AC 510
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Dajdou
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte zář 16, 2008 9:23 pm
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
AC 510
chtěl bych se zeptat jestli nemáte návod nebo nějaký odkaz na tuto nabíječku. A jaka tato nabíječka je???¨JA totiž nerozumím těm led diodám co ktrerá znamena je to AC 510 nebo BEL 510 ona je to prej stejný
CHASSIS:X-Ray T2 007 v úpravách
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz
- Jimmy.Tulip
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
- Kontaktovat uživatele:
Re: AC 510
Sorry ale jako ani strejda google nezna AC 510 , kdybys treba napsal vyrobce nebo nejake blizsi specifikace ....to by byla jina
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11518
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: AC 510
Za to kluk od Seznamů si s tim hravě poradil http://www.hobby500.eu/launch.php?s=pro ... duct=18002
Jinak se můžeš obrátit na výrobce http://www.bel-shop.eu/
Jinak se můžeš obrátit na výrobce http://www.bel-shop.eu/
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: AC 510
Správné označení je kupodivu BEL AC 510. Mám 610, ale kde je návod ???? Pokud ho najdu, pošlu, od 510 se liší pouze nabíjecími proudy a možností nabíjet od 1 článku.
Než ho najdu tak v krátkosti:
-možnost nabíjení 4-10 článků z 230V (na zadní straně nabíječe je tabulka, jakým nejvyšším proudem lze nabíjet daný počet článků při napájení z 230V, rozhodně nepřekračovat)
-4-7 článků z autobaterie bez měniče
-4-10 článků z autobaterie s přidaným měničem
Má 2 nabíjecí obvody,
- levý nižší proudy 0-400mA(typicky pro zdroje do vysílačky) s ukončením po 14 hodinách,
- pravý vyšší proudy 0-4A (pohonné akku) ukončeno deltapeakem
počet článků nastavuješ na levém otočném voliči, proud plynule na pravém (vždy u příslušného kanálu),
diody levá - svítí červeně při vybíjení
druhá zleva - svítí zeleně při připojení nabíjené baterie, při přehození polarity se přeruší pojistka, která je přístupná při sejmutí horního krytu
třetí zleva - svítí oranžově pokud po nabití přejde nabíječka do režimu dobíjení omezeným (udržovacím) proudem nebo se rozsvítí červeně a signalizuje chybový stav - typicky pokud nastavíš vyšší proud nabíjení než aku poberou, při počátku nabíjení je tedy dobré po cca 15 vteřin kontrolovat, zda se nabíjení rozběhlo a svítí čtvrtá zleva
čtvrtá zleva - svítí zeleně při nabíjení
Vybíjení - probíhá automaticky v obou kanálech - po připojení akku se zbytkovým nábojem se vždy vybíjí proměnným proudem do 1A, po vybití na cca 0,9V na článek přejde nabíječka automaticky do fáze nabíjení
Automatické vybíjení lze obejít tím, že nejdříve zapneš nabíječku, nastavíš počet článků a proud a poté připojíš akku - fáze vybíjení je vynechána a rovnou se akku nabíjí.
V obou kanálech lze nabíjet současně, jsou nezávislé, jen je třeba pamatovat na max. možný proud v součtu obou kanálů (zmiňovaná tabulka na zadní straně).
Napájení z 12V - zdířky na zadní straně. Při tomto napájení se nabíječka zapíná připojením na zdroj, nefunguje hlavní vypínač. Je na to třeba pamatovat pokud chceš vybíjet (nejdřív připojit akku a pak nabíječku na zdroj).
Jedna vychytávka - při napájení z 230V je na zadních zdířkách pro připojení autobaterie napětí asi 13V, připojuji na ně větrák na chlazení nabíjecích baterií.
To je asi vše co mě napadá, když tak se ptej.
Jinak se 610 jsem spokojený, i když už mám MC15, tak 610 určitě do důchodu nepůjde, slouží věrně 10 let? Novako by si určitě vzpomněl líp.
U 510 předpokládám stejnou kvalitu.
Jinak jak píše Jirka, Budínskýmu napiš (http://www.bel-shop.eu/?sekce=kontakt), určitě ti návod pošle, je to vstřícný člověk.
Než ho najdu tak v krátkosti:
-možnost nabíjení 4-10 článků z 230V (na zadní straně nabíječe je tabulka, jakým nejvyšším proudem lze nabíjet daný počet článků při napájení z 230V, rozhodně nepřekračovat)
-4-7 článků z autobaterie bez měniče
-4-10 článků z autobaterie s přidaným měničem
Má 2 nabíjecí obvody,
- levý nižší proudy 0-400mA(typicky pro zdroje do vysílačky) s ukončením po 14 hodinách,
- pravý vyšší proudy 0-4A (pohonné akku) ukončeno deltapeakem
počet článků nastavuješ na levém otočném voliči, proud plynule na pravém (vždy u příslušného kanálu),
diody levá - svítí červeně při vybíjení
druhá zleva - svítí zeleně při připojení nabíjené baterie, při přehození polarity se přeruší pojistka, která je přístupná při sejmutí horního krytu
třetí zleva - svítí oranžově pokud po nabití přejde nabíječka do režimu dobíjení omezeným (udržovacím) proudem nebo se rozsvítí červeně a signalizuje chybový stav - typicky pokud nastavíš vyšší proud nabíjení než aku poberou, při počátku nabíjení je tedy dobré po cca 15 vteřin kontrolovat, zda se nabíjení rozběhlo a svítí čtvrtá zleva
čtvrtá zleva - svítí zeleně při nabíjení
Vybíjení - probíhá automaticky v obou kanálech - po připojení akku se zbytkovým nábojem se vždy vybíjí proměnným proudem do 1A, po vybití na cca 0,9V na článek přejde nabíječka automaticky do fáze nabíjení
Automatické vybíjení lze obejít tím, že nejdříve zapneš nabíječku, nastavíš počet článků a proud a poté připojíš akku - fáze vybíjení je vynechána a rovnou se akku nabíjí.
V obou kanálech lze nabíjet současně, jsou nezávislé, jen je třeba pamatovat na max. možný proud v součtu obou kanálů (zmiňovaná tabulka na zadní straně).
Napájení z 12V - zdířky na zadní straně. Při tomto napájení se nabíječka zapíná připojením na zdroj, nefunguje hlavní vypínač. Je na to třeba pamatovat pokud chceš vybíjet (nejdřív připojit akku a pak nabíječku na zdroj).
Jedna vychytávka - při napájení z 230V je na zadních zdířkách pro připojení autobaterie napětí asi 13V, připojuji na ně větrák na chlazení nabíjecích baterií.
To je asi vše co mě napadá, když tak se ptej.
Jinak se 610 jsem spokojený, i když už mám MC15, tak 610 určitě do důchodu nepůjde, slouží věrně 10 let? Novako by si určitě vzpomněl líp.
U 510 předpokládám stejnou kvalitu.
Jinak jak píše Jirka, Budínskýmu napiš (http://www.bel-shop.eu/?sekce=kontakt), určitě ti návod pošle, je to vstřícný člověk.
Naposledy upravil(a) MiraH dne pát říj 10, 2008 2:21 pm, celkem upraveno 2 x.
------------------------------------------------------
www.hranol.cz
jedu jak můžu
najde se i nějaké to letadlo, loď či vrtulník
------------------------------------------------------
www.hranol.cz
jedu jak můžu
najde se i nějaké to letadlo, loď či vrtulník
------------------------------------------------------
- novako
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 928
- Registrován: čtv bře 20, 2008 7:54 am
- Bydliště: České Budějovice, Kramolín PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: AC 510
tý brďo, to se nám Míra rozepsal, toho si važ, to tak často nebývá.....
..Míro, "běloch" má 510tku, třeba má i návod.....MiraH píše:To je asi vše co mě napadá, když tak se ptej..
bodejť by ne, to byla "v klubu" jedna z nejlepších nabíječek, v podstatě principem vzor mojí dělané nabíječky a odhadoval bych to možná i na delší dobu věrných služeb.....MiraH píše:Jinak se 610 jsem spokojený, i když už mám MC15, tak 610 určitě do důchodu nepůjde, slouží věrně 10 let? Novako by si určitě vzpomněl líp..
principielně určitě, provedením také, rozdíl byl jen v možnostech nabíječky a ceně....MiraH píše:U 510 předpokládám stejnou kvalitu..
napiš mu, pochval jeho výrobky (zaslouží si to) a popros ho o návod (třeba mailem), dá se s ním domluvit (vlastní zkušenost), používám spoustu výrobků a konstrukcí z jeho "líhně".....MiraH píše:Jinak jak píše Jirka, Budínskýmu napiš (http://www.bel-shop.eu/?sekce=kontakt), určitě ti návod pošle, je to vstřícný člověk.
RCK Kramolín http://www.hranol.cz
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
Re: AC 510
malá oprava? přeci jen to píšu z pamětiMiraH píše: třetí zleva - svítí oranžově pokud po nabití přejde nabíječka do režimu dobíjení omezeným (udržovacím) proudem nebo se rozsvítí červeně a signalizuje chybový stav - typicky pokud nastavíš vyšší proud nabíjení než aku poberou, při počátku nabíjení je tedy dobré po cca 15 vteřin kontrolovat, zda se nabíjení rozběhlo a svítí čtvrtá zleva
čtvrtá zleva - svítí zeleně při nabíjení
je možné, že třetí zleva svítí jen červeně při chybě a omezení proudu signalizuje až čtvrtá (oranžově omezený, zeleně nastavený proud), ale každopádně při nabíjení zvoleným proudem svítí čtvrtá zeleně. Zkusím na to o víkendu juknout a poptám se kolegy (běloch) zda má návod (tedy pokud dorazí na víkend).
Budínskýmu napiš určitě, je možný, že návod neseženu.
------------------------------------------------------
www.hranol.cz
jedu jak můžu
najde se i nějaké to letadlo, loď či vrtulník
------------------------------------------------------
www.hranol.cz
jedu jak můžu
najde se i nějaké to letadlo, loď či vrtulník
------------------------------------------------------
- Dajdou
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 175
- Registrován: úte zář 16, 2008 9:23 pm
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: AC 510
jo dík moc za odpoveď ten návod mi už poslal
CHASSIS:X-Ray T2 007 v úpravách
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz
KAROSERIE:Subaru Impreza WRC
MOTORY:GP Stock ,Nosram vision REGL:V80R
VYSÍLAČKA:Acoms 40MHz FM
http://www.madracing.cz