Upadlý drát od baterky

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sikilcz
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 20, 2012 7:10 pm
Bydliště: Orlová

Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Sikilcz »

Zdravím
Po deseti minutách jízdy s Firestorm flux mi upadne drát z konektoru baterie , cín se roztaví a konektor vypadne :( .Nevíte kde může být problém?
používám LIPO baterku.


Díky za rady
Přílohy
Foto upadlého drátu
Foto upadlého drátu
Sikilcz
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Loupák83 »

no co sahají mé elektrikářské znalosti tak je to velkým přehodovým odporem kdy se celé místo zahřeje až do chvíle tavení cínu
tzn. neměl si to úplně dobře spájené
otázka je pak ještě jaký motor tím krmíš to taky dělá svoje protože pokud máš silný motor tak ten si něco vezme a přes kabely pak teče větší množství proudu
takže spájet znova a lépe, a nejsi jedinej komu se to takhle stalo
a ještě koukám že si to neměl až tolik natlačený kabel v konektoru
až to budeš znova pájet tak pořádně prohřát a kabel zatlačit co to půjde ať tam je pokud monož co nejvíce kabelu v tý dutině a kolem rozumně cínu
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Sikilcz
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 20, 2012 7:10 pm
Bydliště: Orlová

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Sikilcz »

Už jsem to pájel třikrát a pokaždé stejný problém.
Vypadá to že to mám málo zastrčené protože jsem po zapájení přetáhl přes konektor a kabel stahovaču.
Prubnul jsem i povolenou a utaženou spojku ale pokaždé stejný výsledek.Dneska jsem promazal ložiska zítra budu testovat jestli to nebylo tím ale moc tomu nevěřím.
Sikilcz
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Jirkacbx »

Jakou pájkou a jakým cínem pájíš?
Možná máš jen materiály málo ohřátý a zlobí to.
Nebo špatný pájedlo.Kalafuna nebo kyselina?
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Sikilcz
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 20, 2012 7:10 pm
Bydliště: Orlová

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Sikilcz »

Byl jsme s tím v Rc obchůdku kde jsem dostal info že to bude tím že mám větší kola než jsou orygo , proto jsem dostal nový pastorek 16 zubů z původních 19ti zubů .Zkrátily jsme kabel od baterie a dali větší průměr vodiče. Pojezdil jsem 10 minutek a auto stojí (jak jsem auto pustil spároval popojel 5 metrů auto se zastavilo a regulator byl vypnut pohnul jsem kabely a regl naskočil potom to těch deset minut jezdilo ). Dnes jsem rozebral regulátor vyčistil vše ok , odpájel přepínač ON/OFF a odpojil Turnigy ovládání na světla tak snad to ještě dnes znovu odskouším. Pájím cín kalafuna.
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Pajik_CZ »

mě se víc osvědčila kyselina, než kalafuna. spoj mi s ní připadá lepší, bez nečistot a perfektní přilnutí. jen je spoj nutný dodatečně kvalitně omýt ve vodě, to kvůli další oxidaci od kapiček kyseliny, jak vyprskává ven. taky by stálo za to zjistit, jaký cín používáš. Není to totiž čistý cín, a poměrem látek v něm se dá ovlivňovat teplota tání i kvalita cínu....
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Uživatelský avatar
Sikilcz
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 20, 2012 7:10 pm
Bydliště: Orlová

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Sikilcz »

Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Upadlý drát od baterky

Příspěvek od Heršpitz »

Až ti to pojede, tak průběžně měř teplotu reglu, motoru, kabelů a pájených spojů. Co se bude hřát výrazně více, než ostatní je špatně. Nic by nemělo překročit teplotu, kterou sneseš rukou, tj. cca 50°C. Co se bude hřát víc, je přetížené, nebo blbě spájené s velkým přechodovým odporem.
Nebylo by od věci taky proměřit odebíraný proud při jízdě, pokud máš čím...
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Odpovědět

Zpět na „HPI“