na krabici stojí DO 15 ZAVITU.a určo se to vyplatí připlatit 800.už jen kuli ty vodotěsnosti,je to toiž nepříjemny když musíš rozdělavat regl a čistit ho pak mu utřhneš kablík a maš problem,a taky je na tom líp po technicke stránce a to o docela dostManker píše:No krabici nemam a na stránku výrobců sem nekoukal protože jí nemůžu najít.
Regulator GM V4r+
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
-
- Píšu hodně
- Příspěvky: 444
- Registrován: pon črc 10, 2006 9:44 am
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
já sem ho měl u TBčka takže sem si moc vybírat nemoch ale sem s nim spokojenej je tam udělaný takový vodotěsný "těsnění" a paráda
TA-05 - ferrari F430 to bejvalo ..., ford GT-40, Mitsubishi Lancer EVO V
Graupner V80R
GP 17T,Purple tiger 16x2
4x sanyo 1700 + 2x 5100 Team orion
a to vše teď jezdí na - Ansmann ARE-1,Team Losi Speed-T a všechno k tomu mazel jakmá bejt
Graupner V80R
GP 17T,Purple tiger 16x2
4x sanyo 1700 + 2x 5100 Team orion
a to vše teď jezdí na - Ansmann ARE-1,Team Losi Speed-T a všechno k tomu mazel jakmá bejt
-
- Píšu hodně
- Příspěvky: 444
- Registrován: pon črc 10, 2006 9:44 am
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Projel sem kaluží asi do půlky kastle a jelo to fůrt stejně dobře takže fakt spokojenost....akorát mi to dělalo že když sem to zapnul jednou tak mi to jelo rychleji dozadu a jednou dopředu dycky sem musel otočit kanál na vysílačce a pak sem to kuli tomu i přepájel.....ale teďka to blbnout přestalo...naštěstí
TA-05 - ferrari F430 to bejvalo ..., ford GT-40, Mitsubishi Lancer EVO V
Graupner V80R
GP 17T,Purple tiger 16x2
4x sanyo 1700 + 2x 5100 Team orion
a to vše teď jezdí na - Ansmann ARE-1,Team Losi Speed-T a všechno k tomu mazel jakmá bejt
Graupner V80R
GP 17T,Purple tiger 16x2
4x sanyo 1700 + 2x 5100 Team orion
a to vše teď jezdí na - Ansmann ARE-1,Team Losi Speed-T a všechno k tomu mazel jakmá bejt
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Manker píše:Projel sem kaluží asi do půlky kastle a jelo to fůrt stejně dobře takže fakt spokojenost....akorát mi to dělalo že když sem to zapnul jednou tak mi to jelo rychleji dozadu a jednou dopředu dycky sem musel otočit kanál na vysílačce a pak sem to kuli tomu i přepájel.....ale teďka to blbnout přestalo...naštěstí
a neměl si třeba blbě konektory na motoru,mě to jelo rychlejc na zpaečku než dopředu,protože sem měl na motoru + na minusu a minus na +.
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
-
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: pon lis 27, 2006 6:09 pm
- Bydliště: Zlín
[quote="Mc"]asi pred dvema mesicema mi tennto regulator presta l zniceho nic fungovat, byl asi 2 mesice pouzivany, tak sem ho poslal na reklamaci, tam me po mesici rekli ze nemuzou reklamaci uznat ze na nem doslo k pretizeni, tak co to jako je? pouzival jsem motorek Corally 17T, a on je i na 15T jak pisou na krabici a v manualu, ajeste si pridali ze je opotrebeny a ze tam mam ustrihle konektory od motorku, tak me doporucili poslat k vyrobci, tak sem to dnes poslal do Graupnera do Nemecka, tak jsem zvedav jesy ti nemci neco vymysli nebo se na me vyse..rou. nemate nekdo podobnou zkusenost s reklamaci nebo tak?
Němci (Graupner, resp.GM) jsou v tomto velmi velkorysí ! Měl jsem tam přes Patrika Dworschaka V8RW a Profi V80R (total kaput a druhý total schluss) a do 14-ti dnů oba zdarma nové !!! Ale pozor - regly musí být bez viditelných zásahů zvenčí, žádné divoké pájení jiných káblů,nevyplavené, resp.nesmějí mít uvnitř zkondenzovanou vodu atd. Čili musí být na nich znát, že se k nim zákazník choval slušně. Pak je reklamace bez problémů ... A to proto, že GM (Graupner) si všechny svoje regly nechává vyrábět v desetitisícových sériích čili velmi levně a tak mohou být takoví grandi, že ten zlomek procenta reklamací řeší takto.
Němci (Graupner, resp.GM) jsou v tomto velmi velkorysí ! Měl jsem tam přes Patrika Dworschaka V8RW a Profi V80R (total kaput a druhý total schluss) a do 14-ti dnů oba zdarma nové !!! Ale pozor - regly musí být bez viditelných zásahů zvenčí, žádné divoké pájení jiných káblů,nevyplavené, resp.nesmějí mít uvnitř zkondenzovanou vodu atd. Čili musí být na nich znát, že se k nim zákazník choval slušně. Pak je reklamace bez problémů ... A to proto, že GM (Graupner) si všechny svoje regly nechává vyrábět v desetitisícových sériích čili velmi levně a tak mohou být takoví grandi, že ten zlomek procenta reklamací řeší takto.
Re: Regulator GM V4r+
Pánové prosím o radu. Mám tenghle regl a když nastavím autorake na jakoukoli hodnotu dopředu to funguje ale při přechodu ze zpátečky na neutrál tam je brzda natvrdo 100% což je blbý.
Nevím co stím
Nevím co stím
Mini Inferno -prodáno- Slash 1/16 Velineon -prodáno- F-350HL -prodáno- F-350 D90 build -prodáno- Ducati 999 -prodáno- e-Revo 1/10 -prodáno-
TT-02D Subaru BRZ -právě na něm makám-
TT-02D Subaru BRZ -právě na něm makám-
Re:
mirekj píše:
no já tenhle regl reklamoval na RCauta.cz a vše proběhlo v pohodě,pravdou je ze vypadal ok bez porušení ale podařilo se mi za měnit + a - pól takže smrděl jak psí kšíry.
Myslím že to nikdo nerozdělává,spíš jde asi o to kdo to dostane do ruky
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator GM V4r+
OK,
tenhle regl mam a ikdyz me zezacatku stvalo, ze po zpatecce nema regulovatelnou brzdu,ale autobrake (s cimz nejde nic delat), tak jsem si celkem rychle zvykl. Taky jsem resil tyhle problemy, ale docela se mi regulator zalibil... To MINBRK znamena ucinnost brzdy na zacatku a MAXBRK ucinnost na konci - takze pri jemnym posunuti paky na ovladaci je to min a pri uplnem zatazeni je to jako max. Ja to mam nastaveny na zacatek na 30% a na konci 100%.. Autobrake je trochu blba pri vraceni z jizdy do neutralu, takze mam minimum,aby zabirala pri zpatecce, kterou mam na 50% a staci. Ten sestej bod jsem neresil, protoze az na ty akceleracni krivky jsem ho sam moc nepochopil a nenasel v nem nejakou zmenu.. JInak
nastaveni kalibrace: taky me zdesilo, ze pri polovicnim plynu to drtilo motor naplno a dal uz nereguloval. To se nakalibruje tak, ze se regulator zapne (vysilac samozrejme taky) a podrzi resetovaci tlacitko, jak zhasne LED, tak se musi dat na cca 3 sekundy plyn NAPLNO, potom na dalsi cca 3 sekundy BRZDU (zpatecku) NAPLNO a pak hned vratit do neutralu a nechat. Regulator si zapamatuje odkud kam muze.. Pri zpravne funkci se to chova tak, ze v neutralu sviti LEDka, pri regulovani zhasina a pak zas sviti pri plynu nebo brzde NADORAZ
Pokud nekdo hleda jeste ceskej navod, tak je to tady na foru,kdyz jsem ledal taky, poslali mi obrazek, tak staci trochu zahledat a kdyby se nepodarilo, tak to sem budto vpisu nebo nekde najdu
tenhle regl mam a ikdyz me zezacatku stvalo, ze po zpatecce nema regulovatelnou brzdu,ale autobrake (s cimz nejde nic delat), tak jsem si celkem rychle zvykl. Taky jsem resil tyhle problemy, ale docela se mi regulator zalibil... To MINBRK znamena ucinnost brzdy na zacatku a MAXBRK ucinnost na konci - takze pri jemnym posunuti paky na ovladaci je to min a pri uplnem zatazeni je to jako max. Ja to mam nastaveny na zacatek na 30% a na konci 100%.. Autobrake je trochu blba pri vraceni z jizdy do neutralu, takze mam minimum,aby zabirala pri zpatecce, kterou mam na 50% a staci. Ten sestej bod jsem neresil, protoze az na ty akceleracni krivky jsem ho sam moc nepochopil a nenasel v nem nejakou zmenu.. JInak
nastaveni kalibrace: taky me zdesilo, ze pri polovicnim plynu to drtilo motor naplno a dal uz nereguloval. To se nakalibruje tak, ze se regulator zapne (vysilac samozrejme taky) a podrzi resetovaci tlacitko, jak zhasne LED, tak se musi dat na cca 3 sekundy plyn NAPLNO, potom na dalsi cca 3 sekundy BRZDU (zpatecku) NAPLNO a pak hned vratit do neutralu a nechat. Regulator si zapamatuje odkud kam muze.. Pri zpravne funkci se to chova tak, ze v neutralu sviti LEDka, pri regulovani zhasina a pak zas sviti pri plynu nebo brzde NADORAZ
Pokud nekdo hleda jeste ceskej navod, tak je to tady na foru,kdyz jsem ledal taky, poslali mi obrazek, tak staci trochu zahledat a kdyby se nepodarilo, tak to sem budto vpisu nebo nekde najdu
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator GM V4r+
Vigo píše:Pánové prosím o radu. Mám tenghle regl a když nastavím autorake na jakoukoli hodnotu dopředu to funguje ale při přechodu ze zpátečky na neutrál tam je brzda natvrdo 100% což je blbý.
Nevím co stím
jako autobrake ze zpátečky de na 100%??? a při jízde do predu třeba na 30???
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator GM V4r+
OK,
tak tady posílam informace, ze kterých jsem se "zaučoval"...
http://www.vinklarek.cz/NavodV6R.htm
http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.p ... 01c0d0faf3
nevim proč, ale tu diskuzi zdfe na fóru s přiloženym obrázkem s překladem nemohu najít.. Jinak taky nechápu, proč ty telata nedávaj české návody (což by měli u každého zboží dovezeného do ČR)..
Je to stejně jen překlad toho grafického znázornění MENU regulátoru.. Takže stačí vedět, co znamenají jednotlivé funkce (brkmin,brkmax....) a koukat do přiloženého anglického manuálu a podle toho znát pořadí..
Jinak kdyby někdo neměl ani ten anglický (třeba z důvodu regulátoru "z druhé ruky", tady to je:
http://www.graupner.de/fileadmin/downlo ... n/2836.pdf
pokud stále neni něco jasné, dejte vědět, co konkrétně potřebujete. Mimo funkci "6" poradim se vším
tak tady posílam informace, ze kterých jsem se "zaučoval"...
http://www.vinklarek.cz/NavodV6R.htm
http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.p ... 01c0d0faf3
nevim proč, ale tu diskuzi zdfe na fóru s přiloženym obrázkem s překladem nemohu najít.. Jinak taky nechápu, proč ty telata nedávaj české návody (což by měli u každého zboží dovezeného do ČR)..
Je to stejně jen překlad toho grafického znázornění MENU regulátoru.. Takže stačí vedět, co znamenají jednotlivé funkce (brkmin,brkmax....) a koukat do přiloženého anglického manuálu a podle toho znát pořadí..
Jinak kdyby někdo neměl ani ten anglický (třeba z důvodu regulátoru "z druhé ruky", tady to je:
http://www.graupner.de/fileadmin/downlo ... n/2836.pdf
pokud stále neni něco jasné, dejte vědět, co konkrétně potřebujete. Mimo funkci "6" poradim se vším
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
- Dejvid6
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 831
- Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator GM V4r+
tak tady pridavam prispevek co napsal mirekj a je to o tom sestym bodu jak jsme si s nim vy ani ja nevedeli rady.
A k bodu 6) toto: nástup kroutícího momentu (a také otáček) je u elektromotorů mnohem ostřejší(silnější) než u spalováků. Důvod je prostý - elektry 1:10 nemají kluznou ani odstředivou spojku a záběr mezi pastorkem a oběhovým kolem jde "natvrdo". Pokud máš v autě navíc modified motor (17x2 a silnější nebo střídák), dostávají zuby na kole dost zabrat. Uvědom si, že přenos síly obstarávají v jednom okamžiku 2, maximálně 3 zuby ! A jsme u vysvětlení b.6). Pokud máš vysílačku, co umožnuje nastavit EXPonenciální průběh plynu, nastav si ho do mínusových hodnot. Klidně EXP -20 až -25%. Po stlačení páky plynu bude nárůst otáček pozvolnější a až teprve po 20-25% bude strmější(rychlejší). Auto se Ti bude sice rozjíždět trochu pomaleji, ale primární převod nebude tak tak namáhán. Pokud nemáš rádio s nastavitelnými průběhy plynu/řízení, dá se to dohnat na regulátoru otáček. Ten musí být ale programovatelný a umožňovat tyto funkce. Já osobně jezdím pouze GM regly a ty to umí. V programovací tabulce je to krok č. 6:Povercurve-LINEAR/SOFT/HARD. Nastavit SOFT.Jsou to dle mně nejlepší regly na trhu jak pro hobby tak i pro závody...
Tak asi tak.
mirekj
A k bodu 6) toto: nástup kroutícího momentu (a také otáček) je u elektromotorů mnohem ostřejší(silnější) než u spalováků. Důvod je prostý - elektry 1:10 nemají kluznou ani odstředivou spojku a záběr mezi pastorkem a oběhovým kolem jde "natvrdo". Pokud máš v autě navíc modified motor (17x2 a silnější nebo střídák), dostávají zuby na kole dost zabrat. Uvědom si, že přenos síly obstarávají v jednom okamžiku 2, maximálně 3 zuby ! A jsme u vysvětlení b.6). Pokud máš vysílačku, co umožnuje nastavit EXPonenciální průběh plynu, nastav si ho do mínusových hodnot. Klidně EXP -20 až -25%. Po stlačení páky plynu bude nárůst otáček pozvolnější a až teprve po 20-25% bude strmější(rychlejší). Auto se Ti bude sice rozjíždět trochu pomaleji, ale primární převod nebude tak tak namáhán. Pokud nemáš rádio s nastavitelnými průběhy plynu/řízení, dá se to dohnat na regulátoru otáček. Ten musí být ale programovatelný a umožňovat tyto funkce. Já osobně jezdím pouze GM regly a ty to umí. V programovací tabulce je to krok č. 6:Povercurve-LINEAR/SOFT/HARD. Nastavit SOFT.Jsou to dle mně nejlepší regly na trhu jak pro hobby tak i pro závody...
Tak asi tak.
mirekj
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
FS
2,4
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulator GM V4r+
já si potrpim na odpichy a zatím jsem na to ještě ndoplatil, všechny ola OK, ale máš pravdu, je to šetrnšjsí, EPA na vysílači mám, asi s tim trochu hejbnu . Ale tuším, že u bodu 6 je 6 mžností 3 a 3, jen jsem pořád nezjistil to rozložení na dvě skupiny
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu