Ha,
konečně byl po dlouhé době včera v práci pohodovej den. Zrovna jsem bral fluxíka s sebou, takže jsem neváhal a dal se do úprav...
Výhoda snížení uchycení tlumičů spočívá i v tom, že pružiny nemusim mít kvuli zdvihu našponované, takže tlumič pracuje pěkně v přirozeném rozsahu
PS: přikládám i ukázku škrtplechu, co jsem dělal z plechovky od benzínu, vážně praktická věc
úprava světlé výšky FLUXe
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
úprava světlé výšky FLUXe
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava světlé výšky FLUXe
zaobli si tu ostrou hranu - nebo ti při první budce propíchne kastli nad parohama. a taky si nějak tu kastli nad parohama vyztuž ( nebo něčím vylep) je to asi nejnamáhanější část kastle. ještě přidám za chvíli foto kastle zespodu, kde bych ji doporučil vystužit - myslí, že ti vydrží pak trochu déle.
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava světlé výšky FLUXe
Karosku o to nepropíchneš, je tam ještě dost rezerva. Spíš když dáš budku, tak se prodře. Udělal jsem i škrtplech na karosérii, bohužel mám jen jeden, na druhý jsem někam zašantročil zbytek materiálu...
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava světlé výšky FLUXe
na ostatních místech je kastle po vic jak 2 letech jako nová.... akorát křídlo je trochu prasklé... doporučuju ho přichytit ještě dvěma šroubky...
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava světlé výšky FLUXe
téda, ty jsi jí dal ale nafrak )
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
- nissanskyline
- Píšu hodně
- Příspěvky: 443
- Registrován: úte led 27, 2009 1:32 pm
- Bydliště: ostrava centrum
Re: úprava světlé výšky FLUXe
jo jo pářádne mu davaš te kastle zabrat
HPI sprint
the devil
Savage XS Flux
the devil
Savage XS Flux