Stránka 1 z 2

CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: čtv kvě 16, 2013 11:01 pm
od Dayn
Zdravím, mám hodně blbou otázku, ale nenašel jsem na ni odpověď. Mám regulátor CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A. Je možné zapojit Li-Pol baterii + pípák na balance konektor, aby to fungovalo. Děkuji za odpověd.

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: pát kvě 17, 2013 10:15 am
od Loupák83
pípák nebo ukazatel stavu napětí na baterce se na lipolky připojuje hodně často(na servisní konektor) a je to i doporučený pokud tvůj regulátor neumí bezpečně auto odstavit při malém (ale bezpečném) napětí
bezpečné napětí se bere 3,2V na článek ale hodně lidí nastavuje spíš 3,4V

Edit: tady máš třeba jeden z nich http://www.rcautomodely.cz/rc-modely/es ... r-6s-Li-po

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: pon kvě 20, 2013 5:21 pm
od Heršpitz
Jestli ti jde přímo o vypínání/omezování pohonu, tak to fungovat nebude. Tyhle měřáky jsou jen informativní a napájení motoru neomezují... Pokud chceš hlídač abys baterku nepodvybil, doporučil bych alespoň měřák s akustickou sirénkou, pak nemusíš furt zastavovat a koukat kolik to má, navíc ti to hlídá napětí při zátěži a ne při zastavení v boxech.
Kup si tyhle, všude je maj :mrgreen:
http://rcautaliberec.webnode.cz/product ... cena-149-/

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: úte čer 04, 2013 7:40 pm
od Dayn
Ahoj mám problém dneska jsem si koupil MIG 500 Turbo Race 7.2V a zapojil ho. Zhruba asi po 5 minutách (záleží jak moc zatežuju motor) se rekulátor zahřeje natolik, že na chazení neudržím rprsty víc jak 2 vteřiny. Aute se začne při jakém koliv přidání plynu cukat a dělá to v pravidelných intervalech asi po půl vteřinách, že se motor rozjede a zastaví. Baterie jsem vy vysílaži vyměnil. Ještě navíc mi nefunguje zpátečka, ale to spíš bude problém kablíku. Baterii mám Nosram NIMH 4000 mAh a nebo Li-pol Zippy 5000 mAh. Vysílač je Modelcraft GT2. Děkuji za odpověď.

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: úte čer 04, 2013 7:48 pm
od 3p0
Jaké máš auto a jaký převodový poměr. Jo už to vidím :-)
Musíš zmenšit převodový poměr, zkontrolovat jestli to někde nedrhne a tak..

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: úte čer 04, 2013 8:00 pm
od Dayn
Převodový poměr 22T z motoru na 70T. U motoru od Tamiye mi to nedělalo, a motor je krásně studenej možná tak 30 supňů, což oproti předchozímu je rozdíl. Jinak je všude dostatečná vůle asi tak půl milimetru mezi motorem a převodovým kolem který pak pohání řemeny.

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: úte čer 04, 2013 8:17 pm
od 3p0
Hmmm to dělá u TA-05 celkový převod 7,16:1. To by měl Mig bez problémů fungovat, jestli to nikde nedrhne a je správní zubová vůle, tak nevím :(
Na asfaltu jsme jezdili Mig+chladič s převodem 5,85. Pak topil taky....

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: úte čer 04, 2013 9:06 pm
od Dayn
Spíš mi jde o to že ten regulátor vynechává a netuším čím to je jediný co proto můžu udělat je tam dát ten ventilátor

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 8:44 am
od Heršpitz
To cukání dělá nízký napětí na baterce v autě. Už není v dobrý kondici a při zátěži příliš klesá napětí, je tzv. měkká. Pořiď si lepší, nebo sniž odběr proudu. Dej lehčí převod. A hlídej teplotu reglu (max.70°C), zkontroluj, jestli má tepelnou ochranu, abys neodpálil ještě i ten :mrgreen:

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 10:17 am
od Dayn
Baterie je naprosto nová má jen 1 cyklus ještě to dneska zkusím a uvidím, jaký to bude

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 10:31 am
od camilius74
Nikde nevidím,jaký máš regl oo-) .Mě se občas stávalo,že mi takto motor začal zlobit,když už to bylo moc na regl. Tím cukáním ti regl říká "člověče,neblbni,já už to neutáhnu" :naughty: . Zkus vyměnit regl,pokud máš.Pokud ti to nedělalo při použití tamiya motoru,tak si regl a motor nerozumí.Asi budeš muset sehnat jiný,lepčí :text-lol: a silnější.

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 11:09 am
od Heršpitz
Dayn píše:Baterie je naprosto nová má jen 1 cyklus ještě to dneska zkusím a uvidím, jaký to bude
I u nový může být problém, občas se holt něco nepovede. Raději ji pořádně prověř při zátěži. Zkoukni napětí při cukání a budeš mít jasno.

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 11:44 am
od 3p0
Ještě jednou si to tu pročítám a je pravda, že Mig je z těch žravějších motorů. Zdravej rozum říká, že když je ten regulátor do 15T, měl by Miga vydejchat, ale asi nevydejchá :--)
Jestli to půjde, dej na regulátor větší chladič, ventilátor a sleduj teplotu. Při teplotě 95°C se regulátor vypne, má v sobě zabudovanou tepelnou pojistku, proto zřejmě cuká.

Ale stejně mi nejde do hlavy proč se tak hřeje :?

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 11:59 am
od Loupák83
Napadlo mě ještě jedno místo, které by mohlo dělat problémy a to konektory?
jaký tam máš a jak máš připojen motor k réglu a jaký máš konektory na baterce? by to mohl dělat i velký přechodový odpor. Ale je to takové plácnutí do větru.

Jinak Migy žraly a hřáli se vždycky víc. Zkus vyměnit motor za Saturna 20T

Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A

Napsal: stř čer 05, 2013 12:00 pm
od Dayn
Džív se hřál motor a regulátor byl chladnej, ale ted je to naopak ještě se podívám na kabíky co z něj vedou protože nejede zpátečka, takže by to mohlo být ve zkratu což pochybuju.