LRP-Big Block Special

stejnosměrné, střídavé, kotvy, uhliky, prostě vše o motorech ...

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
Kevin
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: pát lis 06, 2009 7:34 pm
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

LRP-Big Block Special

Příspěvek od Kevin »

Ahoj kluci
Potreboval bych poradit jestli mohu dat do Cross Tigera motor LRP-Big Block Special.
Mam tam regl. Nosram Magnum Reverse, rychle prevody,tak jsem se vas chtel zeptat
jestli to skousne. Ma 39 000 otacek, 172W, prevodovy pomer-8.5:1.
Jeste neco, vydrzi ten motor dost, protoze Dirt-Tuned 27t mi vydrzel cca. 5minut.
Dekuji za odpovedi a Vesele Vanoce cau. :D
Uživatelský avatar
Pumpkin
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1273
Registrován: čtv úno 14, 2008 6:53 pm
Bydliště: Prostějov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Pumpkin »

Vydrzet by mel. Je o 10mm delsi nez normalni 540 taky si zmer jestli se ti do auta vejde.
PROJEKT LAND ROVER DISCOVERY II
Team Losi Mini Baja ; Hitec HS-55 ; DSYS MD18DCRS
ICQ 582643503
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Vrakouš »

Dej odkaz na ten motor.Jestliže je delší,měl by být řady 550 (600).
Motory řady 540 v monsterech díky těžkému převodu nevydrží! Vybírat řadu 550.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Pumpkin
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1273
Registrován: čtv úno 14, 2008 6:53 pm
Bydliště: Prostějov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Pumpkin »

Je to tenhle. Tenkrat se to tu probiralo. http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=91&t=4486
PROJEKT LAND ROVER DISCOVERY II
Team Losi Mini Baja ; Hitec HS-55 ; DSYS MD18DCRS
ICQ 582643503
Uživatelský avatar
Drobecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: pon pro 29, 2008 10:55 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Drobecek »

Je to motor řady 600
Měl jsem ho chvilku v Monstru Himoto, ale za chvilku mi shořel jak papír. :(
Do dnes jsem nepřišel na to PROČ!!! Roztavil se plast na zadku motoru kde jsou uloženy uhlíky a ložisko.
Régl mám TRAXXAS XL-5 a baterie byla normální 6článek NiMH 4600. Jiným motorům se to nestalo. :roll:
První věc co mne zarazila byla ta, že k tomuto motoru byli dodány velice slabé kabely které začaly hořet hned po 5 min jízdy.
Tu jsem vyměnil za silnější a ayto jezdilo jak drak asi 20 min. Po té se z motoru začalo kouřit a konec. Na motoru se dali hřát párky a plast u uhlíků na zadku motoru byl seškvařen.
Večer ti pošlu ještě rozměr toho motoru až ho změřím. ;)
1x Himoto - Buggy "ZMOTO3" 1:10, reg.: LRP A.I. Brushless Rev.Dig., Motor: MIG 500 (Waterproof úprava)
1x Himoto - Monster "EMXT-1" (+ kastle ATV) 1:10, reg.: TRAXXAS XL5, Motor: Traxxas Titan (Waterproof úprava)
3x Losi Micro-Dodge Raminator 1:36 (na blbnutí ve firmě)
Uživatelský avatar
Kevin
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: pát lis 06, 2009 7:34 pm
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Kevin »

Dekuju te za vycerpavajici odpoved, po tve odpovedi uz nevim co do
monstra vrazit za motor, uz mi shorelo pet motoru :( a jezdim uplne normalne.
Cau. :--)
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od tjjack »

tak dej lehčí převody, aby se motor tolik nehřál, a pak by ti neměl schořet....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Drobecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: pon pro 29, 2008 10:55 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Drobecek »

No človeče já tam měl 17z pastorek oproti standardnímu 19z pastorku a stejně to bylo na ten motor asi moc :(
Tak se možná stále víc přikláním k doměnce, že ten motor byl nějaký nepovedený zmetek. oo-((

Ještě jsem zapomněl na ty rozměry motoru Big Block Special: Délka těla 6cm (bez osičky) Průměr 3,5cm
Naposledy upravil(a) Drobecek dne čtv pro 31, 2009 10:40 am, celkem upraveno 1 x.
1x Himoto - Buggy "ZMOTO3" 1:10, reg.: LRP A.I. Brushless Rev.Dig., Motor: MIG 500 (Waterproof úprava)
1x Himoto - Monster "EMXT-1" (+ kastle ATV) 1:10, reg.: TRAXXAS XL5, Motor: Traxxas Titan (Waterproof úprava)
3x Losi Micro-Dodge Raminator 1:36 (na blbnutí ve firmě)
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od tjjack »

ale nezapomeň, že když dáváš motor s míň závitama, tak musíš dát i lehčí převod...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Drobecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: pon pro 29, 2008 10:55 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Drobecek »

No vždyť jó, právě proto jsem tam dal místo 19z pastorku ten 17z a dopadlo to takto:

Pro plné rozlišení si klinkněte na obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Seškvařilo se to hlavně na jedné straně u uhlíku, který také vykazoval jinou barvu (do fialova) než ten druhý a přeneslo se to až na ložisko (jeho uložení).
Naposledy upravil(a) Drobecek dne čtv pro 31, 2009 10:40 am, celkem upraveno 1 x.
1x Himoto - Buggy "ZMOTO3" 1:10, reg.: LRP A.I. Brushless Rev.Dig., Motor: MIG 500 (Waterproof úprava)
1x Himoto - Monster "EMXT-1" (+ kastle ATV) 1:10, reg.: TRAXXAS XL5, Motor: Traxxas Titan (Waterproof úprava)
3x Losi Micro-Dodge Raminator 1:36 (na blbnutí ve firmě)
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od tjjack »

a jaký s i k němu měl převodový kolo???
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Drobecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: pon pro 29, 2008 10:55 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Drobecek »

64z velké a 17z pastorek. Originálně je osazeno 64z velké kolo + 19zpastorek.
U toho Big Blocka píšou, že je velice vhodný právě na Monstery a tak jsem předpokládal, že ho nějaké malé lehké Himoto 1/10 nerozhodí. :oops:
Teď tam mám "Mastodonta" od Traxxase a ten motorek ani neví, že něco veze :lol:
Pro porovnání těch motorů:
Obrázek
Naposledy upravil(a) Drobecek dne čtv pro 31, 2009 10:39 am, celkem upraveno 1 x.
1x Himoto - Buggy "ZMOTO3" 1:10, reg.: LRP A.I. Brushless Rev.Dig., Motor: MIG 500 (Waterproof úprava)
1x Himoto - Monster "EMXT-1" (+ kastle ATV) 1:10, reg.: TRAXXAS XL5, Motor: Traxxas Titan (Waterproof úprava)
3x Losi Micro-Dodge Raminator 1:36 (na blbnutí ve firmě)
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od tjjack »

tak na toho big blocka to chce tak 13-15ku pastorek....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Honza D »

tjjack: to by možná chtělo, ale u těhlech monstrů, který vycházej z buggy, takovej převod většinou ani nejde.

drobecek: pozor na citaci posledních příspěvků, admini na to bývaj celkem hákliví ;-)

k těm motorům: někdo tu tuším zkoušel i speed 600 ECO s úspěchem Jen jestli není zas moc pomalej.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Drobecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: pon pro 29, 2008 10:55 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: LRP-Big Block Special

Příspěvek od Drobecek »

Dík za upozornění, toto jsem si nevšiml :doh: už jsem citace odstranil. :oops:

Tento převod 13-15z by do toho šel, Himoto podvozek má dost velkou variabilitu nastavení motoru (posouvání) oproti třeba podvozkům Tamiya (Final Monster), kde je jen pár poloh motoru. Nevím jak to má ten jeho model Cross Tigera jesti to vlasně není stejné jako Finlal Monster, tam by určitě menší pastorek (převod) dát nemohl. Kolega má "Finály" a má tam snad jen 3 možnosti velikosti pastorků 19-20-21 (polohy motoru). Toto nevím přesně.

Ono je i trochu problém sehnat ocelové pastorky modulu 0,6 a 13-15z. Všude nabízejí 16z a více :cry:
A když je mají v nabídce tak většinou nejsou skladem.

U změny motoru je také třeba dbát na to zda to utáhne regulátor ;)
Ten originální u Himota není zrovna nějaký super silák co zvládne výkonné motory.
1x Himoto - Buggy "ZMOTO3" 1:10, reg.: LRP A.I. Brushless Rev.Dig., Motor: MIG 500 (Waterproof úprava)
1x Himoto - Monster "EMXT-1" (+ kastle ATV) 1:10, reg.: TRAXXAS XL5, Motor: Traxxas Titan (Waterproof úprava)
3x Losi Micro-Dodge Raminator 1:36 (na blbnutí ve firmě)
Odpovědět

Zpět na „ELEKTROMOTORY“