Od toho jsou v C-čku stavěcí šroubky, pokud se tam nedaj, je jasný, že psí kosti vyskočí... CVD už není problémradkocernohous píše:1: při plném rejdu vypadávají přední poloosy (hezky to lupe), cvak vyskočí, cvak naskočí,
20cm nestačí? http://www.mz-racing.net/p2555-819320-k ... rovy-20cm/radkocernohous píše:2: pro střídavý motor je nutné prodlužovat senzorový kabel (tak dlouhý se nevyrábí),
Porovnáváš výprodej skladu s poměrně novým autem, to je jedna věc.. 7200 stojí PRO verze, která kromě předních CVD nemá žádnou vymoženost, kvůli který by stálo za to si připlácet..radkocernohous píše:4: za tu cenu raději nový Xray T3 2012 (za 7.200 Kč).
XV základ stojí 6000 (+900 za CVD) s použitelnýma kolama (400kč), tlumiči a pružinami jakž takž použitelnými na rally (700-1000kč), předním diferenciálem (1000kč) a karoserií (700)... Není to žádná láce, ale pořád je, pokud se týká ovýho auta v týhle kategorii, XV-čko lepší volba - přínos xrayových vymožeností je v rally nula nic...
Pokud bych kupoval nový 4WD auto, šel bych určitě do XV.. Už jen kvůli jeho modularitě, která mu dává více možností úprav než slavnému TA-01
EDIT: zapomněl jsem jednu věc, abych jen nebránil, na XV-čku se opravdu nepovedla jedna věc - držáky ramen. Zatím jsem viděl urvaný rameno skoro na všech závodech, kde se XV ukázalo