AWESOMATIX
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: AWESOMATIX
Motor podélně sníží odpory a údajně při stockovým stříďáku se ani neprojeví torque steer (nevim, stříďák se mi do TB ještě nedostal)... Příčně je až na silnější motory
A co se tí nelíbí na revolučník lumičích? Až na drobnost, že jsou nerozebiratelný(což na druhou stranu znamená 100% těsnost a funkci) jsou výtečný
A co se tí nelíbí na revolučník lumičích? Až na drobnost, že jsou nerozebiratelný(což na druhou stranu znamená 100% těsnost a funkci) jsou výtečný
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- nesto
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 952
- Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Re: AWESOMATIX
Pokud je možný uložit motor příčně, tak je to pecka
A na revolučních extra cool tlumičích se mi nelíbí právě to, že jsou nerozebitatelný, tudíš neni možná žádná údržba, přetěsnění nebo něco. 100% těsnost a funkce je sice krásná reklama, ale co si budem povídat, je to nesmysl. Takže než abys mohl sem tam doplnit olej, vyčistit to, nebo si koupit nový O-kroužky, tak musíš koupit celý nový super cool revoluční tlumiče... to je prostě chyba chyb.
A na revolučních extra cool tlumičích se mi nelíbí právě to, že jsou nerozebitatelný, tudíš neni možná žádná údržba, přetěsnění nebo něco. 100% těsnost a funkce je sice krásná reklama, ale co si budem povídat, je to nesmysl. Takže než abys mohl sem tam doplnit olej, vyčistit to, nebo si koupit nový O-kroužky, tak musíš koupit celý nový super cool revoluční tlumiče... to je prostě chyba chyb.
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...
...:::Toyota Supra:::...
Re: AWESOMATIX
Sledoval jsem diskuzi na RCtech a sám výrobce tam psal něco o tom, že když jsou tlumiče K.O, pošleš je do továrny kde ti je zrapasujou... Nepřipadá mi to jako nesmysl, vždyť u 1:1 to funguje stejně Samozřejmě bude to stát peníze, ale když někdo má na podvozek za 500€ nebo kolik to stojí, bude mít i na tohle Něco se musí obětovat.. Zas ty supercool tlumiče ti snížej těžiště a na to se u TC dost hraje
Ale kdo ví, třeba se při úspěchu dočkáme nějaký kopie od Tamky, kde bude kardan, ale i klasický tlumiče
Ale kdo ví, třeba se při úspěchu dočkáme nějaký kopie od Tamky, kde bude kardan, ale i klasický tlumiče
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- nesto
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 952
- Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Re: AWESOMATIX
Já si spíš myslim, že awesomatix bude dělat další podvozek s normálníma tlumičema a řemínkem Ikdyž pokud je výrobce idealista, tak asi ne...
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...
...:::Toyota Supra:::...
Re: AWESOMATIX
To asi ne, stejně jako xray nevyrábí plasťáka Ono i tohle asi bude omezená série, pokud se mu nebude opravdu hodně dařit
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: AWESOMATIX
Po letech jsem si vzpomněl na Awesomatix a kouknul, jak se vede.. Nejen, že dál vyrábí, ale už má i nové verze podvozku Nejnovější verze je A700Evo, kde docela zajímavě vyřešili problém s točením podvozku do vrtule při záběru... a jen tak mimochodem zrušili horní plato
http://www.awesomatixusa.com/p/a700-evo.html
https://www.youtube.com/watch?v=iJXy6DZWUTk
http://www.awesomatixusa.com/p/a700-evo.html
https://www.youtube.com/watch?v=iJXy6DZWUTk
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: AWESOMATIX
Horní plato to má, kam jsi dal oči :--) :--) :--)
Ono těch novinek bylo vícero, už z jara se tu dva kousky proháněli na koberci.
A pro tvoji informaci, už se tomu neříká AWESOMATIX, ale RUSKEJ ORLOJ
Ono těch novinek bylo vícero, už z jara se tu dva kousky proháněli na koberci.
A pro tvoji informaci, už se tomu neříká AWESOMATIX, ale RUSKEJ ORLOJ
Re: AWESOMATIX
ja tam teda plato nevidim, jen trubku a ta je celkem volne ulozena
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: AWESOMATIX
Ano, je to trubka plnící funkci horního plata, v zásadě jde jen o terminologii. U mne to horní plato je
Např. VRC STX a Smumacher Mi5 mají horní plato tvořené ze dvou karbonových částí spojené příčníky.
Oni chlapci přišli ještě s jednou věcí a to prototyp Flexible Caster Block (FCB) System, ale dále jsem to nesledoval, tak ani nevím jestli se to do výroby dostalo. Uveřejněno to bylo na FB
Dále pak nový dvojitý kardan, zajímavé je, že k montáži potřebuješ klíček 3/8, je to jediný palcový rozměr na tomto podvozku :--) :--) :--)
Např. VRC STX a Smumacher Mi5 mají horní plato tvořené ze dvou karbonových částí spojené příčníky.
Oni chlapci přišli ještě s jednou věcí a to prototyp Flexible Caster Block (FCB) System, ale dále jsem to nesledoval, tak ani nevím jestli se to do výroby dostalo. Uveřejněno to bylo na FB
Dále pak nový dvojitý kardan, zajímavé je, že k montáži potřebuješ klíček 3/8, je to jediný palcový rozměr na tomto podvozku :--) :--) :--)
Re: AWESOMATIX
no, nepodílí se to na pevnosti v krutu v podélné ose a jen částečně v příčné... to je skoro jako by tam nebylo nic
ty poloosy vypadjí zajímavě Je vidět, že přemýšlí a vymýšlí, místo aby jen kopírovali, co funguje jiným, jako někteří :xray:
ty poloosy vypadjí zajímavě Je vidět, že přemýšlí a vymýšlí, místo aby jen kopírovali, co funguje jiným, jako někteří :xray:
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: AWESOMATIX
"no, nepodílí se to na pevnosti v krutu v podélné ose a jen částečně v příčné... to je skoro jako by tam nebylo nic" a vo vo votom toje :--)
Všichni řeší kroucení podvozku, ale musí se kroutit tak akorát, jinak se to kouše v zatáčkách nebo to netočí.
Všichni řeší kroucení podvozku, ale musí se kroutit tak akorát, jinak se to kouše v zatáčkách nebo to netočí.