Zdravím
Po deseti minutách jízdy s Firestorm flux mi upadne drát z konektoru baterie , cín se roztaví a konektor vypadne .Nevíte kde může být problém?
používám LIPO baterku.
no co sahají mé elektrikářské znalosti tak je to velkým přehodovým odporem kdy se celé místo zahřeje až do chvíle tavení cínu
tzn. neměl si to úplně dobře spájené
otázka je pak ještě jaký motor tím krmíš to taky dělá svoje protože pokud máš silný motor tak ten si něco vezme a přes kabely pak teče větší množství proudu
takže spájet znova a lépe, a nejsi jedinej komu se to takhle stalo
a ještě koukám že si to neměl až tolik natlačený kabel v konektoru
až to budeš znova pájet tak pořádně prohřát a kabel zatlačit co to půjde ať tam je pokud monož co nejvíce kabelu v tý dutině a kolem rozumně cínu
Už jsem to pájel třikrát a pokaždé stejný problém.
Vypadá to že to mám málo zastrčené protože jsem po zapájení přetáhl přes konektor a kabel stahovaču.
Prubnul jsem i povolenou a utaženou spojku ale pokaždé stejný výsledek.Dneska jsem promazal ložiska zítra budu testovat jestli to nebylo tím ale moc tomu nevěřím.
Byl jsme s tím v Rc obchůdku kde jsem dostal info že to bude tím že mám větší kola než jsou orygo , proto jsem dostal nový pastorek 16 zubů z původních 19ti zubů .Zkrátily jsme kabel od baterie a dali větší průměr vodiče. Pojezdil jsem 10 minutek a auto stojí (jak jsem auto pustil spároval popojel 5 metrů auto se zastavilo a regulator byl vypnut pohnul jsem kabely a regl naskočil potom to těch deset minut jezdilo ). Dnes jsem rozebral regulátor vyčistil vše ok , odpájel přepínač ON/OFF a odpojil Turnigy ovládání na světla tak snad to ještě dnes znovu odskouším. Pájím cín kalafuna.
mě se víc osvědčila kyselina, než kalafuna. spoj mi s ní připadá lepší, bez nečistot a perfektní přilnutí. jen je spoj nutný dodatečně kvalitně omýt ve vodě, to kvůli další oxidaci od kapiček kyseliny, jak vyprskává ven. taky by stálo za to zjistit, jaký cín používáš. Není to totiž čistý cín, a poměrem látek v něm se dá ovlivňovat teplota tání i kvalita cínu....
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Až ti to pojede, tak průběžně měř teplotu reglu, motoru, kabelů a pájených spojů. Co se bude hřát výrazně více, než ostatní je špatně. Nic by nemělo překročit teplotu, kterou sneseš rukou, tj. cca 50°C. Co se bude hřát víc, je přetížené, nebo blbě spájené s velkým přechodovým odporem.
Nebylo by od věci taky proměřit odebíraný proud při jízdě, pokud máš čím...