LIPO BATERIE
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: LIPO BATERIE
diky ak je dobra v cestaku tak bude v pohode aj pri drifte
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: LIPO BATERIE
čaute
tak ja potrebujem troška vačší rozmer (4000 som vypodložil)
a chcem ešte 1 baterku.. aby som sa vyhol rozdielom vo váhe chcem aby boli obi 2 tie isté
a načo kupovat dalšiu LiPo čo bude treba vypodložit tak by som 4000 predal a kupil toto
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... OVED_.html
2x.. značka Turnigy mi príde celkom oblubená takže toho sa nebojím
zaujima ma toto - ak je 2S2P/2 cell to je 2 články pozdlž a 2 priečne ?
nejak tomu nechápem.. moj regel dáva 2-3 LiPo.. http://www.rcmart.com/yeah-racing-bm001 ... 28927.html
takže dá mi tuto baterku alebo nedá ? ja s elektronikou moc kamoš niesom...
tak ja potrebujem troška vačší rozmer (4000 som vypodložil)
a chcem ešte 1 baterku.. aby som sa vyhol rozdielom vo váhe chcem aby boli obi 2 tie isté
a načo kupovat dalšiu LiPo čo bude treba vypodložit tak by som 4000 predal a kupil toto
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... OVED_.html
2x.. značka Turnigy mi príde celkom oblubená takže toho sa nebojím
zaujima ma toto - ak je 2S2P/2 cell to je 2 články pozdlž a 2 priečne ?
nejak tomu nechápem.. moj regel dáva 2-3 LiPo.. http://www.rcmart.com/yeah-racing-bm001 ... 28927.html
takže dá mi tuto baterku alebo nedá ? ja s elektronikou moc kamoš niesom...
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Re: LIPO BATERIE
freestyler: co tak chvilku se namáhat a hledat: viewtopic.php?f=116&t=13322
a jěště http://www.hranol.cz/view.php?nazevclan ... 2011030003
a jěště http://www.hranol.cz/view.php?nazevclan ... 2011030003
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: LIPO BATERIE
jasné už chápem..
2S1P bude asi lepšia ako 2S2P.. 2S1P som našiel max. 4000mAh s mojími rozmermy
a ja by som potreboval niečo ako 5000mAh - 5300mAh
2S1P bude asi lepšia ako 2S2P.. 2S1P som našiel max. 4000mAh s mojími rozmermy
a ja by som potreboval niečo ako 5000mAh - 5300mAh
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
. . . - - - . . .
. . . - - - . . .
SOS SOS...
Co mě trápí??? Do teď (3 roky) jsem jezdil s NiMh 4000 nosram - stále drží dva roky, 2 ks NiMh 5000 nosram po roce smrt - obě, conrad NiMh 2700 po dvou letech smrt a SANYO 1800 NiCd - po jedenácti letech stále plná kapacita!!!
Koupil jsem teď v lednu Turnigy 5000mAh 7,4V 2S 20-30C.
Vybití jedné baterii trvá 2,5 hod. což je v průměru (nemýlím-li se moc) 2 Ah tudíž nic závratného s dvěma 300ky motorky a u ostratních 540ky 55z a redukční 3,8/1 pro trial.
Baterie jsem po obdržení donabil (z 3,6V) - na 2 A charge, nabily se na FULL (8,4V) vyjeli/nabily a druhý den jsme vyjeli jen tři (ve třech autech) a opět nabyli - dá-li se tomu říci nabití. Nabíječku mám Bantam E-station BC6.
Na mercedesu se nejrychleji vybily první po dvou hodinách na pípáku alarm při 3,4V na článku druhej měl 3,5V.
Ostastní dvě auta měla obě více jak 3,6V na článek.
Venkovní teplota +8 středa a druhý den +12 takže ideal. A přez to všechno jsem baterie nedokázal nabít!!! Ani jednu!!! Vzhledem k nastavení 8,4V pro FULL to nabíječka prostě nedokázala, takže jsem jednu nabíjel celou noc (přez 12000 mA a jen 7,70V) ostatní jsem dneska od rána hlídal a hlídal a při překročení 6500 mA jsem je prostě sundal. Některé jsem nabíjel i na Fast charge ale ani tam nic!!!
Zde jsou dosažené hodnoty baterek které jsem nabíjel dvaKRÁT takže: donabil, vyjel, nabil vyjel a opět nabyl:
7,55V - 3,77V a 3,78V
7,95V - 3,80 a 4,14V
7,69V - 3,85 a 3,84
a tyhle jsem nabíjel jen jednou jedinkrát (donabil, vyjel a opět nabil) - takže NOVÉ jen jedinkrát použité:
8,32V - 4,15V a 4,17V
7,67V - 3,82V a 3,86V
7,15V - 3,59V a 3,55V
Je to normální??? Mě to moc nepřijde a že bych zářil nadšením - to tedy ne. Nebo netušíte v čem je problém??? Jsem si myslel přejdem na Lipol a bude pohoda a ono zatím nic, nebo se to srovná???
. . . - - - . . .
SOS SOS...
Co mě trápí??? Do teď (3 roky) jsem jezdil s NiMh 4000 nosram - stále drží dva roky, 2 ks NiMh 5000 nosram po roce smrt - obě, conrad NiMh 2700 po dvou letech smrt a SANYO 1800 NiCd - po jedenácti letech stále plná kapacita!!!
Koupil jsem teď v lednu Turnigy 5000mAh 7,4V 2S 20-30C.
Vybití jedné baterii trvá 2,5 hod. což je v průměru (nemýlím-li se moc) 2 Ah tudíž nic závratného s dvěma 300ky motorky a u ostratních 540ky 55z a redukční 3,8/1 pro trial.
Baterie jsem po obdržení donabil (z 3,6V) - na 2 A charge, nabily se na FULL (8,4V) vyjeli/nabily a druhý den jsme vyjeli jen tři (ve třech autech) a opět nabyli - dá-li se tomu říci nabití. Nabíječku mám Bantam E-station BC6.
Na mercedesu se nejrychleji vybily první po dvou hodinách na pípáku alarm při 3,4V na článku druhej měl 3,5V.
Ostastní dvě auta měla obě více jak 3,6V na článek.
Venkovní teplota +8 středa a druhý den +12 takže ideal. A přez to všechno jsem baterie nedokázal nabít!!! Ani jednu!!! Vzhledem k nastavení 8,4V pro FULL to nabíječka prostě nedokázala, takže jsem jednu nabíjel celou noc (přez 12000 mA a jen 7,70V) ostatní jsem dneska od rána hlídal a hlídal a při překročení 6500 mA jsem je prostě sundal. Některé jsem nabíjel i na Fast charge ale ani tam nic!!!
Zde jsou dosažené hodnoty baterek které jsem nabíjel dvaKRÁT takže: donabil, vyjel, nabil vyjel a opět nabyl:
7,55V - 3,77V a 3,78V
7,95V - 3,80 a 4,14V
7,69V - 3,85 a 3,84
a tyhle jsem nabíjel jen jednou jedinkrát (donabil, vyjel a opět nabil) - takže NOVÉ jen jedinkrát použité:
8,32V - 4,15V a 4,17V
7,67V - 3,82V a 3,86V
7,15V - 3,59V a 3,55V
Je to normální??? Mě to moc nepřijde a že bych zářil nadšením - to tedy ne. Nebo netušíte v čem je problém??? Jsem si myslel přejdem na Lipol a bude pohoda a ono zatím nic, nebo se to srovná???
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
O li-po balancing jsem se už dočetl, tuto funkci jsem nepoužil - jel jsem výhradně podle návodu k nabíječce - a že to bylo pár desítek stánek studia. Zkusím tedy balancovat. Snad to baterky neoddělalo, to by bylo přeci mrzuté....
- brano
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon led 23, 2012 7:34 pm
- Bydliště: Levice, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIPO BATERIE
vidíš, aj si si sám odpovedal.
LiPo vždy nabíjať programom BALANCE!!!!
LiPo vždy nabíjať programom BALANCE!!!!
podvozok - TT-01D
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
Akceptuji, v návodu však neuvádí balancing jako doporučený na běžné nabíjení - a já se opřel o návod a jeho instruktáž. Teprve po problému jsem jel někam na net - to víš u nás v pohraničí na samotě je terénu hafo, ale pokrytí nikde žádný. Proto doma nemám ani počítač, ani televizi ale spoustu času
- brano
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon led 23, 2012 7:34 pm
- Bydliště: Levice, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIPO BATERIE
neboj nič, ja som spravil tú istú chybu - držal som sa návodu...
podvozok - TT-01D
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
A baterku si oddělal??? To snad ne - já jich teď koupil šest!!!
- brano
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon led 23, 2012 7:34 pm
- Bydliště: Levice, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIPO BATERIE
našťastie nie! prešla len 2mi cyklami a neublížilo jej to.
podvozok - TT-01D
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
kasne - Toyota Supra, Mazda RX7
MAN TGX 18.540 4x2 Red Edition + Carson StoneMaster trailer
Russian T-90 MBT (HengLong)
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
Alespoň něco optimistického - mám tři po dvou cyklech a tři po jednom. Maj recht, vždyť to musí něco vydržet... AŤ NÁM TO JEZDÍ.
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIPO BATERIE
Jak píše brano,při nabíjení vždy balancovat.
A doba vybití s 55z motorem není tak špatná,na 5000ku jsem jezdil i 4.5hodiny.
A pokud budeš mít trochu štestí,aku se samy srovnají a kapacita i doba jízdy se prodlouží.
A doba vybití s 55z motorem není tak špatná,na 5000ku jsem jezdil i 4.5hodiny.
A pokud budeš mít trochu štestí,aku se samy srovnají a kapacita i doba jízdy se prodlouží.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- poschlmartin
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned led 23, 2011 12:38 am
- Bydliště: kousek od CK
Re: LIPO BATERIE
Tak jsem vyzkoušel vybít (discharge) a pak pěkně od začátku program Balace a pro sichr End při dosažení první hodnoty: 5000mAh/8,4V/720 min. a výsledek???
Po třech hodinách 5000mAh, 6,67V (resp. 3,33 a 3,33). Takže taky nic. Ale už mi začíná docházet proč jsem přešel na LiPo. Právě po svém velkém zklamání z NiMh 5000 od Nosramu. Na přelomu listopad-prosinec obě klekly, jako když se v každé vysype článek. Obě dvě už po 1 roce a během dvou týdnů. Nedaly se nabít více jak na 7,7V a to i přes nasypání více jak 15000mAh...
Začíná se mi tu rýsovat určitá podobnost a to více než zanedbatelná. Už si vezu novou nabíječku zapůjčenou od bratra a tak se ukáže. Ony možná ty NiMh taky nebudou špatný a zdroj problému bude trošku blíže dvěstědvacetivoltové elektrické síti...
Po třech hodinách 5000mAh, 6,67V (resp. 3,33 a 3,33). Takže taky nic. Ale už mi začíná docházet proč jsem přešel na LiPo. Právě po svém velkém zklamání z NiMh 5000 od Nosramu. Na přelomu listopad-prosinec obě klekly, jako když se v každé vysype článek. Obě dvě už po 1 roce a během dvou týdnů. Nedaly se nabít více jak na 7,7V a to i přes nasypání více jak 15000mAh...
Začíná se mi tu rýsovat určitá podobnost a to více než zanedbatelná. Už si vezu novou nabíječku zapůjčenou od bratra a tak se ukáže. Ony možná ty NiMh taky nebudou špatný a zdroj problému bude trošku blíže dvěstědvacetivoltové elektrické síti...
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: LIPO BATERIE
Jakym režimem si to prosimtě vybíjel? Na kolik V ti so spadlo? S nabájením nedávej max jako stopku max. kapacitu ani čas. Nech to, ať si to nabíječka vyhodnotí podle napětí. Připoj to na balance a dej tomu 1C. Asi za hodinu a půl bys je měl mít nabitý a vybalancovaný....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM