Tamiya Durga DB 01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

deekay píše:Pokud chces dat 2500 za regulator, doporucuju nakup z US (ebay nebo modelarske eshopy) a zameritsvuj vyber na Castle Creations Mamba MAX... ja se vesel i s postou tesne pod tvuj limit a troufam si rict, ze jinej regulator uz nebudes potrebovat :) Nastavit jde opravdu temer vse, navic pohodlne pres USB a software z pocitace. Regl umi jak stejnosmerne tak stridaky atd atd

vice zde

http://www.castlecreations.com/products/mamba_max.html
Díky za tip. Bral jsi ho přímo přes stránky, které jsi zde uvedl nebo přes nějaký jiný e-shop. Podporují PAYPAL? Nikde jsem to nenašel. Tvoje zkošenosti s tímto regulátorem?
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

Tim píše:Graunera 55R mám a je naprosto skvělej.
Je vodotěsný? Od kolika závitů? Dá se nastavit prodleva zpátečky? Tvoje zkušenosti?
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od Tim »

vodotěsnej neni,zvádá 12 závitový motory,prodleva zpátečky nevím jestli se dá nastvait,asi jo

zkušenosti: je to vpohodě regl,na MIGa je po 40 min driftu chladnej,zpátečka mi jde hned což mi vyhovuje,jsem spokojen... :)
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

Tim píše:vodotěsnej neni,zvádá 12 závitový motory,prodleva zpátečky nevím jestli se dá nastvait,asi jo

zkušenosti: je to vpohodě regl,na MIGa je po 40 min driftu chladnej,zpátečka mi jde hned což mi vyhovuje,jsem spokojen... :)
Co BEC 1A. Nebude to málo na bugynu?
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od WIN »

Co BEC 1A. Nebude to málo na bugynu?[/quote]


Pokud by ti 1A nestacilo tak si zapojis serva primo na baterku a z prijamce ti pujdou jen datove kabely.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

Díky, problém s BECem jsem už zvládl. Při případných problémech pomůže kamarád co tomu opravdu rozumí. Více méně se teď rozhoduji mezi

Graunera 55R
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=7192

a Graupner V80R
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=7195

Nemám žádnou zkušenost s buggy a nevím jak moc bude potřeba vodotěsnost. Jelepší si připlatit za V80?
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od WIN »

tpk píše:Díky, problém s BECem jsem už zvládl. Při případných problémech pomůže kamarád co tomu opravdu rozumí. Více méně se teď rozhoduji mezi

Graunera 55R
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=7192

a Graupner V80R
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=7195

Nemám žádnou zkušenost s buggy a nevím jak moc bude potřeba vodotěsnost. Jelepší si připlatit za V80?

Cim drassi tim lepsi. U bugy je vodeodolnost dulezita.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
deekay
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 850
Registrován: sob srp 18, 2007 6:31 pm
Bydliště: Praha 4

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od deekay »

tpk píše: Díky za tip. Bral jsi ho přímo přes stránky, které jsi zde uvedl nebo přes nějaký jiný e-shop. Podporují PAYPAL? Nikde jsem to nenašel. Tvoje zkošenosti s tímto regulátorem?
Bral jsem z ebay, paypal dany prodavajici podporoval.
Zkusenosti zatim jen dobre, jinak bych nedoporucoval.
Tamiya TT-01 Gatebil Escort WRC (drift), Focus WRC (rallye)
Tamiya F-350 High-Lift
Project Defender - vice info ZDE
Futaba 3PM-2.4G, Spektrum DX6
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

WIN píše:
Cim drassi tim lepsi. U bugy je vodeodolnost dulezita.
A jak řešíte vodotěsnost u ostatní elektroniky? Přijímač zabalím do balónku. A co servo? Je třeba ho nějak chránit? Neplánuji jezdit pod vodou :D
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od player98 »

na SERvo se vySERvuj... :mrgreen: :mrgreen: servo snese hodne. prijimac do balonku-souhlasim. jinak obecne buggy jsou dobre kryte kastli. original kastle vetsinou hodne dobre tesni. pod kastli se dostane minimum bordelu a vody... fakt bych to tolik neprozival... myslim si, ze prijimac by prezil i bez balonku, ale jistota je jistota, to souhlasim.
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
akim
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: úte lis 21, 2006 6:49 pm

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od akim »

mam dve DB01...
jedna je uz postavena...

pre zavodne jazdenie je nutne dokupit slipper clutch, tiez plastove tlmice nahradit niecim lepsim...
vraj sa lame zadny drziak tlmicov, tam ako su diery na gulak, cize odporuca sa posunut kridlo viac dozadu...
na viacerych E-shopoch sa da kupit zadny drziak uz aj karbonovy (je ale iny ako TRF501)

inac je vela dielov zhodnych s 501X

co sa tyka elektroniky, jazdim zavodne buggy, pre 2wd odporucam max 6,5T striedak (ideal 7,5)... pre 4wd max 5,5T striedak (ideal 6,5)... (alebo ekvivalent - jednosmerny)
minuly rok som jazdil 2wd s 9.5T (ekvivalent 17 zavitak) a nemal som problem sa dostat na bednu v seriali MSR...

hlavne nepouzivat motory pre touring cars... 4,5 3,5 a podobne, je to absolutne nevhodne
XXL Bratislava - DL Grafik
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

Ahoj, bezva! Konečně někdo kdo má zkušenosti s DB 01. Je možno s tebou konzultovat zkušenosti, nastavení atd.? Proč je nutné koupit pro závodní využití SLIPPER CLUTCH SET? Používáš volnoběžku? Díky Tomáš
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
akim
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 109
Registrován: úte lis 21, 2006 6:49 pm

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od akim »

u 4WD to neni az tak nutne, ale je to mensie zlo, hlavne pri pouziti silnych motorov...
slipper absorbuje, akceleracia je plynulejsia, na povrchu ktory je s minimalnym gripom dokazes lepsie akcelerovat...

pri 2WD je to doslova nutnost

profi buginy to maju vsetky v zaklade, nepoznam jedinu bez slipper, tam sa s tym proste pocita...aj 4WD aj 2WD
pre DB01 je to minimalna investicia - spojka set je za 26$

volnobezku zatial nepouzivam, mal som ju sice k buggy Kyosho Lazer ZX5 ale nepouzival som to...
este som s tym teda nejazdil
doteraz som sa venoval len 2WD a tam take nieco neexistuje

ak vies po anglicky, tak tu je velmi pekna recenzia, vychvalili tam tu buggy a to bol aj dovod preco som ju kupil aj ja...

http://www.oople.com/rc/photos/reviewtamiyadurga/

v podstate ale pisu to co ja, doplnit slipper, vymenit tlmice (odporucali z 501X ale vraj je problem ich kupit ako sadu samostatne) oni pouzili myslim z Asso B4, ja som pouzil tie co sa predavaju ako tuning k DF-03 - su trosku dlhsie, ale da sa to nastavit... su tam aj fotky toho zlomeneho drziaku, odporucaju posunut kridlo viac dozadu, vraj ten kusok lexanu prenasal narazy na drziak, ale tomu sa mi nechce verit... sice som to posunul aj ja, ale poistil som sa tym, ze uz su na ceste karbonove drziaky...
XXL Bratislava - DL Grafik
Uživatelský avatar
tpk
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 270
Registrován: úte říj 30, 2007 8:36 pm
Bydliště: Pozořice u Brna

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od tpk »

jj ten článek jsem si pročítal (i když moje angličtina, no škoda mluvit). Taky to byl jeden z impulzů proč koupit :D . Budem jezdit asi jen pro zábavu. Kolega má na cestě tu stejnou. Další dotazy, můžu-li :

Můžeš mi prosím objasnit přesnou funkcí SLIPPER CLUTCH SETu? Co všechno se jím nahrazuje?

Máš zkušenost s těmito tlumiči? Budou lepší než originál? http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=25655

Jaké používáš pružiny? Já mám namontované originál dodávané se stavebnicí a mám pocit, že jsou hodně měkké. Auto váží cca 1800 gramů a hodně propružovalo. Musel jsem přidat silnou a prostřední podložku pod přední i zadní pružiny.

Jaký olej. Já Tamiya HARD opět ze stavebnice. Nebude lepší řídší? Propustky v tlumičích dle návodu k sestavení. 1 a 2 dírky.

Jak moc máš dotažené diferenciály? Mám pocit, že mi dost prokluzují a bojím se víc utahovat.

Díky Tomáš
TT - 01, DB01 Durga, BRUDER - stavební stroje
SPEKTRUM DX3R / HobbyKing GT3B / Turnigy 9X
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Tamiya Durga DB 01

Příspěvek od player98 »

obecne kulickove diferencialy nechat zajet min povolene aby si udelaly kulicky drazky v lamelach-pak maji lehci chod a neprokluzuji. k utahovani-drz prevodove kolo a 1 kolo na naprave a druhym zkus otocit. pokud bude prokluzovat moc lehce, pritahni diff. zase se to ale nesmi prehanet, pak praskaj srouby (tady asi ne) a ku*vi se lozisko. vse je ale potrea vyzkouset. jo a predni diff se utahuje o malinko vic nez zadni...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Odpovědět

Zpět na „DB-01“