Akupack X cell 3600

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

Hmm , je to zajímavý ale za ty prach to pro mě neni. To radši budu měnit uhlíky.
Jo a chci se ještě zeptat, je nějakej rozdíl mezi sériovou 540 z TT-01 a tou stříbrnou co se dá koupit?
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Koni píše:Hmm , je to zajímavý ale za ty prach to pro mě neni. To radši budu měnit uhlíky.
Jo a chci se ještě zeptat, je nějakej rozdíl mezi sériovou 540 z TT-01 a tou stříbrnou co se dá koupit?
V otáčkách
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
ludva
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 227
Registrován: čtv črc 13, 2006 11:19 pm
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ludva »

Já tam mám stříbrnou 540. Jakou barvu má ten originál, kterej tam je?
Ford Focus WRC03 + Subaru Imreza + Audi A4 DTM; TT-01; el. regulátor LRP Automatic Runner Reverse; RC Hitec Aggresor AM; baterie: Gold Peak NiMh 4300mAh Corally MAX30 (GP 4300) a LRP Antix 7.4V 4800mAh 45C Li-Pol; krystal 52 (40.685TA), Mig 500TR, převod 19/61, 35 km/hod., Mig 500TR, převod 22/58, 40 km/hod.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

ludva píše:Já tam mám stříbrnou 540. Jakou barvu má ten originál, kterej tam je?
Ten co je v XBPRO má takovej škaredej matovej povrch (plech) ten co se prodává samostatně teď už za 200 Kč, má vyleštěnej povrch
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

A nevíš kolik má sériovej, von se asi ani nedá koupit, takže to nikde nepíšou ( no kdo by ho taky kupoval, že ).
No a ten za dvě stovky má jen 9000 ot\min a ten za tři 17.500. Docela rozdíl , takže to neí to samý.
Naposledy upravil(a) Koni dne stř črc 19, 2006 6:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

Koni píše:A nevíš kolik má sériovej, von se asi ani nedá koupit, takže to nikde nepíšou ( no kdo by ho taky kupoval, že ).
Už jsem to tu psal 9.000 otáček má matovej cca 14.000 otáček vyleštěnej.
Našel jsem cca před půlrokem test co dělali cca před rokem obou motorů
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Koni
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 19, 2006 1:54 am

Příspěvek od Koni »

No takže ten 540 - J má 17.5 a MIG 500 asi 21 a za stejný prašule, tak kterej je lepší (otáčky sou jasný ale třeba ten 540 - J je lepší v něčem jinym) . Je ten "Mikojan Gurjevič" oravdu tak dobrej, že o 540 - J nemůže být řeč ?
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“