Hpi E-Firestorm 10T

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Tak mám tohoto krasavce konečně doma. Mám ho jako druhý majitel, takže už je kapánek v tuningu :)

Motor: Robitronic Platinium Brushless Motor 6.5T
Regulátor: Robitronic Speedstar Brushless Speedo 5.5
Vysílačka a přijímač je ještě ovšem origo od HPI
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Dá se do Firestorma nějak přidělat chladič motoru? Zdá se mi, že se to přehřívá... Ale je to možná jen zdání, jedná se o můj první RC model... :)

Nebo alespoň ventilátor, ale ani u něj nevím jak ho tam přidělat... :oops:

Právě, že jsem se na to koukal, ale zdá se mi že tam překáží ten plastový ochranný kryt motoru...
Uživatelský avatar
Amoondre
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: pát dub 23, 2010 5:18 pm
Bydliště: Brno, Zabiny

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Amoondre »

Jestli se ti prehriva, tak bych zacal prevodem, pokud je uz prevod extremne nizky a porad se prehriva, tak chladak dat seshora na motor a udelat si kryt motoru vlastni, ktery bude kryt alespon spodni cast motoru, ktera precijen obcas dostava poradne rany.
Tamiya TT-01 | LRP IPC v7.1
HPI Cyber 10B | CC Sidewinder 4600kV
Xray T3 11' | Tekin RS | LRP X12 17.5
Spektrum DX3S
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od rskedar »

Máš možnost změřit teplotu? Udržíš na motoru tak 2-3s prst? Jestli jo, tak to není tak zlé. Pokud je tak rozpálený, že na něm prst neudržíš vůbec, má už přes 70st a chtělo by to udělat pauzu při ježdění.

chce to hold motor co se nehřeje ,nebo dělat pauzy.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

No možná bych ty 2-3s na tom prst udržel, ale bylo by jen taktak...

Jinak už jsem to vyřešil chladičem motoru s větráčkem :) teď už to má maximálně okolo 45-50°C na víc se to už nedostane... :)

Jinak díky za rady :) Teď se mi zase ale vysypaly ložiska u zadních kol :D
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od rskedar »

pošli foto tvého řešení, ostatní by to mohlo zajímat
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Dobře, jednoduše jsem vyřízl kousek krytu motoru, stejně nárazy schytával pouze spodek krytu...

Jinak omlouvá se za stav auta, zrovna ho opravu a včera jsem ho pěkně zasvinil a ještě nevyčistil... :oops:


Více na fotkách :-)

http://studovina.rajce.idnes.cz/Kryt_motoru
Uživatelský avatar
bang
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1461
Registrován: úte pro 25, 2007 6:36 pm
Bydliště: Malebna vesnicka u Liberce
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od bang »

Tak to je hodne odvazny reseni :--) Uz jsi to poslal na prdel z poradnyho poletu?
Team Associated SC10.2
HPI Blitz - Castle Creations SV3 Sidewinder SCT combo
http://www.rc333.cz/
Bylo: Losi 8IGHT-T 2.0, HPI BAJA 5B, Durango DESC210R, Firestorm, CC-01, Xray T3, Asso SC10, Ansmann Royal Flash, Xray T2 008, Traxxas Slash, TTcko :)
Mirek E.
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1727
Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Mirek E. »

Na svém Stormu to mám podobně, sice ne až tak moc zařízlé, ale funguje to perfektně. Holt se člověk bude muset krotit aby s autem nedělal prasárny. :D
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Jasne zatezovym testem uz auto proslo a vse bylo v pohode, kryt stale plni svoji povinnost.
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Tak a je to tady, kryt sice stále drží, ovšem chladič s větráčkem šli do věčných lovišť. :(

PS.: Těch nehorázně sjetých gum si nevšímejte, alespoň s ním můžu zkoušet drifty a občas se mi vážně povedou :D

Foto zde: http://studovina.rajce.net/Zniceni_chladice_na_motoru
Uživatelský avatar
pavlos12
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 135
Registrován: sob pro 11, 2010 10:04 pm
Bydliště: Radostice

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od pavlos12 »

Studovina>Jak se ti to povedlo?? :shock:
Je: E-firestorm flux,Traxxas Summit
Bylo:2x himoto,3x traxxas,4x HPI
http://pavlos12.rajce.idnes.cz/
Studovina
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: stř črc 13, 2011 5:33 pm
Bydliště: Golčův Jeníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od Studovina »

Na asfaltu jsem díky těm gumám dostal smyk v zatáčce a napral jsem to přímo do jednoho domu u silnice....
To víš, jezdit na asfaltu s motorem 7,5T je občas trochu složité... :D

Teď jsem chladič měl venku a nejspíš ještě půjde spravit. Bude stačit jen ten hliník navrátit do správné polohy a teď na podzim ani větráček nepotřebuji... :)
vrkal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: pát lis 04, 2011 4:22 pm

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od vrkal »

Jakou vazelínou mažete převodovku a poloosy v unašečích? Stačí nějaká obyč(alespoň na ty poloosy), nebo radši origo přímo k tomu určená jako např. Black Grease popř. jiná?

A druhá věc. Měl jsem menší crash a nevím jak, ale následkem toho mi praskla na šasi ta přepážka, která odděluje prostor pro baterie od prostoru pro servo. Má někdo zkušenost s lepením těch tvrzených plastů, bude stačit jedno, či dvousložkové lepidlo? Vzhledem k tomu, že to poškození na funkční a jízdní vlastnosti vliv nemá, tak to právě chci slepit a ne hned kupovat nové šasi.
Uživatelský avatar
darth.hokro
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 233
Registrován: úte črc 29, 2008 7:11 pm

Re: Hpi E-Firestorm 10T

Příspěvek od darth.hokro »

Unašeče bych máznul nějakým teflonem či silikonem ve spreji. Na zalepení použij 30. minutovej epoxid s kovovým plnidlem, cca 65kč. Flákni přesto kousek staré záclony a šasí jako nové :D
Odpovědět

Zpět na „HPI“