baterie

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

36A je málo. A GPčka dávají poněkud více nevypadla tam někomu jednička? A Intellect jsme zkoušeli na testru a po dobu 7s dávaly 200A. :lol:
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Uživatelský avatar
CYBERDREAM
ČESTNÝ ČLEN
ČESTNÝ ČLEN
Příspěvky: 3536
Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CYBERDREAM »

worlusho píše:36A je málo. A GPčka dávají poněkud více nevypadla tam někomu jednička? A Intellect jsme zkoušeli na testru a po dobu 7s dávaly 200A. :lol:
Nevypadla :D mám to napsaný nabateriích a potvrzený od Kořínka
Tak to musel teda být 7s záhul! :shock:
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Uživatelský avatar
Chrepe
Kluk co se neztratí
Příspěvky: 610
Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Příspěvek od Chrepe »

Uživatelský avatar
crteczech
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1053
Registrován: stř kvě 31, 2006 8:32 pm

Příspěvek od crteczech »

jestli ti muzu poradit tak ty gp jsou u korinka za 850... rcxauta.cz :roll:
Tou dobou ve Skotsku...
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

jj u kořínko to maš lepší ma ty GP za 850KC a ještě ti je sletuje zadarmo do požadovaný kombinace a da ti tam trubičky,což je milionkrát lepší než ty konektory od tamiye,a intellect ma kořínek taky
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Uživatelský avatar
Chrepe
Kluk co se neztratí
Příspěvky: 610
Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Příspěvek od Chrepe »

:shock: Dobrý 850 Kč i se sletováním a trubičkama :think: a jak jsou na tom ty GP 3700 o proti INTELLECT 4200WC po vykonostní stránce a životnosti?
Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

Chrepe píše::shock: Dobrý 850 Kč i se sletováním a trubičkama :think: a jak jsou na tom ty GP 3700 o proti INTELLECT 4200WC po vykonostní stránce a životnosti?
o ty Intelekty se musíš více a složitěji starat než o GP, ale zase jsou ve vývoji o něco dále a to je poznat na výkonové výdrži
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

CYBERDREAM píše: Nevypadla :D mám to napsaný nabateriích a potvrzený od Kořínka
Tak to musel teda být 7s záhul! :shock:
Na bateriích je napsán čas dosažený při vybíjení 30A a napjetí na konci tohoto vybíjení. A co se týká toho proudu 200A, kluci staví Drextry (nevím jak se to píše a hledat to nebudu) a tam potřebují krátce obrovský výkon, proto to zkoušeli.
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Uživatelský avatar
Flozik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1240
Registrován: stř dub 26, 2006 4:53 pm
Bydliště: Pardubice- mesto perniku a hokeje

Příspěvek od Flozik »

worlusho píše: ... kluci staví Drextry (nevím jak se to píše a hledat to nebudu) a tam potřebují krátce obrovský výkon, proto to zkoušeli.
Dragstery :wink: Ale to neni dulezity. Oni sou dragstery i jako RC??? :shock: :shock: :shock:
"Neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živý!"

:tamiya: Tamiya TB - 02 :tamiya:
Kastle: Subaru Impreza
Kanal: 54
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

Flozik píše: Dragstery :wink: Ale to neni dulezity. Oni sou dragstery i jako RC??? :shock: :shock: :shock:
sou,ja viděl par videí,a je to fakt masakr
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Uživatelský avatar
Kamikaze
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 964
Registrován: sob srp 19, 2006 11:06 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamikaze »

worlusho píše: o ty Intelekty se musíš více a složitěji starat než o GP, ale zase jsou ve vývoji o něco dále a to je poznat na výkonové výdrži
Jak složitěji starat ?V čem to kouzlo spočívá??
TB-02 DRFT TB-02 Rally X-Racing Team
X-ray 008 - Rally
Kyosho - Inferno TR-15
CC-01 Pajero Metaltop
Spektrum DX3S
Uživatelský avatar
Chrepe
Kluk co se neztratí
Příspěvky: 610
Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Příspěvek od Chrepe »

No já ten jeden INTELLECT 4200 mám a nabíjím ho tímhle : http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ucts_id/87
a vybíjím ho tímhle : http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/179
Jak líp se mám starat o Akupacky (inline)?
Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

Chrepe píše:No já ten jeden INTELLECT 4200 mám a nabíjím ho tímhle : http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ucts_id/87
a vybíjím ho tímhle : http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... cts_id/179
Jak líp se mám starat o Akupacky (inline)?
Starání o inline baterie je poněkud hůře realizovatelné, proto se moc nepoužívají.

Jak na baterie Intellect 3600, 3800 a 4200.
Baterie Intellect jsou v současnosti nejvýkonnějšími v dané kategorii a proto mnoho z Vás se rozhodlo právě pro ně. Bohužel několik z Vás, i když je to velmi zanedbatelné procento, museli reklamovat některý ze zakoupených článků, což samozřejmě u firmy Martin Kořínek řešíme okamžitou výměnou za novou baterii a to i přesto, že jsou na baterii zřetelné stopy opotřebení. Pro co nejlepší výkony a maximální životnost Vašich baterií si pozorně přečtěte několik typů jak zacházet právě s těmito bateriemi.

Typy pro maximální výkon a životnost.
Nabíjecí proud 3 až 5 ampér - zvolte dle možné doby nabíjení mezi jízdami.

Delta Peak nebo-li pokles napětí nastavte na nabíječce na 15mV.

Režim nabíjení „Linear“ tedy lineární nabíjení.

Během nabíjení nepoužívejte k chlazení článků ventilátor, ten zvyšuje vnitřní odpor a tak redukuje výkon.

Nabíjejte baterii vždy tak, aby skončilo její nabíjení co možná těsně před začátkem použití.

Nikdy nevybíjejte baterie v modelu při jízdě tak, že jede Vaše auto skutečně pomalu (krokem).

Před novým nabitím vybijte baterii vysokým proudem (10A event. vyšším) na napětí cca 5,4V. Pokud máte vybíjecí „destičku“ LRP Condicioner, použijte ji po vybití vysokým proudem na max.1 hodinu, aby se baterie pouze srovnaly na stejné napětí a také samozřejmě trochu dovybily. Výrazně delší použití
Condicioneru může způsobit poškození baterie.
Pravidla použití condicioneru platí především u baterií Intellect 4200mAh, u Intellect 3600 a 3800 je možné ponechat na condicioneru až do úplného zhasnutí led diod.

Pokud nebudete baterii 7 až 14 dní používat, nechte ji do dalšího použití ve stavu, v kterém jste s ní naposledy dojeli.

Při delším skladování (14 dní a více) doporučujeme uchovávat baterie částečně nabité, postačí dobít
10 minut 3 až 5 ampéry.

Přebráno z RCXAUTA.CZ
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Uživatelský avatar
Chrepe
Kluk co se neztratí
Příspěvky: 610
Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Příspěvek od Chrepe »

Ještě jeden hloupej dotaz :oops: co znamená když jsou baterie selektované ?
To je jediný rozdíl co jsem našel mezi těmihle bateriemi:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ucts_id/76 nebo http://rcauta.cz/inshop/scripts/Detail.asp?kat=989416
http://www.elva-elektro.cz/eshop/produc ... ts_id/1487
Která je lepší?
Uživatelský avatar
worlusho
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 206
Registrován: sob srp 19, 2006 3:07 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od worlusho »

Chrepe píše:Ještě jeden hloupej dotaz :oops: co znamená když jsou baterie selektované ?
To je jediný rozdíl co jsem našel mezi těmihle bateriemi:
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ucts_id/76 nebo http://rcauta.cz/inshop/scripts/Detail.asp?kat=989416
http://www.elva-elektro.cz/eshop/produc ... ts_id/1487
Která je lepší?
Selektované baterie znamená že jsou vybírané a měly by mít stejnou charakteristiku, což znamená že se budou vybíjet po podobné křivce a né že každá z ních vydrží jinak dlouho. Vždy jsou lepší baterie selektované. A cena záleží na dodavateli, jedny jsem jsou dodávané od Corally a jiné od GM, atd..
AX10 SCORPION ARTR krásně žlutý ;) a nějaká ta elektronika, SCX 10 a modrý medvěd
Sanwa M11
Ultramat 12,16 GMVIS 2000 COMMANDER
http://worlusho.rajce.idnes.cz/SCX_Mercedes_ML/
Odpovědět

Zpět na „BATERIE“