Ahoj kluci.
S kamarádem budeme objednávat baterie z Hobbykingu a já zvažuju vzít i nějaký motor 9,5 - 10,5T. Bude k HPI Motiv (Castle Sidewinder), 70A dlouhodobě (bohužel nevím jestli při 2S, nebo 3S) a rád bych ho provozoval na 3S. Nevyznám se v tom, proto se raději ptám. Taky jsem si říkal, že kdyby byl řady 550, nebo 600, asi by to bylo lepší. Zatím jsem koukal jen podle ceny, že bych radši vzal dražší.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 250KV.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... djust.html
Motor z HK do HPI Blitz
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor z HK do HPI Blitz
Blitze nedoporučuju povozovat na 3S aku.
Stačí na 2S a motor klidně 540ku max. 7.5ku.
Radši trochu víc zatížit na pastorku,ale opatrně.
Stačí na 2S a motor klidně 540ku max. 7.5ku.
Radši trochu víc zatížit na pastorku,ale opatrně.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Motor z HK do HPI Blitz
No teď v něm mám HPI Warp 5700 z Firestorma, který jede vcelku dost, ale žere. A tak mě napadlo, že když se třeba do E-Reva, nebo Savage Flux dá 6S a díky přebytku výkonu pak prakticky nedáváš plný plyn, šetříš tím baterii, která ti vydrží na delší jízdní dobu než se 4S. No a já bych použil stejnou filozofii. Prostě auto přemotorovat. A když to bude moc, vždycky se můžu vrátit k 2S baterii, nebo ubrat plyn na regulátoru. Navíc vycházím z toho, že z hlediska jízdní doby je lepší mít víc závitový motor na víc voltů, než málo závitový na míň voltů. Mám to vyzkoušený na Blitzovi s tím Warpem a Firestormovi se 17,5T motorem na 3S. Ten totiž jede hodně podobně jako Warp, ale stará Lipol 5000mAh v něm vydrží hodinu, aniž bych se omezoval, narozdíl od 15 - 20-ti minut slušný značkový baterie s Warpem v Blitzovi.