Závity v motoru

stejnosměrné, střídavé, kotvy, uhliky, prostě vše o motorech ...

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Honza D »

Ono z toho firebolta velkej výkon nedostaneš :) Měl sem ho jednou pučenej, skoro novej, a bylo to neskutečně líný... snad i 21z LRP má větší výkon :) Zkusil bych Miga, prej jsou některý série 16z, tak by to mohlo jet líp
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
mc2uba
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1112
Registrován: sob pro 25, 2010 7:06 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Závity v motoru

Příspěvek od mc2uba »

Jo, i co tak čtu teď forum o tom motoru, tak tam píšou, že je to celkem línej motor. No zkusím na ten regl hodit nějaký jiný motor a uvidíme, co to bude dělat :)
RC Drift Club Praha
Xray T2 007 drift - Toyota GT86, Subaru Impreza sedan Ken Block, Mitsubishi Lancer Evo X, Nissan Fairlady Z
TT-01E drift - Nissan GTR, Honda Accord Racing 96, Škoda Octavia, Škoda Fabia sedan, VW Golf Rat Style
TT-01E - Audi Q7 (transport project), Škoda S2000 (rally)
TT-01 air ride - VW Golf (replika 1:1)
http://rcdriftclubpraha.cz/
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

Tak když tu máte takové téma starší ale je :-)
mám dotaz mám dva motory jeden silnější druhý slabší, ale jak mám určit kolik mají závitů? koupil jsem starší model i s dvěma motory a kontakt již na majitele nemám tak. jelikož vypadá že mi odešel regulátor ( servo jde, ledka brzdy svítí také, ale motor do předu nejede ani se nerozsvítí kontrolka na regulátoru. když změním na ovladači směr tak ovladač opět na rožne brzdu ale do předu ani krok) a teď nevím jaký regulátor koupit :-( prosím tímto o radu. Druhý dotaz mám starší typ X-ray T2 (rok nevím) baterie NIHM rozdeleny na 2x3 kusy 7,2V, ale když se tak dívám již se neprodávají samostatně jako dřív (modelařit jsem přestal z důvody stavby domu) a teď otázka kompit kompakt a rozbít ho, upravit podvozek a nebo se dá vyměnit NIHM za LiPol? předem děkuji za odpovědi
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Jirkacbx »

Motory : Dej sem fotku,možná se počet závitů podaří rozluštit.
Aku : Nimh jsou dostupný jako samostatný články,který si spájíš podle sebe nebo se dělají i dělený Lipo.
Regl bys pak vybral podle motoru a případně i podle aku.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

Tak zde jsou fotky:
regulátor: plyn brzda
Obrázek
slabší motor - popis na zadní straně: Mabuchi motor pat.
Obrázek
silnější motor - popis Epic Japan - tento byl 100% používán na závody
Obrázek
Obrázek

jde o to, že jsem mohl regulátor jen rozladit nebo se rozladil z důvodu dlouhého nezapojení a po té jsem zkoušel psí kusy abych to rozchodil :-) tak kdyby někdo měl na tento starší regulátor návod tak by to bylo super :-) ja předpokládám, že jde o Mtroniks ale digi sprint jsem již někde nenašel a návod taky ne :-(
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Loupák83 »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrej kus historie
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

Loupák83 píše::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrej kus historie
historie to je, ale potřebuji zjistit závity aspoň u toho fialoveho silnějšího, kdybych musel kupovat nevý regulátor :-)
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Loupák83 »

no jestli dobře koukám a luštim z fotky tak má to výměnné uhliky a je v ložiskách takže to je známka že to asi nebude nějaký šrot
zkus vyfotit plášť motoru jestli tam nebude něco napsaný třeba z toho pak identifikujem co to je
ale osobně bych to viděl že to bude lepší motor tudíž kdybych k tomu měl dávat régl asi bych dal silnější aby byla případná rezerva v závitech
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Zdenaziko »

Motor rozeber, obvykle je počet závitů u stejnosměrného motoru označen na kotvě.
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

tak jsem to rezebral:
Obrázek
ale bohužel jsem žádné číslo nenašel jen R2 a to nevím co znamená, jinak původní majetel měl na obalu napsané fixí 2,5A nevím jestli to pomůže :-)
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

tak jsem tu z dalším dotazem vím, že to patří spíše do tematu regulátor, ale kdybych měl zase psát o motoru rychlejší je to tu :-)
Jelikož jsem přešel i na letadla a zde mám Lipol rád bych tedy koupil k autu nový regulátor, který by uměl vpřed, brzda, zpátečka, fungoval by na lipol bez nutnosti hlídání napětí a zvládl by i ten silnější motor (podotýkám nezjistil jsem ještě ty zavity :-( ) Tímto bych Vás poprosil o radu a doporučení nějakého regulátoru kde samozřejmě hraje roly poměr cena výkon
auto bylo dříve na NiHm 7,2V, kdy do letadel používám 3s 2200mAh
Předem děkuji za Váš čas
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Závity v motoru

Příspěvek od tjjack »

3s do auta NE. Vetšina regulátorů je stavěná na 2s, takže tím ten regulátor akorát zlikviduješ...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
srnec111
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: ned srp 19, 2012 3:12 pm

Re: Závity v motoru

Příspěvek od srnec111 »

Ale třeba tady je http://www.eshop-rychle.cz/model-rozumn ... 5A-CAR-ESC tento je pro 2-3S takže asi nějaké exostují, které by to překousli, abych nemusel mít dva druhy baterek ne?
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Loupák83 »

kolika Céčková je ta baterky ??? ono jako s 2200mAh toho moc nenakrmíš pokud ti to nedá proudy, a baterka ti půjde hodně rychle do kopru nehledě na to že na 3S to auto bude "maličko" (hodně) neříditelný
hodně ale bude záležet co tam dáš za motor, pokud to bude 21,5z tak by to mohla baterky utáhnout pokud tam nebudeš mít prasecký převod

ono letecký vybavení nelze moc dobře použít do auta a i naopak
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Závity v motoru

Příspěvek od Jirkacbx »

Většina reglů pro auta,teda střídavý,zvládá 2S i 3S.Vždy ale záleží na konkrétním produktu.
A pro auta,hlavně 1/10,opravdu nedoporučuju jezdit na 3S.S 2S je auto i při lehkým převodu dost dovoký a na 3S už vcelku neřiditelný.
Navíc ten výkon i při slabším motoru a lehčím převodu na dráze nevyužiješ,max tak na rovince a i tam to pak budě dělat kraviny.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Odpovědět

Zpět na „ELEKTROMOTORY“