Stránka 2 z 2
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 10:40 pm
od tjjack
jojo, to bude ono, ten prostřední vývod bych použil jako obal
. Ještě radši zkontroluj, jestli neni spojenej s uhlíkama
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 10:45 pm
od SlashKO
Neni, nevypada to tak, s uhlikama jsou spojeny jen ty pozlaceny casti.
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:16 pm
od tjjack
tak bych to dal přes něj
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:18 pm
od SlashKO
Super
Diky moc za rady.
Jeste teda, koupit i ty novy uhliky? Jsou tyhle po smrti? Nebo je jen zbrousit do roviny?
Co ta kotva? jak to s ni vypada? Ma nalitano moc, malo?
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:20 pm
od tjjack
Hele, uhlíky bych vzal nový a kouknul bych se po stříbrnejch, maj vetší výdrž
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:24 pm
od SlashKO
A mohl by jsi poradit,ktery z MZ Racingu vzit?
Uhliky V asi ne ze?
nebo tyhle?
http://www.mz-racing.net/p931-53483-uhl ... n-type-2ks
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:31 pm
od tjjack
Tak to jsem v koncích, ty stříbrný se už nedaj koupit po párech... asi bych skusil ty lay down a zajel bych to v destilce, aby si sedli...
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:37 pm
od SlashKO
A po kolika jsi je nasel?
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:44 pm
od tjjack
po 5ti párech za 1379,-....
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:45 pm
od SlashKO
a hodis odkaz pls, klidne do SZ
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: stř úno 15, 2012 11:48 pm
od tjjack
http://www.radiem-rizene-modely.cz/stor ... 15___.html here, možná bych pak od tebe pár koupil
, ale nic neslibuju.....
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: čtv úno 16, 2012 10:38 am
od Zdenaziko
Re: Urzba a dotaz na stav Corally Black 17Z
Napsal: čtv úno 16, 2012 12:57 pm
od Vrakouš
Kotvu, resp. komutátor můžeš stočit i na velkém soustruhu, na vyšší otáčky. Musí být přesně upnutá, aby neházela, a komutátor jemně olíznout, jen aby zmizely drážky, které v něm jsou. Musí být na povrchu hladký. V žádném případě nepoužij SMIREK, pouze nůž !!! V nouzi to dělám ve stojanové vrtačce jemným jehlovým pilníkem, ale není to ono. Kotvu i obal vyfoukej stlačeným vzduchem a vytři suchým čistým hadříkem, hlavně magnety je nutno zbavit nečistot, POZOR na kovové piliny, které se rády na magnet přichytí.
Doporučuji i vyndat ložiska, řádně vymýt v technickém benzinu, pak namazat kapkou VD 40 nebo teflonovým olejem apod. Pak otřít hadrem, aby z nich olej nevytékal a nedostal se na komutátor !!!
Vrátit ložiska zpět, seskládat motor a vyzkoušet. Pokud budeš dávat nové uhlíky, tak ještě před namazáním ložisek a čištěním motoru ho seskládej, a nech tak 5 min běžet v DESTILOVANÉ vodě, uhlíky si sednou a otěr se vodou vyplaví. Pak teprve motor rozeber, vysuš vyčisti, namaž ložiska atd.