Bonzer od manželky k výročí

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D

Spagre
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: stř kvě 16, 2012 5:47 pm

Bonzer od manželky k výročí

Příspěvek od Spagre »

Před týdnem jsem od manželky dostal k výročí ze srandy tohle autíčko. Chudák žena asi nečekala následky:-) Modelářem jsem byl ve svých 15ti, ale to jsem lepil pouze letadýlka z plastu, takže v této oblasti jsem naprostým začátečníkem. Proto bych sem napsal pár zkušeností po týdnu provozu (cca 3 hodiny čisté jízdy). Jaxem aoto koupil taxem hned musel volat jak zapojit reciever, protože to v návodu prostě neni. První jízdu jsme si moc neužili, protože to žena šoupla pravým kolem do studny a praskla destička u servra, která ovládá kolo :-) Těhlici kola neo jaxe to jmenuje sem přilepil alespoń izolepou, aby bylo kolo rovně a dalo se tak nějak jezdit, načež jsem to zlomil přímo i u kola :-) Tou dobou sem už věděl o náhradních dílech sady B, tož sem si s tím hlavu moc nelámal. Vše jsem slepil vteřiňákem a drží to do dnes a to už to přežilo větší crashe! Sada B dorazila, takže náhradní díly mám a taky novou baterku zatím jen 3600. Večer jsem zas auto nerozjel. Uvolněný pastorek na motoru to jistil. Naštěstí prodavač to rozdělal, dotáhl, zalepil lepidlem a ještě mi poradil abych přilepil gumy ke kolům. Taxem s tím jezdil asi půl hodiny a pastorek se uvolnil zase. Prodavač..... Zalepil jsem to vteřiňákem, protože jiné lepidlo nebylo a drží to do dnes:-) Následně jsem narazil na toto fórum a nestačím se divit!!! Asi budu potřebovat hodně týdnů, abych to tu prošel a něco zvěděl. Protože mám v této době díky mé druhé činnosti čas až od devíti hodin večer, jezdím většinou v noci a taxem si tam na pár jízd přidělal pořádné osvětlení ( izolepa vydržela čtyři baterie jízdy). A že je ta baterka těžká, tak prostě skoky se staly býti neovladatelnými viz. video (šílená kvalita mého foťáku bohužel). Naštěstí vše vydrželo! Včera jsem se tedy pokusil uděla pár úprav: Zadělal jsem motor p