prosim pomoc!

Vše co se netýka RC

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

skoro 1400 za C8? :o Nechceš mě taky sponzorovat? :lol:
Nic proti, ale nevzdělaný zákazník a zákazník, který nemá tušení co má chtít se odírá nejlépe ... a bohužel u nás je dost obchodů kde tě orvou z kůže. Minimum,k teré opravdu dokážou kvalifikovaně poradit. Ale každý jsme nějak začínali ... já taky vyházel spoustu peněz za RTR set :mrgreen:
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Citelis píše:skoro 1400 za C8? :o Nechceš mě taky sponzorovat? :lol:
Nic proti, ale nevzdělany zakazník a zákazník, který nemá tušení co má chtít se odírá nejlépe ... a bohužel u nás je dost obchodů kde tě orvou z kůže. Minimum,k teré opravdu dokážou kvalifikovaně poradit. Ale každý jsme nějak začínali ... já taky vyházel spoustu peněz za RTR set :mrgreen:
Dekuji za vysmech ale oprávněny....jinak radu na to co jsem se plat by jsi nemel...mam v planu navštívit rc obchod...mam koupit tu li-po nebo je potreba novy regu.?
Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

tak dokud nemáš nabíječku, která umí nabíjet Li-Pol, což tvoje neumí, tak nemá cenu kupovat Lipol, protože ti tak akorát bouchnou do obličeje, až to začneš nabíjet.
Tu máš návod k tvojí nabíječce:
http://www.autanavysilacku.cz/images/ra ... _cz_en.pdf
Mimo jiné se tam dá i vyčíst jak se správně starat o NiMH aku.
REgulátor Li-Pol zvládne. Jen budeš musek dokoupit "pípák" - hlídání napětí jednotlivých článků, v případě poklesu pod určitou mez to začne řvát a musíš baterku nabít.
I když třeba se v návodu k regulátoru/modelu dočteš, že regulátor už má hlídání podvybití Li-Pol v sobě a nebudeš pípák potřebovat :wink:
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Tak jsem to vymyslel:

Raytronic C8 jedu vratit a koupim si EQUILIBRIUM 3.5 (nabíječ+vybíječ+balpastorek0W 6A
Regu co mam v aute zvládá Lipo 7,4 2s ( takze jsi koupim lipo 40C nebo dokonce 60C )
Pipak jsem nasel akorad nevim jak ho namontovat na model a kam.

No a na naky Ni-mh se muzu vite co....


Opet doplnuji informaci co se stalo na draze a opet jsem si nezajezdil a jel domu...popisu situaci:

Nahle bez vykonu a šílené bzučení z auta ( to jsem ještě neslyšel a uz ani nechci) podivam se na pastorek a je uplne povoleny a vyskoceny co nejdal na hridelce tudiz s velkym ozubenym kolem se skoro vubec nespojuje...du domu sad kdyz to utahnu na krev bufe vse ok... :?

P.S. pastorek jsem utahl na krev a nechal jsem tam milimetr(po vyjezdeni baterie zkontrojuji jestli se hnul)...i kdyz by mely byt ozubena kola uplne zaroven!?(myslim boky ozubenych kol ne na plochu zubu to delam prez papirek)

P.S.2 tak zkousel jsem vyndat motor i pastorkem neslo to;) ale pastorek sundal a vymenil pouze červíka protoze i potazeni puvodniho na novem pastorku( 16zubem) stale po max. Plynu uvolnil a zase ono vrčení. ..ted to beha nadherne jenom jsem vymenimll cerva o ok...doufam ze jsem dobre nastavil pastorek pres cigaretový papirek...doufam..jinak asi bude častější kontrola i behem výměny baterky na draze.
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Jirkacbx »

Pípák se dává do servisního konektoru na Lipo aku.
Taky se nazývá "hlídač napětí" či podobně.
K povolování pastorku.
Záleží,jestli máš konec hřídele motoru kulatou nebo ne.
Pokud je kulatý konec,vzít flexu nebo rychlej pilník a vypilovat plošku,aby se červík z pastorku měl o co opřít.
A červík vždy zalepovat lepidlem na závity,většinou stačí střední síla,asi modrý.Zelený by měl být o něco slabší a červený už skoro nerozebíratelný.
Taky záleží,zda je pastorek hliník nebo ocel.Pokud hliník,vyměnit za ocel,jinak se brzo ojedou zuby.
A na cigaretový papírek je zubová vůle malá,takže to může dělat větší rambajs,radši na noviny nebo obyč papír.Jen zuby otisknout,aby se papír neprotrhnul.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Dekuji za odpoved! Jinak novy problem pri zapnuti auto vyda 4x pípnutí ale velmi tiše opravdu moc a vubec nejede...regu sviti pri plynu jinak slabe blika (podle mne problem a velky ze?) Ach jo uz me to s...!! Prosim o radu nez s tim pujdu zitra do servisu. Cetl jsem ze bud motor-smrt mam 4 dny novy....a nebo regulátor - smrt a nebo jenom opětovném spárování modelu a vysílačky-to jsem nezkoušel asi pujdu ale nevěřící už jsem. .. :doh:
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Jirkacbx »

Dopln si do profilu bydliště nebo přibližnou lokalitu.Líp se pak za někým v okolí posílá.
Podle IP adresy bys měl být z okolí Blanska,takže si klidně někoho z okolí najít tady http://maps.google.cz/maps/ms?msid=2024 ... 3,8.453979
nebo si trochu počíst,kdo je z okolí Brna.
Nejdřív zkusit znova spárovat přijímač s rádiem,pak trochu nastavit regl,ale nejlíp to někomu od RC ukázat či se domluvit na zkouknutí.
Do servisu se chodí jen na nezbytný reklamace.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Tak jsem udajne nakonec udělal motor ale v obchode mi to za minutu opravil a slape jako hodinky (akorát povolil nejaky dratek) a udelal jsem ho proto ze jsem jako amater moc utahl motor.... (klasika) jinak originální regu. take slape jako hodinky.

Ale ted proc pisi: objednal jsem ti tento regu: http://www.himoto.cz/zenit-xb/hobbywing ... olny--40a/ do auta uz jenom kvuli prechodu na lipo.ale v obchode me spis doporucil a nakonec i namontoval tento: http://www.houska-modelar.cz/shop/produ ... s_id=12829 a dnes rano pri testu jsem zjistil ze se regu dost prehriva ale az na tu 4000 aku na tu 1800 ne (ani se nedivim tato baterie ani neskáče).No nic udelal jsem pauzu a auto zase po chvilce vypina plyn a jakoby cukane popojizdi. Po dalsi pauze cca. 3min a nic misto dopredu plyn reaguje jako dozadu a pritom jsem nic nedelal tak jsem na vysilacce prepnul opacny smer jizdy...a stalo se to co jsem necekal auto jako by ozilo a to jsem jezdil na tu aku 4000 asi kolem 20min.. no nic byl jsem spokojenej auto silene hrabalo a skalalo jako nic...... po chvilce zase regu silene horke tedy mrizka chladice jinak samotna krabicka ani ne...ale pokazde co se rozpali regu auto cuka a nejede musim udelat pauzu.... prosim doufam toto regu neni sračka a ma take parametry jako: Hobbywing wp 1040...nenasel jsem recenzi..dekuji
Přílohy
20150324_081707.jpg
Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

No originální regulátor taky zvládal lipol, tak moc nechápu nákup nového, když byl nakonec problém v motoru ... ale to už je jedno :D
Máš moc těžký převod ... kup menší pastorek nebo větší převodové kolo - sice to nebude jezdit tak agresivně, ale neshoří ti regulátor.
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Citelis píše:No originální regulátor taky zvládal lipol, tak moc nech nákup nového, když byl nakonec problém v motoru ... ale to už je jedno :D
Máš moc těžký převod ... kup menší pastorek nebo větší převodové kolo - sice to nebude jezdit tak agresivně, ale neshoří ti regulátor.
Prave ze origo regu nezvladalo motor ...vse jsem popisoval v predchozich článcích a potřebuji odpoved na me otazky ohledne regu...nechapu co tento motor potrebuje....pastorek je tam 17 mam tam teda dat 13? Ale proc???...to pak pojede jako duchodci na nakup...ach jo
Naposledy upravil(a) wanas23 dne úte bře 24, 2015 11:44 am, celkem upraveno 1 x.
Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

Píšeš, že po opravě motoru origo regulátor šlape jak hodinky ...
ten nový taky evidentně nezvládá motor a regulátor se přehřívá ... máš prostě moc těžký převod :wink:
Jestli chceš jezdit po zadních kup si regulátor bez limitu ... bude tě stát sice kolem 3000 ale nebudeš muset řešit pastorky ...
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Citelis píše:Píšeš, že po opravě motoru origo regulátor šlape jak hodinky ...
ten nový taky evidentně nezvládá motor a regulátor se ptakhle maá ... máš prostě moc těžký převod :wink:

Po oprave motoru sice splape ale porad s plnym plynem zapinala ochrana a auto cukalo...ted auto jede (novy regu) ale pri prehrati a nechapu proc..tento pastorek tam nemuze byt kdyz na motoru byl dokonce 19 zuby. NECHCI se spokojit s timto vykonem vidal jsem stejne stroje bez střídavého motoru a jezdily slusne....ne jako s stridakem ale porad mnohem lepe nez muj.a nemeli lipo baterie ty pry taky udelaji sve....
Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

Protože má motor méně závitů ... takže potřebuje více ampér, aby dosáhl stejný kroutící moment ... navíc když máš převod 17/48, tak pro dosažení stejného kroutícího momentu na kolech potřebujes o 30% větší kroutící moment na motoru než v případě převodu třeba 13/48 ... tzn. Krom toho, že jsi zvednul ampérový odběr snížením počtu závitů (za to jsi získal vyšší dosažitelné otačky), tak ti zvedá ampérový odběr ještě převod ... ve výsledku to prostě regulátor nestíhá krmit.
Je to prostě fyzika ... to nejde přechcat :text-lol:

EDIT: Jo a ampéry = teplo v motoru i v regulátoru
Naposledy upravil(a) Citelis dne úte bře 24, 2015 12:08 pm, celkem upraveno 1 x.
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
wanas23
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: čtv bře 19, 2015 10:12 am
Bydliště: Kolín Středočeský kraj

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od wanas23 »

Citelis píše:Protože má motor méně závitů... takže potřebuje více ampér, aby dosáhl stejný kroutící momehybridníavíc když máš převod 17/48, tak pro dosažení stejného kroutícího momentu na kolech potřebujes o 30% větší kroutící moment na motoru než v případě převodu třeba 13/48 ... tzn. Krom toho, že jsi zvednul ampérový odběr snížením počtu závitů (za to jsi získal vyšší dosažitelné otačky), tak ti zvedá ampérový odběr ještě převod ... ve výsledku to prostě regulátor nestíhá krmit.
Je to prostě fyzika ... to nejde přechcat :text-lol:
Aha...dekuji za vysvetleni....a prosim te ten regu co jsem psal jako prvni byl by lepsi nebo opravdu koupit hybridní regulator???
Nebo posli odkaz na regu do 1500 co by tam byl nejlepsi a nejlevnější. .dekuji
Citelis
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 321
Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
Bydliště: Praha 10 / Senohraby
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim pomoc!

Příspěvek od Citelis »

Dej 13 pastorek a uvidíš co to bude dělat, pak se dá vymýšlet co dál :roll: Případně můžes zkusit nabastlit aktivní chladič na regulátor ... třeba to bude stačit
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši :twisted:
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce :twisted:
Odpovědět

Zpět na „Pokec“