Škoda 706 PP-20
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- idinek
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 236
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:37 am
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
Máš dobré nápady.
SCX-10 s karoserií Defendera D-90
TT-01 rally Škoda Fabia
SCANIA R470 ve stavu stavby
mail.:idinek@seznam.cz
http://idinek.rajce.idnes.cz/
TT-01 rally Škoda Fabia
SCANIA R470 ve stavu stavby
mail.:idinek@seznam.cz
http://idinek.rajce.idnes.cz/
Re: Škoda 706 PP-20
Navrhnutý systém otáčení ramene s plošinou vyrobený a zdá se, že vše bylo nakresleno dobře, protože to funguje Takže se můžu pustit do další práce
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- idinek
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 236
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:37 am
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
Dobrá machrovinka. No jo no, kdou umí, ten umí.
SCX-10 s karoserií Defendera D-90
TT-01 rally Škoda Fabia
SCANIA R470 ve stavu stavby
mail.:idinek@seznam.cz
http://idinek.rajce.idnes.cz/
TT-01 rally Škoda Fabia
SCANIA R470 ve stavu stavby
mail.:idinek@seznam.cz
http://idinek.rajce.idnes.cz/
- Michal Boček
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 975
- Registrován: ned lis 08, 2009 4:02 pm
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
Jak máš řešené spojení tisícihranu serva a toho malého ozubeného kola na něm?
bocektransport.cz
Re: Škoda 706 PP-20
mám vysoustružený nástaveček, na který je připevněné to ozubené kolo a celé se to šroubuje na ten díl s tisícihranem. Nic lepšího mě nenapadlo, při potřebě mít tam ten tisícihran...
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned bře 13, 2011 2:12 pm
- Bydliště: Uhlířské Janovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
Hezká práce těšim se na výsladek v akci.
mé stránky: http://www.kplusk.estranky.cz
Re: Škoda 706 PP-20
To já taky. Snad se to povede
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Re: Škoda 706 PP-20
Po několikaměsíční pauze, kdy jsem se na modelařinu jen koukal, jsem si konečně vyšetřil odpoledne, kdy jsem se mohl posadit k práci a dělat si radost. V PC navrhuji součásti plošiny, které budou následně vyříznuty z mosazného plechu, z plastu by pravděpodobně nepřežili ani provozní testy. Protože v PC kreslení nejsem až tak zdatný a dá mi to celkem dost přemýšlení, jak jednotlivé díly namalovat a současně k sobě následně i pasovali, rozhodl jsem se tyto díly nejdříve vyrobit z PSH a zkusit si testovací stavbu (byla možná i 3D modelace, ale vyříznout destičky bylo pro mě jednodušší a rychlejší). Důvodem bylo nakonec i to, že chci součást vidět v kuse, abych při následném pájení mosazi věděl, kde co a jak a uprostřed práce nezjistil, že se k nějaké části nedostanu z prostorových důvodů páječkou...
Tu je tedy pokusný výsledek:
Tu je tedy pokusný výsledek:
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Škoda 706 PP-20
Pěkný, stejnej postup jsem zvolil při řešení velikosti ramen a umístění čepů, abych si mohl vyzkoušet funkčnost, ale to asi víš. Výhody už jsi popsal a jako plus máš představu, jak to bude vypadat jako celek, než to překreslíš a řízneš do plechu. Pěkná práce.
Re: Škoda 706 PP-20
Tvořím podle originální předlohy, takže snad nebudu s ohledem na modelovou velikost muset měnit umístění čepů, přeci jen jde o píst který pouze zvedá rameno, takže tam by umístění pístu podle skutečnosti mělo fungovat bez obtíží i v modelové podobě.
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Škoda 706 PP-20
To jsem si taky myslel, tak jsem udělal uložení čepů ramen a pístů měřítkově podle originalu, ale pak mě pan mistr Piponek trochu hlouběji zasvětil do modelový hydrauliky a vše pak bylo jinak. Za předpokladu, že máš tedy v úmyslu použít hydrauliku, tak pozici čepů a pístů nepodceňuj a s Piponkem se určitě spoj. Nebo přemejšlíš o jiným způsobu zvedání ramen? Pověz, co se Ti honí hlavou?
Re: Škoda 706 PP-20
Hydraulika ve smyslu čerpadla, pístů a oleje tam určitě nebude, myslím že to je zbytečný a drahý luxus pro jeden či dva písty, které budou zvedat jen rameno, takže pravděpodobně využiju služeb elektrického pístu ala CTI. Mám to v hlavě, ale zatím jsem to nijak nerozvíjel na papíře ani v reálu. jak to začíná růst do výšky, budu přidávat a zkoušet postupy, při troše štěstí to v hlavě rozvinu dostatečně tak, aby to rovnou byla správná cesta
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Míla
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Bydliště: Písek, jihočeský kraj
Re: Škoda 706 PP-20
Vypadá to hezky, hele a co budeš dělat s tím PSH modelem až si uděláš finální verzi ?
Hasičská technika MB Sprinter RZA,PLHA, Scania R series, CAS,KHA,KA
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Re: Škoda 706 PP-20
Netuším jestli přežije, budu na ni zkoušet, takže jistě zažije nějakou úhonu
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Míla
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Bydliště: Písek, jihočeský kraj
Re: Škoda 706 PP-20
Hele kdyby si to chtěl vyhodit tak napiš, možná bych si pro vánoce 2017 nadělil výškovou techniku.
Hasičská technika MB Sprinter RZA,PLHA, Scania R series, CAS,KHA,KA
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek