Tuning DF03Ra
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 126
- Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Tuning DF03Ra
Čus,
chtěl bych trošku pomazlit moje DFko a na RCmartu sem našel moc pěkný díly tak se chci zeptat jaký snima máte zkušenosti.
Nejdřív uhlíkový spodní plato, myslíte že by šlo na DF03Ra i když je u něj jenom DF03? A měnili by ste to, nebo by ste tam nechali origo plast?
Potom parohy, uhlík nebo hliník? A když uhlík tak tyhle/ a nebo tyhle/. Ty první sou 2 dražší, ale nwm jestli dražší=kvalitnější . A zase je u nich napsáno že sou jenom pro DF03 a ne pro DF03Ra, myslíte že budou pasovat? Ty hliníkový sou tady./
Potom kardan, myslíte že má cenu ho měnit? ten origo se mi zdá hodně kvalitní, ale zatim sem nevyjel x desítek baterek tak nvm . Pár kardanů je tady/////
Ke kardanu bych chtěl i jeho úchyty
Pak spojka, čet sem že když skočim bez spojky tak můžu očesat převody, ale nevim co je na tom pravdy , zatim se mi to nepovedlo .
Volnoběžka je asi bez diskuse, ne?
Dost dobře nechápu funkci tohohle zařízení, má cenu to koupit?
Potom zadní dolní držák ramen (nevim jak jinak to nazvat ).
Pak tu je nějaká výztuž držáku nad motorem, mě se to místo zdá docela dobře dymenzovaný, ale moc sem zatim neskákal...
Dále tu sou nějaký spešl konce diffů, co vy na ně?/
Next sou uni kardany, ale jaký?/
Potom je tu takovej malej čep do zadních převodů, myslíte že těch pár desetin gramu (možná celej gram ) prodlouží životnost převodů nebo zvýší výkon?
Pak je tu celý řízení+závěsy, tohle se celé smrsklo na souboj 2 fabrik , tak kretá vede?///////
Tak díky moc že ste tenhle muj spam přečkali a moc děkuju každýmu kdo mi poradí . A snad to někomu i pomůže (ale to asi chci moc) .
P.S.
Omluvte když tak chyby strašně blbě se to v tý nepřehledný změti opravuje .
chtěl bych trošku pomazlit moje DFko a na RCmartu sem našel moc pěkný díly tak se chci zeptat jaký snima máte zkušenosti.
Nejdřív uhlíkový spodní plato, myslíte že by šlo na DF03Ra i když je u něj jenom DF03? A měnili by ste to, nebo by ste tam nechali origo plast?
Potom parohy, uhlík nebo hliník? A když uhlík tak tyhle/ a nebo tyhle/. Ty první sou 2 dražší, ale nwm jestli dražší=kvalitnější . A zase je u nich napsáno že sou jenom pro DF03 a ne pro DF03Ra, myslíte že budou pasovat? Ty hliníkový sou tady./
Potom kardan, myslíte že má cenu ho měnit? ten origo se mi zdá hodně kvalitní, ale zatim sem nevyjel x desítek baterek tak nvm . Pár kardanů je tady/////
Ke kardanu bych chtěl i jeho úchyty
Pak spojka, čet sem že když skočim bez spojky tak můžu očesat převody, ale nevim co je na tom pravdy , zatim se mi to nepovedlo .
Volnoběžka je asi bez diskuse, ne?
Dost dobře nechápu funkci tohohle zařízení, má cenu to koupit?
Potom zadní dolní držák ramen (nevim jak jinak to nazvat ).
Pak tu je nějaká výztuž držáku nad motorem, mě se to místo zdá docela dobře dymenzovaný, ale moc sem zatim neskákal...
Dále tu sou nějaký spešl konce diffů, co vy na ně?/
Next sou uni kardany, ale jaký?/
Potom je tu takovej malej čep do zadních převodů, myslíte že těch pár desetin gramu (možná celej gram ) prodlouží životnost převodů nebo zvýší výkon?
Pak je tu celý řízení+závěsy, tohle se celé smrsklo na souboj 2 fabrik , tak kretá vede?///////
Tak díky moc že ste tenhle muj spam přečkali a moc děkuju každýmu kdo mi poradí . A snad to někomu i pomůže (ale to asi chci moc) .
P.S.
Omluvte když tak chyby strašně blbě se to v tý nepřehledný změti opravuje .
Re: Tuning DF03Ra
DF-03 RA se od série liší jen rameny, možná parohama. Šásko je stejný.
Parohy určitě z karbonu.
S kardanem nevim, jestli je v sérii hliník, tak to neřeš. Spíš ty úchyty, pokud je máš z plastu jako já u TB-čka
Ta spojka je podle mě na rally zbytečnost, ta je spíš na buggy, kde sou ty skoky horší.
Vplnoběžku určitě
To "zařízení" je taky volnoběžka, ale zachovává funkci diferenciálu. Nevim, jestli to má výhodu nad klasickou volnoběžkou...
Ten držák ramen bude asi zbytečnost, plast to vydrží
Ta výtuž bude pro rally asi zbytečná, tam ty skoky nejsou moc velký.
Ty konce diffů radši od Tamiye, dopředu by měly sedět z TB-EVO apod, u zadku si nejsem jistej. YR radši ne-e
Kardany určitě od Tamiye, ale bacha na dýlku, DF-ko má myslim delší, než TT-čko. Asi si je budeš muset objednat po dílech.
ten čep je k ničemu
a řízení... asi spíš 3R, ale já nemám hliník rád
Parohy určitě z karbonu.
S kardanem nevim, jestli je v sérii hliník, tak to neřeš. Spíš ty úchyty, pokud je máš z plastu jako já u TB-čka
Ta spojka je podle mě na rally zbytečnost, ta je spíš na buggy, kde sou ty skoky horší.
Vplnoběžku určitě
To "zařízení" je taky volnoběžka, ale zachovává funkci diferenciálu. Nevim, jestli to má výhodu nad klasickou volnoběžkou...
Ten držák ramen bude asi zbytečnost, plast to vydrží
Ta výtuž bude pro rally asi zbytečná, tam ty skoky nejsou moc velký.
Ty konce diffů radši od Tamiye, dopředu by měly sedět z TB-EVO apod, u zadku si nejsem jistej. YR radši ne-e
Kardany určitě od Tamiye, ale bacha na dýlku, DF-ko má myslim delší, než TT-čko. Asi si je budeš muset objednat po dílech.
ten čep je k ničemu
a řízení... asi spíš 3R, ale já nemám hliník rád
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 126
- Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning DF03Ra
Díky :modlim:
Jinak, jaký máte zkušenosti s karbonovim chassi? Kroutí se víc/míň než plast od Tamiye? A jak je na tom s odolností proti poškrábání?
Díky
Tak to bohužel nepude právě sem našel že DF03 má úplně jiný parohy než DF03Ra (vlastně by použít šly, ale karoserie by musela bej vepředu uchycená až na nárazníku a vzadu by držele jenom na jedný tyči a to se mi moc nelíbí ). Myslíš že ten hliník od YR to vydrží?Honza D píše:Parohy určitě z karbonu.
Jj, už vod začátku je to hliník, ale ty úchyty sou z plastu ...Honza D píše:S kardanem nevim, jestli je v sérii hliník, tak to neřeš. Spíš ty úchyty, pokud je máš z plastu jako já u TB-čka
Dobře, spojku ne.Honza D píše:Ta spojka je podle mě na rally zbytečnost, ta je spíš na buggy, kde sou ty skoky horší.
Nemáte tady stim někdo nějakou zkušenost? Teoreticky by to mělo umožnit menší poloměr zatáčení, ale jak to je opravdu .Honza D píše:To "zařízení" je taky volnoběžka, ale zachovává funkci diferenciálu. Nevim, jestli to má výhodu nad klasickou volnoběžkou...
Stejně ani nevim kam bych ho dal ,díval sem se na auto a neni tam , ani v návodu neni . Dde asi soudruzi udělali chybu?Honza D píše:Ten držák ramen bude asi zbytečnost, plast to vydrží
Dobře necham origo, ale zajímalo by mě co zlepšujou ty žlutý céčka .Honza D píše:Ty konce diffů radši od Tamiye, dopředu by měly sedět z TB-EVO apod, u zadku si nejsem jistej. YR radši ne-e
Na RCmartu maj napsáno že by to mělo jít , no nic, stejně jim budu psát mail než to objednam, tak se jich na to hezky zeptamHonza D píše:Kardany určitě od Tamiye, ale bacha na dýlku, DF-ko má myslim delší, než TT-čko. Asi si je budeš muset objednat po dílech.
Mě se ho tam taky nechce dávat, ale mam v něm vůle cca. 3-4mm na každou stranu, tak bych je chtěl trošku zredukovat .Honza D píše:a řízení... asi spíš 3R, ale já nemám hliník rád
Jinak, jaký máte zkušenosti s karbonovim chassi? Kroutí se víc/míň než plast od Tamiye? A jak je na tom s odolností proti poškrábání?
Díky
Re: Tuning DF03Ra
Malej poloměr to má i s klasickou volnoběžkou, další zmenšení už snad an neni možný.Nemáte tady stim někdo nějakou zkušenost? Teoreticky by to mělo umožnit menší poloměr zatáčení, ale jak to je opravdu .
Ty C-čka jsou tam proto, aby to nebyl kontakt kov-kov, aby se to hned nevybrousilo. Takhle se brousej akorát C-čka a poloosa i diff-joint jsou v pohodě. Myslim, že je to i u delrinových unašečů na TB-čko.Dobře necham origo, ale zajímalo by mě co zlepšujou ty žlutý céčka .
Přeměř si poloosu, co tam je teď, mezi středama kloubků - typoval bych, že to bude 42 nebo 45mm.Na RCmartu maj napsáno že by to mělo jít , no nic, stejně jim budu psát mail než to objednam, tak se jich na to hezky zeptam
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 126
- Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning DF03Ra
Je to přesně 40mm.
Naposledy upravil(a) Red dne pon srp 24, 2009 10:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Tuning DF03Ra
u te volnobezky, myslim, je lepsi varianta mit ji v prednim diferaku. to druhe zarizeni (pokud to dobre chapu) se nasazuje na misto kardanu. nemam sice zkusenost ani s jednim, ale na tom kardanu mi to prijde zranitelnejsi.
co se tyce uprav na tvem voze, neprehanel bych to s hlinikem... na foru je par diskuzi na toto tema, kde se probiraji pro a proti a proti hovori nekolik fotek rozstrelenych podvozku, kdy po narazu do hlinikoveho dilu tento vydrzel a odesla nejblizsi plastova soucastka.
vanu bych nechal zatim plastovou, lip se krytuje. predni i zadni berany ma spousta rallymanu (monkey, vouilloz, vrakous, mnoho dalsich) upravene, tak vem pravitko, supleru, promer berany a navrhni si vlastni. videl jsem primo zde na foru odkaz na cloveka, ktery vyrabi uhlikove dily a ma i matros. na rally je vetsinou lepsi spise pruzny podvozek, tak bych to s tuhosti neprehanel. do ceho bych asi sel, je to hlinikove rizeni, pokud ma origos velke vule.
potom misto hlinikovych ramen kup spis tlumice z inferna, s tim taky jezdi spousta lidi a vesmes si je pochvaluji (neznam zaporny komentar). a muj tip - vymenit kulove cepy. ne zeby ty tamiyacke byly spate, to ne, ale ted jsem si koupil kulove cepy od team magic a nemuzu si je vynachvalit, jsou fantasticke LINK i tyhle LINK
co se tyce uprav na tvem voze, neprehanel bych to s hlinikem... na foru je par diskuzi na toto tema, kde se probiraji pro a proti a proti hovori nekolik fotek rozstrelenych podvozku, kdy po narazu do hlinikoveho dilu tento vydrzel a odesla nejblizsi plastova soucastka.
vanu bych nechal zatim plastovou, lip se krytuje. predni i zadni berany ma spousta rallymanu (monkey, vouilloz, vrakous, mnoho dalsich) upravene, tak vem pravitko, supleru, promer berany a navrhni si vlastni. videl jsem primo zde na foru odkaz na cloveka, ktery vyrabi uhlikove dily a ma i matros. na rally je vetsinou lepsi spise pruzny podvozek, tak bych to s tuhosti neprehanel. do ceho bych asi sel, je to hlinikove rizeni, pokud ma origos velke vule.
potom misto hlinikovych ramen kup spis tlumice z inferna, s tim taky jezdi spousta lidi a vesmes si je pochvaluji (neznam zaporny komentar). a muj tip - vymenit kulove cepy. ne zeby ty tamiyacke byly spate, to ne, ale ted jsem si koupil kulove cepy od team magic a nemuzu si je vynachvalit, jsou fantasticke LINK i tyhle LINK
Re: Tuning DF03Ra
Pokud ten hliník nepoužije na ramena, tak by to mělo být OK. U auta by rameno mělo bejt nejkřehčí čast, tim při náraze zebráníšvětšímu poškození podvozku.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Tuning DF03Ra
Pardon ze se ptam, ale kcemu je ten hlinik na aute dobrej? Dyt plast prece vykona tu samou praci, ne? Hlinik bude akorad moc tezkej a bude se lamat, nebo ne?
Re: Tuning DF03Ra
nektere hlinikove dily jsou podle me lepsi nez plast - treba drzak motoru, v plastovem jsem strhnul zavity a prasknul. v hlinikovem ty zavity vydrzi doufam dyl, navic do motoru neocekavam zasadni zasahy, tak tam snad nehrozi prasknuti okolnich plastu
pak mozna hlinikove rizeni, pokud je osazeno loziskem, bude mit mensi vule...
pak mozna hlinikove rizeni, pokud je osazeno loziskem, bude mit mensi vule...
Re: Tuning DF03Ra
Pravda, v plastu se závity snadno strhnou, hlavně když tam jsou metrický závity místo samořezů Ale zase mi připadá, že plast se okolo závitu "sevře" a šroubek má při montáži a demontáži větší odpor, než hliník, což je třeba u kloubů řízení +. Jo a hliníkový držák motoru může mít ještě jeden význam - u podvozků bez zarytých převodů(i některých zakrytých, třeba TB-03 a DF-03) pomáhá uchladit motor.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Adam62_cz
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 24, 2009 9:30 am
- Bydliště: Žebrák u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning DF03Ra
Nepůjde! protože DF-03 je buggy tudíš má dlouhý ramena tak i spojovačky jsou delší... snad by mohly pasovat z TT?
OllllllO MEX 4 JEEP Wrangler JK PRODÁM LOSI XXX-4 G
FG baja-Prodloužený podvozek o 6cm, Axial Wraith
Bylo :xray: Xray T2 008 Mazda6,Tamiya DF-03Ra,TA-05,SCX-10,AX-10,Taxxas Slash,Axial XR-10
FG baja-Prodloužený podvozek o 6cm, Axial Wraith
Bylo :xray: Xray T2 008 Mazda6,Tamiya DF-03Ra,TA-05,SCX-10,AX-10,Taxxas Slash,Axial XR-10
-
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon dub 13, 2009 6:37 pm
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning DF03Ra
to:premek
nepůjdou jsou doopravdy o dost delší na jednom shopu jsem naletěl měl jsem za to že je na ra ale bohužel
nepůjdou jsou doopravdy o dost delší na jednom shopu jsem naletěl měl jsem za to že je na ra ale bohužel
CC-01 Jeep Wrangler
Mercedes Benz 1850L
XRAY T2 008
RCRT Soběslav
Mercedes Benz 1850L
XRAY T2 008
RCRT Soběslav
Re: Tuning DF03Ra
To Red:
tak co už ho máž v tuningu???rád bych se podíval na foto taky do budoucna mám něco v plánu...
tak co už ho máž v tuningu???rád bych se podíval na foto taky do budoucna mám něco v plánu...