Zdravím,
mám Wranglera CC-01 a přestal mi z ničeho nic zatáčet asi po 40 minutách jízdy. Ted když ho zapnu tak jednou zatočí doleva celkem normálně, doprava úplně líně a pak už nezatočí ani doleva ani doprava ale dopředu a dozadu jezdí normálně. Po vypnutí a zapnutí to samé. Jsem úplný začátečník, děkuji za rady.
CC-01 nezatáčí
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: CC-01 nezatáčí
Kup nový servo,ale silnější a s kovovýmy převody.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: CC-01 nezatáčí
Snad se nebude admin zlobit, když tu dám odkazy ke "konkurenci".
Kdo začíná s CC-01 měl by si pročíst:
https://www.rc4x4.cz/viewforum.php?f=3
Taky tam ještě pořád čerpám.
Kdo začíná s CC-01 měl by si pročíst:
https://www.rc4x4.cz/viewforum.php?f=3
Taky tam ještě pořád čerpám.
SCX10 Dingo (HPI Saturn 35T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat), CC-01 Beast (H2)
MB Arocs 3363 Clasic + návěsy
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
MB Arocs 3363 Clasic + návěsy
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
Re: CC-01 nezatáčí
Úplně pro začátek než to kolem CC všechno pročteš a upravíš řízení od základu tak zkontroluj následující :
CC čko má spoustu přepákování na řízení ty musíš pravidelně kontrolovat, vznikaj tam vůle a může se tam i něco šprajcnout o zapadený kamínek a podobně. Čep přepákování má mírně kuželový tvar a dost často se stává že se do něj dostane písek , nebo jiná nečistota , nebo zatuhne a pak drhne. Odpoj táhlo od serva a zkontroluj jestli ti řízení jde volně a jestli servo bez napojení na táhla jede normálně. Pokud je vše OK tak znovu táhlo napoj a následně seřiď krajní polohy - tedy maximální výchylkyserva/volantu tak aby řízení chodilo jen v rozsahu aby se páky a kameny co nesou kola neopíraly a nepřetlačovaly o nápravu jinak při zatočení servo tlačí dál než je možno a prostě ho odpálíš.
S největší pravděpodobností toto obyč. setové servo co tam máš není moc silné a asi bude načaté , určitě pořiď nějaké silnější stejných rozměrů s kovovými převody cca. 12 - 20kg tahu , ale vždycky bude platit to výše napsané a pokud to neohlídáš tak ho odpálíš taky.
CC čko má spoustu přepákování na řízení ty musíš pravidelně kontrolovat, vznikaj tam vůle a může se tam i něco šprajcnout o zapadený kamínek a podobně. Čep přepákování má mírně kuželový tvar a dost často se stává že se do něj dostane písek , nebo jiná nečistota , nebo zatuhne a pak drhne. Odpoj táhlo od serva a zkontroluj jestli ti řízení jde volně a jestli servo bez napojení na táhla jede normálně. Pokud je vše OK tak znovu táhlo napoj a následně seřiď krajní polohy - tedy maximální výchylkyserva/volantu tak aby řízení chodilo jen v rozsahu aby se páky a kameny co nesou kola neopíraly a nepřetlačovaly o nápravu jinak při zatočení servo tlačí dál než je možno a prostě ho odpálíš.
S největší pravděpodobností toto obyč. setové servo co tam máš není moc silné a asi bude načaté , určitě pořiď nějaké silnější stejných rozměrů s kovovými převody cca. 12 - 20kg tahu , ale vždycky bude platit to výše napsané a pokud to neohlídáš tak ho odpálíš taky.