Hmm , je to zajímavý ale za ty prach to pro mě neni. To radši budu měnit uhlíky.
Jo a chci se ještě zeptat, je nějakej rozdíl mezi sériovou 540 z TT-01 a tou stříbrnou co se dá koupit?
Akupack X cell 3600
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
V otáčkáchKoni píše:Hmm , je to zajímavý ale za ty prach to pro mě neni. To radši budu měnit uhlíky.
Jo a chci se ještě zeptat, je nějakej rozdíl mezi sériovou 540 z TT-01 a tou stříbrnou co se dá koupit?
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- ludva
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 227
- Registrován: čtv črc 13, 2006 11:19 pm
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Já tam mám stříbrnou 540. Jakou barvu má ten originál, kterej tam je?
Ford Focus WRC03 + Subaru Imreza + Audi A4 DTM; TT-01; el. regulátor LRP Automatic Runner Reverse; RC Hitec Aggresor AM; baterie: Gold Peak NiMh 4300mAh Corally MAX30 (GP 4300) a LRP Antix 7.4V 4800mAh 45C Li-Pol; krystal 52 (40.685TA), Mig 500TR, převod 19/61, 35 km/hod., Mig 500TR, převod 22/58, 40 km/hod.
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Ten co je v XBPRO má takovej škaredej matovej povrch (plech) ten co se prodává samostatně teď už za 200 Kč, má vyleštěnej povrchludva píše:Já tam mám stříbrnou 540. Jakou barvu má ten originál, kterej tam je?
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
A nevíš kolik má sériovej, von se asi ani nedá koupit, takže to nikde nepíšou ( no kdo by ho taky kupoval, že ).
No a ten za dvě stovky má jen 9000 ot\min a ten za tři 17.500. Docela rozdíl , takže to neí to samý.
No a ten za dvě stovky má jen 9000 ot\min a ten za tři 17.500. Docela rozdíl , takže to neí to samý.
Naposledy upravil(a) Koni dne stř črc 19, 2006 6:05 pm, celkem upraveno 1 x.
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tu psal 9.000 otáček má matovej cca 14.000 otáček vyleštěnej.Koni píše:A nevíš kolik má sériovej, von se asi ani nedá koupit, takže to nikde nepíšou ( no kdo by ho taky kupoval, že ).
Našel jsem cca před půlrokem test co dělali cca před rokem obou motorů
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!