TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
A než BEC pořídíš, seřiď si výchylky serva, aby v krajních polohách nebylo v záběru... A je po vypínání
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
Včera BEC přišel , ale ještě jsem ho tam nedal. I přesto bych zkusil seřídit výchylky, ale je to u automatickýho regulátoru možný?
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
To se ale dělá na vysílačce...
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
jo tak na vysílačce sem výchylky ladil, ale aby se přestal vypínat motor tak jsem musel nastavit na cca 50%, takže dám BEC a uvidíme
EDIT 18.5. : tak BEC je konečně připojen a vše funguje jak má, všem díky za rady
EDIT 18.5. : tak BEC je konečně připojen a vše funguje jak má, všem díky za rady
Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995
Taky jsem neodolal ceně a zkusil ho do buggy 1:10 RTR náhradou za původní odrovnané. Už před montáží mě zarazila velká vůle na hřídeli páky v ložiscích, nikoli v převodech. Ta hřídel prostě lítala min. 0,5mm jako kdyby tam žádný ložisko nebylo. (možná tam neni, bylo to nový, tak jsem ho ani nerozdělával a namontoval)
Chodí celkem obstojně, neni to sice žádnej rychlík, ale prostě točí kolama
Zhruba po hodince provozu je vůle v ložisku hřídele skoro 1mm, a přidala se i vůle v převodech také 1mm.
Je čas na jeho výměnu a nahrazení "skutečným servem". Za sebe můžu říct, že je kvalitou citelně pod úrovní levných plastových serv z RTR sad a byť je za pár kaček, považuji to za vyhozené peníze.
Rozhodně jeho použití na řízení aut nedoporučuji, možná s bídou na zavírání dveří u modelu autobusu.
Doplňuji po jeho demontáži: kovová ozubená kola převodů jsou překvapivě kvalitní, to je ale vše. Použité ložisko na výstupní hřídeli totálně zničené díky měkkým kuličkám a žádnému krytí proti nečistotám. navíc jsou převody uloženy v plastových! pouzdrech (součástí víka), takže se vymačkaly a materiál víka velmi křehký, takže navíc ještě popraskalo.
Shrnutí: Totální šrot už jako nové, zásadní konstrukční vady, NEBRAT ANI ZADARMO!
Chodí celkem obstojně, neni to sice žádnej rychlík, ale prostě točí kolama
Zhruba po hodince provozu je vůle v ložisku hřídele skoro 1mm, a přidala se i vůle v převodech také 1mm.
Je čas na jeho výměnu a nahrazení "skutečným servem". Za sebe můžu říct, že je kvalitou citelně pod úrovní levných plastových serv z RTR sad a byť je za pár kaček, považuji to za vyhozené peníze.
Rozhodně jeho použití na řízení aut nedoporučuji, možná s bídou na zavírání dveří u modelu autobusu.
Doplňuji po jeho demontáži: kovová ozubená kola převodů jsou překvapivě kvalitní, to je ale vše. Použité ložisko na výstupní hřídeli totálně zničené díky měkkým kuličkám a žádnému krytí proti nečistotám. navíc jsou převody uloženy v plastových! pouzdrech (součástí víka), takže se vymačkaly a materiál víka velmi křehký, takže navíc ještě popraskalo.
Shrnutí: Totální šrot už jako nové, zásadní konstrukční vady, NEBRAT ANI ZADARMO!
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/