Li-pol

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
shadow
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 255
Registrován: čtv kvě 15, 2008 12:09 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od shadow »

a bude lepsia ta lip ako team orion 5100 6clanok ?
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: Li-pol

Příspěvek od Virtual »

To musíš definovat, co si představuješ jako lepší...NiMH orionka 5100 má zhruba 140% kapacity lipolky 3r 3700, takže vydrží dýl jezdit. Ta lipolka má 7,4V a je o polovinu lehčí, takže model s ní pojede rychleji. :idea:
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
shadow
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 255
Registrován: čtv kvě 15, 2008 12:09 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od shadow »

sak vsade pisu ze kapacita lipo je asi o 30 percent vyssia ako rovnaka kapacita pri nimh ...
myslim ako vykon nie kapacitu
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: Li-pol

Příspěvek od Virtual »

To nevím jak myslíš? 1000mAh je vždycky 1000mAh, ať se jedná o NiMH nebo lipolku. Platí co píšu výš.
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Li-pol

Příspěvek od player98 »

no nova LiPolka a nova NiMh o stejne kapacite pojedou vicemene stejne. Vyhoda LiPo je v tom, ze se o ni nemusis starat, nabijet kdy se ti zachce, nemusis ji srovnavat, vybijet, ... je lehci, a tudiz do motoru nepujdou takovy proudy, protoze nemusi tahat takovou vahu a pojede lip, protoze ubyde hmoty, na kterou pusobi odstrediva sila v zatackach atd atd.
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: Li-pol

Příspěvek od Virtual »

player98 píše:no nova LiPolka a nova NiMh o stejne kapacite pojedou vicemene stejne...
V takovém případě bych hlavně kvůli váze a napětí vsadil spíš na lipolku, když jsem vyměnil NiMH za lipo (s menší kapacitou) ve Fordu, byl znatelně živější. U ostatních motorů jsem to přímo neporovnával, ale myslím, že to bude podobné.
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
shadow
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 255
Registrován: čtv kvě 15, 2008 12:09 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od shadow »

takze zoberem 2ks tych 3r ...
cize to co pisu ze o 30 percent vacsia kapacita ako rovnaka nimh je dane tym ze je lahsia takze vlastne dlhsie vydrzi ...to ma nenapadlo :D
Uživatelský avatar
Worm-cv
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 135
Registrován: úte led 01, 2008 4:12 pm
Bydliště: Chomutov

Re: Li-pol

Příspěvek od Worm-cv »

shadow píše:takze zoberem 2ks tych 3r ...
cize to co pisu ze o 30 percent vacsia kapacita ako rovnaka nimh je dane tym ze je lahsia takze vlastne dlhsie vydrzi ...to ma nenapadlo :D
Když má baterka větší napětí tak stačí menší proud k tomu, aby byl na motoru stejný výkon (výkon=napětí * proud).
=> Delší doba po kterou jde výkon čerpat. Ta váha taky něco udělá :dance: a auto je živé skoro až do konce.
Otazka jak od blbce ale předse.Myslíš výchylku max. plynu? Stáhnout plyn např. na 80% ?
jj přesně tak. Já ho v tělocvičně na koberci stahuju na 30-40%. Nezapomeň snížit i brzdu! Ta nejvíc žere baterku, protože se u střídáku brzdí pootočením fáze na opačnou stranu => baterka musí dodávat energii.
TT-01, Hitac Aggressor 3CH FM, Mig 500TR, TEU-101BK, menší tuning
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T :-), LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Uživatelský avatar
miso66
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od miso66 »

mozem dat 3s lipo do auta bez nejakych uprav? neublizi to prijimacu alebo servu? regulator a motor su na to stavane tak to by bolo ok
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Uživatelský avatar
Lukass
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1795
Registrován: úte led 01, 2008 12:49 pm
Bydliště: Hošťálková
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Lukass »

Taky mám 3s lipo 4000mAh a 15C.Regl mám eZRun...myslíte že to pojede? :doh: byterky mi totiž doma leží bez využití...
Asso B44 (2x), LRP S8BXe, Team Losi SC....

Brushless is better Bylo: Team Losi Night Crawler, Traxxas eRevo 1/16, Hyper 8e, Hyper 8 PRO ST Brushless-Novak HV 4.5, Team Losi XXX-4 G+, Team Losi XXX-T, HoBao Hyper 7 PRO Brushless, Team Losi XXX-S/G+, traktor od Brudera, Tamiya DF-02,Reely Pyro,X-MOD,Smacker
http://www.vkphoto.cz
Uživatelský avatar
miso66
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od miso66 »

lukas akurat nad tym rozmyslam..ono to pojde..v navode je ze sa da pouzit šs lipo. len sa bojim toho ze take otacky ten motor asi nevydrzi.ked ma 4300 otacok na volt tak to potom bude mat cez 47000 otacok...a to je strasne vela
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Li-pol

Příspěvek od player98 »

tak kdyztak stahni otacky na vysilacce-stahni vychylku 2. kanalu ;) jet by to na ne melo ;) ale nevim, jestli 60A je dost. preci jen se podivej na ostatni LiPolky, ty maji o mnoho vetsi vybijeci proudy nez 15C...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
hensel
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 847
Registrován: stř srp 01, 2007 4:47 pm
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od hensel »

chtěl bych se poptat zkušenější co už Li-PO používají máte nkědo tyhle baterky? já jsem v tomhle trochu lama :D

http://www.rcmart.com/catalog/rc-batter ... ath=52_973

chtěl bych s nima krmit střídák 8,5 nebo 10,5. díkes
Honza B.

Obrázek Yokomo MR-4TC SD CM Obrázek

email : hensel@centrum.cz
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Jirkacbx »

Ale řekl bych,že na závodech je povoleno napětí 7,2V pro NIxx nebo 7,4V pro Lixx.3článek je vlastně mimo pravidla.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: Li-pol

Příspěvek od Tim »

vždyt tohle je 2s :wink: . jenom nevím jestli není 20C u 3200 baterky málo :|
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“