HPI E-Firestorm FLUX RTR

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rskedar »

to je fakt brutal, čekal bych spíš, že se hřídel ohne..... :scared-eek:
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
nissanskyline
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 443
Registrován: úte led 27, 2009 1:32 pm
Bydliště: ostrava centrum

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od nissanskyline »

čau mám dotaz .pujde to vytahnout a nahradit nečím jiným. 2 kryt proti narazum stoji za prd šlo by něco udelat z pevnejšího materiálu.
HPI sprint
the devil
Savage XS Flux
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rom4n »

Já udělal škrták z plechovky od benzínu, prošrouboval jsem ho a fakt si libuju, ten materiál jen tak neprobrousíš, je to strašně odolný, přitom tenoučký a lehký :o)
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rskedar »

Můžeš hodit foto? Taky by mě to zajímalo. po skákání ve skate parku se mi už probrousil přední skid plate a potřebuju buď nový, nebo něco jiného.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rom4n »

jj, až dorazim z práce, tak tosemhodim.Z předního už moc neni,při včerejšim skoku jsem to zapích to vyvíšeniny z kachliček, tak jsem z něj udělalharmoniku.Docela jsem se divil, že se to nepřepůlilo, když se zastavil na nulu , huh
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rom4n »

Tak, omluv ale kvalitu fotek, udělal jsem to na rychlovku mobilem a ještě jsem je musel zmenšit.. Ten horní škrták jsem oddělal, chtělo by to ale plech po celé délce, ale musí být PRUŽNÝ!!! (aspoň u předního dílu ano). Ty šrouby jsem měl přeplátované ještě jedním, ten jsem po včerejších nepovedených skocích zrušil. Nechápu, proř aspoň dozadu nedaj ocelový plátek už od výroby, ten plastík se okamžitě prodře
IMG954.jpg
(73.48 KiB) Staženo 1236 x
IMG955.jpg
(67.54 KiB) Staženo 1237 x
IMG956.jpg
(55.91 KiB) Staženo 1235 x
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
nissanskyline
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 443
Registrován: úte led 27, 2009 1:32 pm
Bydliště: ostrava centrum

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od nissanskyline »

paráda to se mi libi .dobrá prace .taky si to musím udelat .ted jsem mel bouračku a hodne me to štve . :clap:
HPI sprint
the devil
Savage XS Flux
Uživatelský avatar
bang
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1461
Registrován: úte pro 25, 2007 6:36 pm
Bydliště: Malebna vesnicka u Liberce
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od bang »

Chlapi, potreboval bych poradit co za pastorek. Jezdil jsem 15cku, ale je to zbytecne moc do akcelerace. Motor mel asi 65 stupnu (v lete), kdyz jsem docela tahal. Co jezdite? Asi pujdu do 17cky, ale nechci aby mi to v lete moc topilo.
Team Associated SC10.2
HPI Blitz - Castle Creations SV3 Sidewinder SCT combo
http://www.rc333.cz/
Bylo: Losi 8IGHT-T 2.0, HPI BAJA 5B, Durango DESC210R, Firestorm, CC-01, Xray T3, Asso SC10, Ansmann Royal Flash, Xray T2 008, Traxxas Slash, TTcko :)
rom4n
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rom4n »

já tam mám ten standartní seťáckej, nevim kolik to je, musel bych to oddeklovat. Motor se nehřeje, nemám s tím problémy, ikdyž jezdit kolem 10° venkovní teploty nebo v létě je taky rozdíl :o) Uvidíme, kdyžtak to kluci řešej časováním motoru z 10ti na 5°
stará dobrá TT-01, komplet oložiskované, hliníkový kardan, AGGRESSOR SRX Digital 40MHz FM - programovatelná, HSS-03ML (PLL synthesized), LRP SPX super reverse, brushless X11 VECTOR 8.5 SS, stavitelné hliníkové olejové tlumiče (oka 58mm), LRP Li-Pol 5300mAh 5100mAh (čas jízdy 2h), nabíječka SHARK 10
karoserie: VW golf 5, BMW M3 schnitzer
NOVĚ: E-Firestorm Flux - brutální zadokolka, co zvedá přední do vzduchu
Uživatelský avatar
Sinpa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 19, 2010 10:03 pm

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od Sinpa »

rskedar píše:Jasně na vývoji chlazení budem spolupracovat :). Jinak k tomu teploměru co mám já - stojí asi 250Kč i s poštovným a měří docela přesně, prodává se i pod značkou graupner asi za 800 ( http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... 80Celsius) ).

Programovat se dá ten régl i pomocí vysílačky, ale verze flux to má prý zablokované, aby si to třeba děti nemohli blbě přepnout. Já to tak dřív dělal, ale bylo to zdlouhavé a prostě opruz... jestli chceš pošlu ti český návod a můžeš to zkusit. Já jsem k tomu dokoupil nedávno ten kabel k PC a musím říct, že je to fakt luxus. Nahraješ si tam i poslední firmware, nastavíš úplně vše a krásně si tam jde pohrát s křivkami plynu a brzdy atd. Fakt to doporučuju http://www.modelarina.cz/propojka-castl ... p-495.html z ciziny to levněji nevyjde :(

z fabriky je régl nastaven tak trochu zvláštně, rozjed je nastaven na šetření ale jakmile se motor trochu roztočí přejde do normálního režimu a tam je to nastaveno na střední hodnotu a to znamená že to pak docela zatáhne, v praxi to vypadá tak že rozjezd je takový vlažný a v určitých otáčkách to porve, což mi docela vadilo, tak jsem přidal na rozjezdu a ten výkonový skok se docela vyhladil, takže jsem schopný pěkně dávkovat výkon z nuly až do maxima. každopádně já jsem rád že kablík mám protože je to prostě hodně pohodlné a když si člověk najde dobré nastavení pro jednu trať může si ho do compu uložit a vesela pak laborovat nad jinačím nastavením.

Snad to chlazení vykutíme a bude to fungovat :)
Nemůžeš sem prosím tě hodit screen okna programu, ať se kouknu jak to máš nastavené?
Určitě nejsem sám kdo v tom tápe ...
http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.p ... %A1n%C3%AD

Díky
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od rskedar »

moje nastavení ti nepomůže, mám jiný motor a jiné baterie... Až budem spolu vezmu notebook a mrknem na to.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Sinpa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 46
Registrován: úte led 19, 2010 10:03 pm

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od Sinpa »

To jsem se nevšiml :lol:
Nemůžu nastavením "Start Power" na high, něco podělat? V nápovědě píšou že je potřeba mít kvalitní bat.
Jezdím Turnigy 2s 5200 Hardcase 30-40C, tak přepodkládám že než by zařvala baterka, tak spíš bafne regulátor.
Uživatelský avatar
nissanskyline
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 443
Registrován: úte led 27, 2009 1:32 pm
Bydliště: ostrava centrum

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR motory flux

Příspěvek od nissanskyline »

ahoj mám problemy z motory flux a už je to třetí motor co my praskla oska pomalu za to mám noviho .porade kde bude problem že my to dělá.už jsem z toho dost nasraný :x :x :x
HPI sprint
the devil
Savage XS Flux
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR motory flux

Příspěvek od Jirkacbx »

Pokud praská osa motoru,bude to nejspíš závada od výrobce.Tudíž reklamovat.
A jestli máš převody v pohodě,neměl by ses nechat odbýt.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Amoondre
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: pát dub 23, 2010 5:18 pm
Bydliště: Brno, Zabiny

Re: HPI E-Firestorm FLUX RTR

Příspěvek od Amoondre »

Tezkej prevod? Nesetrne zachazeni? Pokud je to uz treti, pochybuju, ze to bude vada materialu. Btw, zkousel si to vyreklamovat?
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S
Odpovědět

Zpět na „HPI“