nova aku - jak nabijet?

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

upír
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 344
Registrován: pát led 27, 2006 10:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od upír »

libec píše: jestli bude na hobby, tak nabijet cca. 3ma A a pokud na zavody, tak 5ti A nebo vice, pokud to zvladne nabijecka, ale plati, ze pokud nabijis vice nez 5ti A, tak zkracujes zovotnost baterky...

jeste taky zalezi jesytli mas NiMh nebo NiCd
NiCd nabijet v kazdym pripade max 3ma A!!!!
Nevím kam na ty nesmysly chodíte, právě NiCd se může nabíjet víc ampérama ale těch 5 A bych viděl jako optimální.
Když budu rvat 10 A do NiCd tak bude baterka po celou dobu nabíjení jen vlažná a zahřeje se až ke konci NiMh bude horká jako prase po celou dobu nabíjení, nejdřív si to vyzkoušejte ve skutečnosti a pak teprv něco napište :evil:
NiCd jsou stejně nejlepší co do tvrdosti a pokud jde o dobu jízdy tak se dvěma NiCd 2400 mAh budu jezdit dýl a svižněji než s jednou NiMh 4800 mAh která ještě ani neexistuje. O ceně ani nemluvím. :wink:
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

S tvrdostí s tebou souhlasím, v tom je NiCd opravdu ok
Ale do NiCd cpát 5A!
Do Nosramu 1600mA a 1800mA jsem Ultramatem cpal 3-4A a baterky byli horky jak prase, víc jsem nedával, nechtěl jsem riskovat zničení aku.
Intellect na 5A byl oproti teplotě těch Nosramů těžká pohoda
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
upír
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 344
Registrován: pát led 27, 2006 10:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od upír »

CYBERDREAM píše:S tvrdostí s tebou souhlasím, v tom je NiCd opravdu ok
Ale do NiCd cpát 5A!
Do Nosramu 1600mA a 1800mA jsem Ultramatem cpal 3-4A a baterky byli horky jak prase, víc jsem nedával, nechtěl jsem riskovat zničení aku.
Intellect na 5A byl oproti teplotě těch Nosramů těžká pohoda
No tak to máš nějaký problém buď s nabíječkou nebo s tou baterkou ale je to nesmysl, nevím co je to ten ultramat já nabíjím přes intelli control V3 a stabilizovanej zdroj profiline 3112 a nikdy se mě při nabíjení 5 A NiCd aku nezahřívali (až ke konci ale zdaleka ne tak jako NiMh) a jen tak mimochodem výrobce nabíječky uvádí nabíjecí proudy na NiCd 5 A a na NiMh 3,3 A můžu ti to ofotit a poslat.
Navíc jsem párkrát nabíjel jinou nabíječkou 10 A taky NiCd a to několikrát za sebou, nabíjení 12 minut jízda taky 10 minut. ta baterka vydržela o hodně víc cyklů než kterákoliv NiMh.
Jinak baterky nosram NiCd jsou k ničemu.
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

To vím, Nosram baterky už nechcu vidět.
A co máš za baterky? Sanyo?
Nabíječka je Graupner Ultramat 14 220V i 12V ,01-5A DP 3-99mV/C, zvládá 14 článků NiCd/NiMh a 5 článků Li-pol, takže žádnej šunt
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
upír
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 344
Registrován: pát led 27, 2006 10:39 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od upír »

Momentálně používám akupaky carson 2300 NiCd černá barva, tyhle se momentálně nejvíc povedly, bohužel to zjistilo víc lidí a tak je problém je sehnat.
Ale příští týden by mělo dorazit 80 ks do Brna k Reichardovi.
Pozor jsou to skutečně jen tyhle všechny ostatní stojí za prd a u NiMh to platí dvojnásob.
Je zbytečné je nějak formátovat, nabíjím je hned 5A a jejich životnost je někde okolo 80 cyklů možná u některých kousků i víc.
Mám jich pět a všechny jsou stejně dobrý, dostanu do nich od 2600 mAh do 2800 mAh.
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“