HPI E-Savage na expedice
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D
HPI E-Savage na expedice
Ahoj lidi. Před rokem jsem pořídil E-Savage, ale poslední dobou mě celkem táhnou trialový auta a nějaký expedice.Bohužel Savík je na tyhle věci strašně rychlej i na nejpomalejší převod , nakonec jsem ale našel částečné řešení, jak ho přestavit a přistoupil jsem k výměně obou motorů a sice za MIG600 12V, pomalootáčkovej motor určenej hlavně pro lodě. Na výsledek jsem byl hodně zvědavej a nakonec moc pozitivně překvapenej, protože to jede krásně pomalu a dneska jsem absolvoval první asi 5km expedici s kamarádem co má Axial SCX10 a perfektně jsme si zablbnuli. Vyjel jsem na pár vyjímek všechno co Axial . Samozřejmě měl výhodu v zavřenejch diferákách. Gumy taky nemám standard, ty jsou k ničemu, dal jsem http://www.hpi-rc.cz/off-road/grpg07gri ... wideoffset a jsou mnohem lepší. Teď bych rád ještě zatížil předek, ten se zbytečně při vyjíždění nadzvedává a rád bych nějak poladil řízení, buď silnější servo, nebo si pohrát s tím servo-saverem, zkrátka jak stojí na místě, tak se jí nechce moc zatáčet. Jediný co by bylo fajn je uzavření diferáků, ale to by stejně znamenalo to mechanicky zavřít a pak to na pevným povrchu bude naprd. Nemáte někdo nápad, čím ty diferáky naplnit aby se dosáhlo větší svornosti?Není na to nějaká vychytávka??
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: HPI E-Savage na expedice
Tohle se mi začíná líbit, ale jestli chceš expedice, tak to chce víc scale. Kola, disky, boudu......
Na diferák je nejlepší tavné lepidlo.
Na diferák je nejlepší tavné lepidlo.
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: HPI E-Savage na expedice
a když jenom čístečnou svornost tak nějakej hodně hustej silikoňák, třeba 100.000 a nebo ještě víc.....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: HPI E-Savage na expedice
Na scale kraviny se vyprdni.Ty řeší jen paka,který maj mindráky.
Zavření difu určitě bud hoooodně velkým číslem u silikon.oleje,klidně vezmi druhý nejhustší.Případně zavřít třeba tim tavným lepidlem.
Servosaver se na expedicích nepoužívá,páka je natvrdo na servo,proto ti to nechce zatáčet na místě.
Z pneu vyndej vložky,na disky nalep závaží z osobáku,aby jsi dosahnul váhy dole a přítlaku na kolo a bude to lepší.
Případně ještě projdi "Trial,scale .... ",nechá se tam toho vcelku dost najít.
Zavření difu určitě bud hoooodně velkým číslem u silikon.oleje,klidně vezmi druhý nejhustší.Případně zavřít třeba tim tavným lepidlem.
Servosaver se na expedicích nepoužívá,páka je natvrdo na servo,proto ti to nechce zatáčet na místě.
Z pneu vyndej vložky,na disky nalep závaží z osobáku,aby jsi dosahnul váhy dole a přítlaku na kolo a bude to lepší.
Případně ještě projdi "Trial,scale .... ",nechá se tam toho vcelku dost najít.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: HPI E-Savage na expedice
Přidávám nějaké foto ze dneška
- Přílohy
-
- IMG_0029.jpg
- (80.71 KiB) Staženo 980 x
-
- IMG_0028.jpg
- (103.49 KiB) Staženo 979 x
Re: HPI E-Savage na expedice
Savage se na expedice moc nehodí - na šířku 363mm nic scale neseženeš, aspoň ne 1:10.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: HPI E-Savage na expedice
Je mi jasný že se nehodí na expedice zejména kvůli vzhledu, není to reálnej model auta, nemá pevný nápravy, na druhou stranu je co se týče průchodnosti a jízdních vlastnosti prakticky stejně schopný jako Scale modely a přece jde o tu zábavu, že si člověk zajezdí, projde přírodou a je sranda. Nechci si kupovat jinou káru. Zkusím ten vzhled dát trochu do reálu, zejména gumy, ale Scale to nikdy nebude.
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: HPI E-Savage na expedice
Na Scale blbosti se vyprdni.
Pokud auto jede slušně pomálu a trochu rychle,máš kámoše,kterým/kterýmu vzhled tvýho auta nevadí,tak to neřeš a jezdi.
Požitek z jízdy je víc,než trápení,že to neni tohle a tohle a nevypadá to tak a tak.
Pokud auto jede slušně pomálu a trochu rychle,máš kámoše,kterým/kterýmu vzhled tvýho auta nevadí,tak to neřeš a jezdi.
Požitek z jízdy je víc,než trápení,že to neni tohle a tohle a nevypadá to tak a tak.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: HPI E-Savage na expedice
Oživuji téma.............. , pořídil jsem dle mého názoru konečně "schopné" pneumatiky na trial. Nebyly nejlevnější, ale vydrží věčnost a záběr je obrovský . Taky jsem se rozhodnul zamknout diferáky tavným lepidlem a myslím že to bude bomba . Jak budou prachy tak budu pořizovat delší šasi, kvůli prodloužení rozvoru, což zvýší stabilitu při jízdě do kopců. Pak už jen pořádný tlumiče a pak už si věřím na nějakou expedici. Že to není není scale, to je jasný, to auto k tomu není uzpůsobený, ale jde přece to tu srandu
Edit rozměrů fotek Pajik_CZ > bacha na pravidla, až se mi s tím nebude chtít piplat, prostě to smažu.
Edit rozměrů fotek Pajik_CZ > bacha na pravidla, až se mi s tím nebude chtít piplat, prostě to smažu.
- Přílohy
-
- DSCN9969.jpg
- (150.85 KiB) Staženo 799 x
-
- DSCN9954.jpg
- (82.51 KiB) Staženo 803 x
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: HPI E-Savage na expedice
možná bych místo delšího šasí dal jen závaží do předních kol... v tvém případě tak 300g do každého a možná bych dal něco i do zadních...... delší rozvor je v terénu spíš nevýhoda
Re: HPI E-Savage na expedice
Závaží do kol by určitě prospělo, taky bych rád pořešil osvětlení, auto vypadá pak o sto procent lépe. Neýhodou mi při ježdění bude originální régl, kterej nelze programovat, takže si nenastavím brzdu v neutrálu, která je v nějakejch kopcích celkem nepostradatelná.