Tuning DF03Ra

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Red
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Tuning DF03Ra

Příspěvek od Red »

Čus,
chtěl bych trošku pomazlit moje DFko a na RCmartu sem našel moc pěkný díly tak se chci zeptat jaký snima máte zkušenosti.

Nejdřív uhlíkový spodní plato, myslíte že by šlo na DF03Ra i když je u něj jenom DF03?:text-link: A měnili by ste to, nebo by ste tam nechali origo plast?

Potom parohy, uhlík nebo hliník? A když uhlík tak tyhle:text-link:/:text-link: a nebo tyhle:text-link:/:text-link:. Ty první sou 2 dražší, ale nwm jestli dražší=kvalitnější :think:. A zase je u nich napsáno že sou jenom pro DF03 a ne pro DF03Ra, myslíte že budou pasovat? Ty hliníkový sou tady.:text-link:/:text-link:

Potom kardan, myslíte že má cenu ho měnit? ten origo se mi zdá hodně kvalitní, ale zatim sem nevyjel x desítek baterek tak nvm :think:. Pár kardanů je tady:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:

Ke kardanu bych chtěl i jeho úchyty:text-link:

Pak spojka, čet sem že když skočim bez spojky tak můžu očesat převody, ale nevim co je na tom pravdy :think:, zatim se mi to nepovedlo :lol:.:text-link:

Volnoběžka je asi bez diskuse, ne?:text-link:

Dost dobře nechápu funkci tohohle zařízení, má cenu to koupit?:text-link:

Potom zadní dolní držák ramen (nevim jak jinak to nazvat :oops:).:text-link:

Pak tu je nějaká výztuž držáku nad motorem, mě se to místo zdá docela dobře dymenzovaný, ale moc sem zatim neskákal...:text-link:

Dále tu sou nějaký spešl konce diffů, co vy na ně?:text-link:/:text-link:

Next sou uni kardany, ale jaký?:text-link:/:text-link:

Potom je tu takovej malej čep do zadních převodů, myslíte že těch pár desetin gramu (možná celej gram :D) prodlouží životnost převodů nebo zvýší výkon?:text-link:

Pak je tu celý řízení+závěsy, tohle se celé smrsklo na souboj 2 fabrik :D, tak kretá vede?:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:/:text-link:

Tak díky moc že ste tenhle muj spam přečkali :shifty: a moc děkuju každýmu kdo mi poradí :pray:. A snad to někomu i pomůže (ale to asi chci moc) :shifty:.

P.S.
Omluvte když tak chyby strašně blbě se to v tý nepřehledný změti opravuje :oops:.
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Honza D »

DF-03 RA se od série liší jen rameny, možná parohama. Šásko je stejný.
Parohy určitě z karbonu.
S kardanem nevim, jestli je v sérii hliník, tak to neřeš. Spíš ty úchyty, pokud je máš z plastu jako já u TB-čka
Ta spojka je podle mě na rally zbytečnost, ta je spíš na buggy, kde sou ty skoky horší.
Vplnoběžku určitě
To "zařízení" je taky volnoběžka, ale zachovává funkci diferenciálu. Nevim, jestli to má výhodu nad klasickou volnoběžkou...
Ten držák ramen bude asi zbytečnost, plast to vydrží
Ta výtuž bude pro rally asi zbytečná, tam ty skoky nejsou moc velký.
Ty konce diffů radši od Tamiye, dopředu by měly sedět z TB-EVO apod, u zadku si nejsem jistej. YR radši ne-e
Kardany určitě od Tamiye, ale bacha na dýlku, DF-ko má myslim delší, než TT-čko. Asi si je budeš muset objednat po dílech.
ten čep je k ničemu
a řízení... asi spíš 3R, ale já nemám hliník rád :-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Red
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Red »

Díky :modlim: :D
Honza D píše:Parohy určitě z karbonu.
Tak to bohužel nepude :( právě sem našel že DF03 má úplně jiný parohy než DF03Ra :doh:(vlastně by použít šly, ale karoserie by musela bej vepředu uchycená až na nárazníku a vzadu by držele jenom na jedný tyči a to se mi moc nelíbí :think:). Myslíš že ten hliník od YR to vydrží?
Honza D píše:S kardanem nevim, jestli je v sérii hliník, tak to neřeš. Spíš ty úchyty, pokud je máš z plastu jako já u TB-čka
Jj, už vod začátku je to hliník, ale ty úchyty sou z plastu :roll:...
Honza D píše:Ta spojka je podle mě na rally zbytečnost, ta je spíš na buggy, kde sou ty skoky horší.
Dobře, spojku ne.
Honza D píše:To "zařízení" je taky volnoběžka, ale zachovává funkci diferenciálu. Nevim, jestli to má výhodu nad klasickou volnoběžkou...
Nemáte tady stim někdo nějakou zkušenost? Teoreticky by to mělo umožnit menší poloměr zatáčení, ale jak to je opravdu :think:.
Honza D píše:Ten držák ramen bude asi zbytečnost, plast to vydrží
Stejně ani nevim kam bych ho dal :D,díval sem se na auto a neni tam :o, ani v návodu neni :o. Dde asi soudruzi udělali chybu? :think: :lol:
Honza D píše:Ty konce diffů radši od Tamiye, dopředu by měly sedět z TB-EVO apod, u zadku si nejsem jistej. YR radši ne-e
Dobře necham origo, ale zajímalo by mě co zlepšujou ty žlutý céčka :think:.
Honza D píše:Kardany určitě od Tamiye, ale bacha na dýlku, DF-ko má myslim delší, než TT-čko. Asi si je budeš muset objednat po dílech.
Na RCmartu maj napsáno že by to mělo jít :think:, no nic, stejně jim budu psát mail než to objednam, tak se jich na to hezky zeptam :-)
Honza D píše:a řízení... asi spíš 3R, ale já nemám hliník rád :-)
Mě se ho tam taky nechce dávat, ale mam v něm vůle cca. 3-4mm na každou stranu, tak bych je chtěl trošku zredukovat :shifty:.

Jinak, jaký máte zkušenosti s karbonovim chassi? Kroutí se víc/míň než plast od Tamiye? A jak je na tom s odolností proti poškrábání?
Díky
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Honza D »

Nemáte tady stim někdo nějakou zkušenost? Teoreticky by to mělo umožnit menší poloměr zatáčení, ale jak to je opravdu :think:.
Malej poloměr to má i s klasickou volnoběžkou, další zmenšení už snad an neni možný.
Dobře necham origo, ale zajímalo by mě co zlepšujou ty žlutý céčka :think:.
Ty C-čka jsou tam proto, aby to nebyl kontakt kov-kov, aby se to hned nevybrousilo. Takhle se brousej akorát C-čka a poloosa i diff-joint jsou v pohodě. Myslim, že je to i u delrinových unašečů na TB-čko.
Na RCmartu maj napsáno že by to mělo jít :think:, no nic, stejně jim budu psát mail než to objednam, tak se jich na to hezky zeptam :-)
Přeměř si poloosu, co tam je teď, mezi středama kloubků - typoval bych, že to bude 42 nebo 45mm.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Red
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 126
Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Red »

Je to přesně 40mm.
Naposledy upravil(a) Red dne pon srp 24, 2009 10:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od jacquess »

u te volnobezky, myslim, je lepsi varianta mit ji v prednim diferaku. to druhe zarizeni (pokud to dobre chapu) se nasazuje na misto kardanu. nemam sice zkusenost ani s jednim, ale na tom kardanu mi to prijde zranitelnejsi.
co se tyce uprav na tvem voze, neprehanel bych to s hlinikem... na foru je par diskuzi na toto tema, kde se probiraji pro a proti a proti hovori nekolik fotek rozstrelenych podvozku, kdy po narazu do hlinikoveho dilu tento vydrzel a odesla nejblizsi plastova soucastka.
vanu bych nechal zatim plastovou, lip se krytuje. predni i zadni berany ma spousta rallymanu (monkey, vouilloz, vrakous, mnoho dalsich) upravene, tak vem pravitko, supleru, promer berany a navrhni si vlastni. videl jsem primo zde na foru odkaz na cloveka, ktery vyrabi uhlikove dily a ma i matros. na rally je vetsinou lepsi spise pruzny podvozek, tak bych to s tuhosti neprehanel. do ceho bych asi sel, je to hlinikove rizeni, pokud ma origos velke vule.
potom misto hlinikovych ramen kup spis tlumice z inferna, s tim taky jezdi spousta lidi a vesmes si je pochvaluji (neznam zaporny komentar). a muj tip - vymenit kulove cepy. ne zeby ty tamiyacke byly spate, to ne, ale ted jsem si koupil kulove cepy od team magic a nemuzu si je vynachvalit, jsou fantasticke :) LINK i tyhle LINK ;)
// DF-01 (TA-02) Rally Edition ...by jacquess

jeste tak mit vic casu na jezdeni
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Honza D »

Pokud ten hliník nepoužije na ramena, tak by to mělo být OK. U auta by rameno mělo bejt nejkřehčí čast, tim při náraze zebráníšvětšímu poškození podvozku.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Bob
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: ned črc 12, 2009 9:54 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Bob »

Pardon ze se ptam, ale kcemu je ten hlinik na aute dobrej? :oops: Dyt plast prece vykona tu samou praci, ne? Hlinik bude akorad moc tezkej a bude se lamat, nebo ne?
jacquess
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 418
Registrován: úte črc 08, 2008 8:33 am

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od jacquess »

nektere hlinikove dily jsou podle me lepsi nez plast - treba drzak motoru, v plastovem jsem strhnul zavity a prasknul. v hlinikovem ty zavity vydrzi doufam dyl, navic do motoru neocekavam zasadni zasahy, tak tam snad nehrozi prasknuti okolnich plastu :)
pak mozna hlinikove rizeni, pokud je osazeno loziskem, bude mit mensi vule...
// DF-01 (TA-02) Rally Edition ...by jacquess

jeste tak mit vic casu na jezdeni
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Honza D »

Pravda, v plastu se závity snadno strhnou, hlavně když tam jsou metrický závity místo samořezů :evil: Ale zase mi připadá, že plast se okolo závitu "sevře" a šroubek má při montáži a demontáži větší odpor, než hliník, což je třeba u kloubů řízení +. Jo a hliníkový držák motoru může mít ještě jeden význam - u podvozků bez zarytých převodů(i některých zakrytých, třeba TB-03 a DF-03) pomáhá uchladit motor.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
premek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 24, 2009 10:03 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od premek »

mám dotaz pude na df-03RA tady ty
Obrázek

http://www.mz-racing.net/p407-df3160-al ... ll-screws/

dik
Uživatelský avatar
Adam62_cz
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 24, 2009 9:30 am
Bydliště: Žebrák u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od Adam62_cz »

Nepůjde! protože DF-03 je buggy tudíš má dlouhý ramena tak i spojovačky jsou delší... snad by mohly pasovat z TT?
OllllllO MEX 4 JEEP Wrangler JK PRODÁM LOSI XXX-4 G
FG baja-Prodloužený podvozek o 6cm, Axial Wraith
Bylo :xray: Xray T2 008 Mazda6,Tamiya DF-03Ra,TA-05,SCX-10,AX-10,Taxxas Slash,Axial XR-10
priprd1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: pon dub 13, 2009 6:37 pm
Bydliště: Soběslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od priprd1 »

to:premek
nepůjdou jsou doopravdy o dost delší na jednom shopu jsem naletěl měl jsem za to že je na ra ale bohužel
CC-01 Jeep Wrangler
Mercedes Benz 1850L
XRAY T2 008
RCRT Soběslav
premek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: úte lis 24, 2009 10:03 pm

Re: Tuning DF03Ra

Příspěvek od premek »

To Red:
tak co už ho máž v tuningu???rád bych se podíval na foto taky do budoucna mám něco v plánu...
Odpovědět

Zpět na „DF-01 , DF-02 , DF-03, DF-03RA“