DF03-RA Protáčení?

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack

Odpovědět
Uživatelský avatar
Giacomo
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 159
Registrován: ned zář 04, 2011 2:13 pm

DF03-RA Protáčení?

Příspěvek od Giacomo »

Ahoj. Mám malý dotaz. Jsem úplný začátečník, proto, pokud už se to tu řešilo, omlouvám se, nikde jsem zde nenašel nic podobného, a poctivě jsem hledal. Mám problém s mým nově zakoupeným DF03RA...Je to můj úplně první podvozek, který jsem si skládal sám. vše jsem setavil podle návodu, dneska jsem připojil elektroniku, motor (mabuchi 540 RS, žádná raketa) atd a nastal pro mě neznámý problém. Auto mi jezdí, vše funguje, ale pokud ho například o něco opřu, aby nemohlo odjet a přidám plyn, všechny kola zůstanou logicky zablokované, ale motor se točí, otáčí se i převodové kolo, zbytek je však v klidu. Čili něco se tam protáčí, nevím co. Pastorky i to převodové kolo mám utažené. Možná to tam má takto být a fungovat, ale pokud se trochu razantněji rozjedu, rozjede se to pomalu ale je slyšet, že motor točí naplno, ale auto se rozjíždí pozvolna...Čím to prosím může být, popřípadě jak z toho ven či co mám doladit, aby se to rozjelo normálně. Nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal. Doufám, že jsem to popsal srozumitelně :-)
...::: Ford Mustang 2011 na LRP S10 chasis + LiPO, Modelcraft GT3 :::...
     ...::: Honcho na Axial SCX-10 chasis + LiPO, Modecraft GT-3 :::...
Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: DF03-RA Protáčení?

Příspěvek od deathskull »

protaci se ti prave diff!!! Staci kdyz DIFF vice utahnes, ale zase se ti auto bude jinak chovat. Doporucuji precist sekci pro naovacky a vysvetleni pojmu (DIFERENCIAL - zde najdes jak se chova auto pri utahnutym diffu)
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
Uživatelský avatar
Giacomo
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 159