Motor od Carsonu

stejnosměrné, střídavé, kotvy, uhliky, prostě vše o motorech ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

No tak jasny tobe to pujde v poho ale me do buggy od tamiye tam se mi stridaka davat nechce...tenhle vypada slibně http://www.mz-racing.net/p847-57173-v10-spec-4-17x2/ :)
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
miso66
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od miso66 »

mne ten carson 17T odisiel presne tak isto ako pisete...idem zastavim a uz sa nerozbehnem...ale v pondelok ho reklamujem a uvidim ci mi poslu novy alebo opravia ten stary
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od tpk »

hobys píše:No tak jasny tobe to pujde v poho ale me do buggy od tamiye tam se mi stridaka davat nechce...tenhle vypada slibně http://www.mz-racing.net/p847-57173-v10-spec-4-17x2/ :)
Vůbec bych se toho nebál, vozím stříďák od NOVAKa v DB01 a musím říct, že s uhlíkovým CARSONEM ani MIGEM se to NEDÁ srovnat. Smozřejmě ani cenou ne, ale s ohledem na "doživotní" investici je to paráda. Carsony jsem spálil 4 a Migy 2.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

No asi maji prostě slabost na tenhle spusob odchazeni.. No nevim možna tenhle stridak by tam sel ne ? http://www.mz-racing.net/p1791-3031-combo-ex10-5-xbr/ :lol: jakej tam mas ty ?
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
Jimmy.Tulip
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 817
Registrován: stř bře 12, 2008 12:20 am
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od Jimmy.Tulip »

Hobys ? ze ty si tu fotku co mas v avataru poslal do RC Cars ? :)
Než založíte nové téma, použijte tlačítko HLEDAT
TA-05 Thunder Tiger Ducati 999
Galerie: jimmytulip.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

JJJ :lol: Dobrej postřeh ! :clap:
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od tpk »

hobys píše:No asi maji prostě slabost na tenhle spusob odchazeni.. No nevim možna tenhle stridak by tam sel ne ? http://www.mz-racing.net/p1791-3031-combo-ex10-5-xbr/ :lol: jakej tam mas ty ?
Tenhle tam pujde urcite a domluvim Ti i lepsi cenu. Ja mam GTB regl a SS8.5 motor.
http://www.teamnovak.cz/wiki4/index.php ... st%C3%A9my
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
miso66
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od miso66 »

vyzera to velmi dobre ale ta cena...skor by som rozmyslal nad nad nejakym fakt dobrym jednosmernym za rozumnu cenu a nie motor+ reg. za 4000SK
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Uživatelský avatar
miso66
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od miso66 »

co poviete na tento motor? http://www.elva-elektro.cz/eshop/produc ... cts_id/458 mate s nim niekto nejake skusenosti?
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od tpk »

miso66 píše:vyzera to velmi dobre ale ta cena...skor by som rozmyslal nad nad nejakym fakt dobrym jednosmernym za rozumnu cenu a nie motor+ reg. za 4000SK
Možná jo. Vím že je to opravdu velký ranec peněz, mnohdy větší než cena holého podvozku. Ale z vlastní zkušenosti prostě nemohu doporučit nic jiného. Myslím si, že stejnou odpověď dostaneš od většiny (asi od všech) lidí co přešli z uhlíkáčů na stříďáky.
Jinak je otázka co považuješ za fakt dobrý motor a co za fakt dobrou cenu. Asi nejvíce vychvalovaný motor je GM GP 17T. Cena je 1000,- Jsou samozřejmě lepší i horší. Tenhle je brán za dobrý. Má ale oproti stříďákům "dost" obecně známých nevýhod - soustružení kotvy, výměna uhlíků ,teplota .... viz jiná témata fóra. Tohle všechno taky stojí nějaké peníze - soustruh, uhlíky, kvalitní chladič, rotory ... Počáteční náklady na tenhle motor jsou samozřejmě menší než na BRUSHLESS systém, ale provoznímy náklady se mu časem přiblížíš a asi je i překonáš. Většinou jseš totiž nucen při koupi nového kvalitního motoru vyměnit i sériově dodávaný regulátor za lepší co ten motor neutaví. Takže k 1000,- za motor připočti min 1500,- (GM V4R+) za regulátor a máš 2500,- pořizovací cenu plus provozní náklady a tomu už se dá cenou 3500,- za "základní" BRUSHLESS systém konkurovat. Podotýkám, že i tenhle základní stříďák bude výkonově úplně jinde než uhlíkáč.
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

Mno a bude to lepší než se starat o udržbu :) . TPK ? jak jsi to myslel s tou dohodnutí ceny to bych byl rad ... :lol:
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od tpk »

hobys píše:Mno a bude to lepší než se starat o udržbu :) . TPK ? jak jsi to myslel s tou dohodnutí ceny to bych byl rad ... :lol:
Poslal jsem ti SZ
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od Vrakouš »

Souhlasím s tpk . Také jsem se stříďákům bránil,protože všechno kupuji 3x .Nakonec jsem zainvestoval,svezení je o něčem jiném,rozdíl je markantní a hlavně odpadnou další náklady na uhlíky apod.Měl jsem před tím GM GP Stock 17 z ,nejel špatně,ze stejnosměrných patří ke špici,ale když se mi párkrát přes veškeré soustružení a poměrně pečlivou údržbu kotva odporoučela uprostřed RZ,tak to naštve.
Motor GT 3 jsem měl 21 z a moc dlouho nepřežil,shořelo vinutí,respektivě lak na něm.Když jsi ho zkoušel tak šel,ale jak se ohřál tak konec. :cry:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

JJ pujdu do něho snad toho nebudu litovat. Ale mam strach to dat do DF-02 ... :x
MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Uživatelský avatar
hobys
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 187
Registrován: úte lis 27, 2007 9:11 pm

Re: Motor od Carsonu

Příspěvek od hobys »

MotorLRP Rally special 2 17z
Regulator: Nosram power hawk reversse
RC souprava:Hitec aggressor AM
Baterky:LRP 3600 , L 2200
Tuning: alu tlumiče, je na ceste alu držak baterky,alu spojovacky.....chladič na motor pasiv
Odpovědět

Zpět na „ELEKTROMOTORY“