kotva u el.motoru

stejnosměrné, střídavé, kotvy, uhliky, prostě vše o motorech ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

kotva u el.motoru

Příspěvek od hobys »

Ahoj,uz delší dobu se ptám na na 17z motory,uz mam plno informací ,ale vahal jsem s koupí kuli to mu že nemam soustruh.Dnes jsem se dozvědě že si kamarad koupil novej,takže je o starost méně a tím bych se chtel zeptat jestli je težké přejetí (obroušení) kotvy v motoru?? Nebo nějaké skušenosti?? dik
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
DOOM
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 152
Registrován: pát srp 17, 2007 10:59 am

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od DOOM »

za sebe rikam ..nejezdis li zavody tak bych se na sostruzeni vyprdnul.ja upnu kotvu do vrtacky vemu jehlovej pilnik,liznu to a je to :D ,tak a ted do me zavodnici :lol: :lol:
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od player98 »

no nevim jestli jsem zavodnik ale nedal bych to ani na motoru na kterym me nezalezi, protoze komutator bude krivy takze uhliky nebudou dosedat celou plochou-resp. budou, ale nebudou se sjizdet rovnomerne. samotne soustruzeni kotvy neni zadne velke umeni, zvladne to i nezkuseny. ja jsem to nikdy nedelal, ale po tom, co jsem koukal na kolegy jak soustruzi, klidne bych si na to troufl sam. jen je nutne brat male spony-tedy ne spony ale pyliny. a soustruzit pravidelne-co mozna nejcasteji-17ti zavit bych stahoval kazdych +-10 baterek. treba 12ti zavit a min je potreba stahovat i v prubehu zavodu aby nesla do vecnych krajin kotva hned...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od hobys »

Jo dik chlapi! Asi si nakej objednam. Mam to do df-02 tak snad to bude trochu litat! :wink:
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
K@rlos
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 207
Registrován: čtv kvě 17, 2007 4:04 pm
Bydliště: Brno-Bystrc
Kontaktovat uživatele:

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od K@rlos »

Já to řeším tak že si koupim od reicharda 17z a nerozebiratelnej a jezdim "dokud se neprošoupou uhlíky" a pak koupim novej (cena 199Kč)
nemusim nic soustruži a mám o starost míň. Sice asi je lepší nějakej ten GP ale zase když si spočítám jak dlouho mě vydrží pět těchto motorků (Carson) tak nevím jestli by to vydrželo GPčko která bych stejně musel pořád soustružit "to je můj názor".
TA-05, TB-02, CC-01
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od tpk »

K@rlos píše:Já to řeším tak že si koupim od reicharda 17z a nerozebiratelnej a jezdim "dokud se neprošoupou uhlíky" a pak koupim novej (cena 199Kč)
nemusim nic soustruži a mám o starost míň. Sice asi je lepší nějakej ten GP ale zase když si spočítám jak dlouho mě vydrží pět těchto motorků (Carson) tak nevím jestli by to vydrželo GPčko která bych stejně musel pořád soustružit "to je můj názor".
Jaké jsou ty motory od Carsona? Stojí to za něco? Jak je na tom výkonově ta 17 oproti MIGU 500? Díky

Kolik je materiálu na komutátoru kotvy? Kolik se ho dá "odsoustružit" aby se dala kotva ještě použít?
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od hobys »

No ted jsem se dival na reichard model na ten motorek carson 17z vypada paradně.... ale dovi jestli je lepší než mig :think: tady davam kdyžtak link http://www.reichard.cz/eshop/product_in ... ts_id=3491
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od WIN »

Soustruzeni kotvy je naprosta pohoda zvladne to fakt kazdej, ale je lepsi aby ti poprve nekdo ukazal, jak na to. Soutruzenim docilis toho nejlepsio vykonu, delsi jizdy, setrnosti ke komutatoru a magnetum v plasti.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od hobys »

No pravě že nema kdo mě to ukazat...:( a vlastně vubec nevim jak na to a jak to vevnitř vypada :oops: :oops: jeste jsme nevidel nikdy rozebryny 17z motor....tak jestli mate nekdo fotečky nebo jaky kolik material o soustružení kotvy tak bych Vam byl moc vděčný....
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
K@rlos
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 207
Registrován: čtv kvě 17, 2007 4:04 pm
Bydliště: Brno-Bystrc
Kontaktovat uživatele:

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od K@rlos »

no tak výkonově je ten carson s tim migem asi nastejno když sou nový ale nemůžu porovnat třeba životnost nebo přesnej poměr úbytků výkonů těchto motorků protože jsem je měl po sobě (až odešel mig tak jsem koupil carson)
TA-05, TB-02, CC-01
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od tpk »

Tak můžu přidat osobní zkušenost se sostružením kotvy na "vlekém" soustruhu. Rotor jsem upnul do 3 paknové hlavy za kotvu (s citem). Hlavu jsem pak pomoci paličky a mikrometru (hodinek) na hřídeli rotoru vyrovnal aby neházela a pak jsem osoustružil komutátor. Práce na 5 minut i s broušením nože. Není v tom žádný problém.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
Homik
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 210
Registrován: úte srp 21, 2007 8:52 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od Homik »

Taky mám od Reicharda Carsona za 2 kilča. Výhoda je, že je levnější než MIG, točí víc, lepší výkon, ale zas ztrácí na výkonu stejně jako MIG. Za ty prachy nekup to. 8)
Podvozky:TL-01L,TT-01L,TT-01,TB-02 EVO3
Rádio:Spektrum DX3S,Aggressor 3 FM
Karoserie:Escort Cosworth,2x Escort WRC,Escort MK I,Focus WRC 03,2x F-150 HPI,F-150 SVT,F-150 Parma,F-150 Truck,Toyota Supra


http://www.homikracing.com
http://www.fordscale18.com
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od tpk »

Já ho utavil :( Ale tu chvilku jel sqostně :)
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
K@rlos
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 207
Registrován: čtv kvě 17, 2007 4:04 pm
Bydliště: Brno-Bystrc
Kontaktovat uživatele:

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od K@rlos »

jak se ti ho podařilo utavit? :shock:
TA-05, TB-02, CC-01
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: kotva u el.motoru

Příspěvek od tpk »

Dal jsem ho do bugyny DB01 Durga. Karoserie u ní přesně doléhá na podvozek, takže je tam minimákní proudění vzduchu. Já navíc dal molitan pod řízení abych neměl binec vevnitř a tím jsem to zavřel uplně. Po 5 minutách jsem roztavil vnitřní vrtulku. Docela mě to překvapilo. Venku bylo asi 5 stupňů. Chladič jsem neměl. Nevejde se.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Odpovědět

Zpět na „ELEKTROMOTORY“