CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Mám konektory T-Dean což je kvalita tam by měl být minimální odpor. Fakt neutím, jedině tam dát prostě ventilátor kterej se bude trošku víc točit. Ale teploty musí být kolem 70 stupňů protože na tom chaldiči malim prsty neudržím.
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Tak nejspíš to dělá motor ale rozdíl mezi originálním motorem a MIG 500 skoro žádný není. Jakmile přez regulátor začne proudit proud do motoru, začne se zahřejvat, což předtím nedělal. Nějaké nápady?
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11544
- Registrován: čtv led 26, 2006 8:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Nový uhlíky,osoustružit kotvu,slabý magnety.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Jaký nápady, je to jasný. Teplejší regl = větší proudovej odběr. To může mít jen 2 příčiny, buď mechanickej, nebo elektrickej odpor. Místo kde vzniká už si musíš najít sám 

Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: CARBON-SERIES regulátor 15 T / 75A
Problém dočasně vyřešen pomocí ventilátoru z NB chladí to fakt krásně, akorát mám o něco kratší jízdu. 
