Jak poznat vybitou NiMH v autě?

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
andulak
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: pát zář 07, 2012 8:22 am

Jak poznat vybitou NiMH v autě?

Příspěvek od andulak »

Zdravím, kupodivu jsem tu nenašel jak poznám při ježdění že je vybitý NiMH 6 a 7článek. Jezdil jsem až začalo auto cukat, ale pak jsem vyndanou 6.čl. baterku přeměřil pod žárovkou, jak jsem tady našel a měla 4,5v. Tím by se asi měla ničit. Reg.Teu-101, motor 560. Existuje odpojovák jako na li-pol?
Ještě bych se chtěl zeptat jetli TL-ku vadí ten 7článek. Regulátor modelcraft 12v, motor 600-eco 9,6v. Jelo to jak ďas, ale co podvozek?
Díky za rady a zkušenosti.
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Jak poznat vybitou NiMH v autě?

Příspěvek od tjjack »

Podvozku nemůže vadit víc článků, top může vadit tak maximálně motoru a reglu. Podvozku vydí spíš moc výkonej motor a to se projevule ve větších opotřebeních převodů a ostatních namáhaných dílů jako jsou poloosy atp. Na Nixx byterie se nedělá žádný hlídač, protože ty baterie to nepotřebují, nehrozí u nich to co u podvybitých lipol. Nicméně Nixx baterie, když jsou témeř vybyté tak mají velký pokles výkonu, takže by jsi tohle mohl poznat ;-). NiMh by se měli vybíjet max na 1V/čl narozdíl od NiCd, které snesou až 0,7V/čl....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“