybení ale po poskládání a zapnutí mi servo nenatočilo kola rovně ale napul do prava a donkonce mi nešla ani zpatečka na motoru přitom jsem na elektriku nesahal. na regulatoru motoru jsem znova nastavil plyn a zpatečku a to běží ale servo se nedalo doštelovat ani na vysílači
(vysilač a příjímač jsou LRP A3-STX DELUXE). skusil jsem jiné servo od kamaráda a to se taky natočilo na pul do prava takže servem to neni. zároveň mi přestalo fungovat abs na motoru postě celkově mam pocit že si to dělá co chce. takže otázka zní čím to je? a co stím? a jak se to mohlo stát? nemohl se nějak pokazit přijímač? baterie jsem zkoušel měnit takže těma to taky není. hledal jsem tady na foru a nikde jsem nenašel podobný problém.
předem díky za jakýkoliv nápad. nemužu jezdit a stoho jsem mírně rozladěný.
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně

Re: Problém s přijímačem

Příspěvek od Heršpitz »

Možností je víc, buď sis přehodil na jiný model na vysílači s rozdílným trimem řízení, nebo je o pár zoubků přehozená páka na servu.
Nejdřív zkus tu páku, pokud byla sundaná, pokud ne, vynuluj nastavení vysílače a znova spáruj a nastav.
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Lukas1981
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel

Příspěvek od Lukas1981 »

přeskočený to neni. sundane to nebylo a to druhy servo je taky ok. to mě napadlo to znovu sparovat ale absolutně netušim jak na to. našel jsem na netu manual akorad anglicky a podle toho mi to nešlo. ani nevim jak to cele vynulovat.
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkacbx »

A jaký regulátor ?
Spárování by mělo být asi takhle.