regulátor od HK 35A
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
regulátor od HK 35A
Potřeboval bych poradit a zároveň pomoct s problémem se kterým si nevím rady u regulátoru otáček (níže uvedeného).
- Chtěl bych se zeptat vás, kteří máte něco podobného nebo tomu více rozumíte než já. K čemu slouží to červené tlačítko označené červeným kroužkem
- Dále bych potřeboval vědět jestli je možné ten posuvný vypínač nahradit páčkovým
- A teď se dostávám k onomu problému a to že po správném zapnutí (vysílač a již zmíněný posuvný spínač) se mi stává to že po ujetí krátké vzdálenosti (asi 2m) nebo několika metrů dojde k zastavení auta bez jaké koli příčiny. Po domluvě s kolegy na našich akcích (RC Dakar) mohlo být možné špatných doteků u všech propojovaných kontaktů. Po dotlačení všech spojů pro těsnější doteky u všech konektorů problém trochu přetrvává.
Má v tom roli i okolní teplota. Ptám se proto že po ránu a na večer jsem tento problém nijak nezaregistroval. Totiž při raním ladění podvozku auto lítalo jako zběsilé po všech možných nerovnostech a dost dlouho. První studená sprcha přišla po prvním startu asi po deseti metrech kdy se auto zastavilo a trvalo hodnou chvíli (asi 5 min) než se probralo k životu, přišlo mi to jako věčnost.
Budu rád za jakou koliv pomoc i radu
- Chtěl bych se zeptat vás, kteří máte něco podobného nebo tomu více rozumíte než já. K čemu slouží to červené tlačítko označené červeným kroužkem
- Dále bych potřeboval vědět jestli je možné ten posuvný vypínač nahradit páčkovým
- A teď se dostávám k onomu problému a to že po správném zapnutí (vysílač a již zmíněný posuvný spínač) se mi stává to že po ujetí krátké vzdálenosti (asi 2m) nebo několika metrů dojde k zastavení auta bez jaké koli příčiny. Po domluvě s kolegy na našich akcích (RC Dakar) mohlo být možné špatných doteků u všech propojovaných kontaktů. Po dotlačení všech spojů pro těsnější doteky u všech konektorů problém trochu přetrvává.
Má v tom roli i okolní teplota. Ptám se proto že po ránu a na večer jsem tento problém nijak nezaregistroval. Totiž při raním ladění podvozku auto lítalo jako zběsilé po všech možných nerovnostech a dost dlouho. První studená sprcha přišla po prvním startu asi po deseti metrech kdy se auto zastavilo a trvalo hodnou chvíli (asi 5 min) než se probralo k životu, přišlo mi to jako věčnost.
Budu rád za jakou koliv pomoc i radu
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor od HK 35A
Ten červenej čudlík je na nastavování reglu,jelikož neni na samotným reglu.
Pokud nenastavuješ kartou.
Proč dávat pákovej vypínač?Mam vypínač na cestáku na zadních parohách směrem ven a nezlobí.
Jaký motor jezdíš v Dakarce?
Spíš to možná vypadá na napálený konektory od reglu k aku nebo motoru.
Nebo koukni na www.hranol.cz ,něco o reglu tam bude nebo přímo otravuj novako,jezdí je v RCK v rally autech.
Pokud nenastavuješ kartou.
Proč dávat pákovej vypínač?Mam vypínač na cestáku na zadních parohách směrem ven a nezlobí.
Jaký motor jezdíš v Dakarce?
Spíš to možná vypadá na napálený konektory od reglu k aku nebo motoru.
Nebo koukni na www.hranol.cz ,něco o reglu tam bude nebo přímo otravuj novako,jezdí je v RCK v rally autech.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: regulátor od HK 35A
Konektory mám tyto http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... old-bullet neb jsem koupil LiPo abych nemusel nic předělávat. K reglu mám i prog. kartu a na ten posuvnej vypínač se ptám jen jestli se nějak nemůže pohnout když to na něj přijde. A motor mám tento:
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: regulátor od HK 35A
Koukni na konektory,jestli ty nejsou ty otočný díly vypálený.
Trochu nedávno nechtělo auto jezdit a při bližší prohlídce byly vypálený ty otočný růžice na konektoru.
Motor asi OK,záleží na převodu a odběru.
Posuvný vypínač,i když ho mam umístěný nahoru/dolů,se při rallycrossu nikdy sám nevypnul.
Takže u tebe výměna za pákový vcelku bezpředmětná.Mín s Dakarama bouráte a jezdíte taky trochu pomaleji.
Spíš vypínač vhodně umístit.Na vlhkost náchylný neni.
Možná oddělat spodní krabičku/dekl na reglu,zkouknout,jestli tam není nějaký bordel,co by mohl s vlhkostí něco šlusovat.
Případně otravovat novako,jestli se jim to na rally ,to samovypínání,nestávalo.
Jezdim teda 60A verzi reglu v "nějakým" továrním nastavení s 13.5kou v cestáku a problémy žádný.
Trochu nedávno nechtělo auto jezdit a při bližší prohlídce byly vypálený ty otočný růžice na konektoru.
Motor asi OK,záleží na převodu a odběru.
Posuvný vypínač,i když ho mam umístěný nahoru/dolů,se při rallycrossu nikdy sám nevypnul.
Takže u tebe výměna za pákový vcelku bezpředmětná.Mín s Dakarama bouráte a jezdíte taky trochu pomaleji.
Spíš vypínač vhodně umístit.Na vlhkost náchylný neni.
Možná oddělat spodní krabičku/dekl na reglu,zkouknout,jestli tam není nějaký bordel,co by mohl s vlhkostí něco šlusovat.
Případně otravovat novako,jestli se jim to na rally ,to samovypínání,nestávalo.
Jezdim teda 60A verzi reglu v "nějakým" továrním nastavení s 13.5kou v cestáku a problémy žádný.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: regulátor od HK 35A
Červené tlačítko je pro spárování vysílačky a regulátoru, dále pak k nastavení hodnot regulátoru.
Popis programování tu někde je popsán
Popis programování tu někde je popsán
Re: regulátor od HK 35A
Malá chyba se vloudila a to že jsem si stáhnul špatný obrázek motoru - mám 21,5
Snad to spárování tady někde najdu
Snad to spárování tady někde najdu
Re: regulátor od HK 35A
Moc dík za tip