TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Příspěvek od Honza D »

A než BEC pořídíš, seřiď si výchylky serva, aby v krajních polohách nebylo v záběru... A je po vypínání
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
T3NK
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: pon dub 09, 2012 9:06 pm

Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Příspěvek od T3NK »

Včera BEC přišel :), ale ještě jsem ho tam nedal. I přesto bych zkusil seřídit výchylky, ale je to u automatickýho regulátoru možný?
Mirek E.
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1727
Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Příspěvek od Mirek E. »

To se ale dělá na vysílačce...
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
Uživatelský avatar
T3NK
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: pon dub 09, 2012 9:06 pm

Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Příspěvek od T3NK »

jo tak na vysílačce sem výchylky ladil, ale aby se přestal vypínat motor tak jsem musel nastavit na cca 50%, takže dám BEC a uvidíme :)

EDIT 18.5. : tak BEC je konečně připojen a vše funguje jak má, všem díky za rady :clap:
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: TOWER PRO DIGI HI-Speed MG-995

Příspěvek od Heršpitz »

Taky jsem neodolal ceně a zkusil ho do buggy 1:10 RTR náhradou za původní odrovnané. Už před montáží mě zarazila velká vůle na hřídeli páky v ložiscích, nikoli v převodech. Ta hřídel prostě lítala min. 0,5mm jako kdyby tam žádný ložisko nebylo. (možná tam neni, bylo to nový, tak jsem ho ani nerozdělával a namontoval) :mrgreen:
Chodí celkem obstojně, neni to sice žádnej rychlík, ale prostě točí kolama :mrgreen:
Zhruba po hodince provozu je vůle v ložisku hřídele skoro 1mm, a přidala se i vůle v převodech také 1mm.
Je čas na jeho výměnu a nahrazení "skutečným servem". Za sebe můžu říct, že je kvalitou citelně pod úrovní levných plastových serv z RTR sad a byť je za pár kaček, považuji to za vyhozené peníze.
Rozhodně jeho použití na řízení aut nedoporučuji, možná s bídou na zavírání dveří u modelu autobusu. :mrgreen:

Doplňuji po jeho demontáži: kovová ozubená kola převodů jsou překvapivě kvalitní, to je ale vše. Použité ložisko na výstupní hřídeli totálně zničené díky měkkým kuličkám a žádnému krytí proti nečistotám. navíc jsou převody uloženy v plastových! pouzdrech (součástí víka), takže se vymačkaly a materiál víka velmi křehký, takže navíc ještě popraskalo.
Shrnutí: Totální šrot už jako nové, zásadní konstrukční vady, NEBRAT ANI ZADARMO!
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Odpovědět

Zpět na „SERVA“