F 103 GT
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
Re: F 103 GT
Vybírám nový servosaver, bo ten původní origo se mi rozpadá. Mám jej na tvrdo zalepit(jak jsem slyšel, že někteří dělají), nebo pořídit nový? Pokud nový jaký vybrat, repektive jsou nějaká kritéria podle čeho vybírat? Vím, že dle serva potřebu s 25ti zuby, toť vše co vím. Zatím mám jako favorita tento http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=27038 (v mém obchodě jej mají skladem).
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: F 103 GT
A co tenhel http://www.mz-racing.net/p21-51000-hi-t ... ver-black/ ? Já s ním jsem spokojenej.....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: F 103 GT
Koupil jsem si F103GT, mám ji v částečném tuningu a chtěl bych se poptat/poradit na pár věcí. Motor budu mít Saturn 20T, spur klasika 70zubů, krmená lipolkama shortkama. Napřed se s tím chci naučit jezdit, pak by mohla být řeč o závodech. Chtěl bych se zeptat jaké je pro začátek nejlepší servo a regulátor, co kdo máte odzkoušené, osvědčené atd. Díky za help
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Re: F 103 GT
Jestliže máš Saturn 20T motor a začínáš, klidně kup nějakej regulátor z Himota, občas se na bazaru objeví, pro začátek to bude bohatě stačit.
Jelikož začínáš, nemá cenu kupovat nějaký IN regulátor, hlavně proto, že než se s tím pořádně naučíš, bude z něj vykopávka.
On tě přechod na střídavý systém stejně nemine a pak bys zbytečně tratil.
Tip na špičku v stejnosměrných regulátorech je starý Tekin nebo LRP SPX StockSpec, ale ty už neseženeš.
A servo, zde bych asi nešetřil a rovnou koupil něco pořádného, buď SAWOX SC-1251 nebo neznačkové Power HD 1206TG.
Jelikož začínáš, nemá cenu kupovat nějaký IN regulátor, hlavně proto, že než se s tím pořádně naučíš, bude z něj vykopávka.
On tě přechod na střídavý systém stejně nemine a pak bys zbytečně tratil.
Tip na špičku v stejnosměrných regulátorech je starý Tekin nebo LRP SPX StockSpec, ale ty už neseženeš.
A servo, zde bych asi nešetřil a rovnou koupil něco pořádného, buď SAWOX SC-1251 nebo neznačkové Power HD 1206TG.
Re: F 103 GT
Asi budu za blbce, ale je nějaký extra rozdíl mezi servem standardní velikosti a low profilem?
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: F 103 GT
je, low- profile je nizsi. ale o kolik Ti nereknu, koukej na rozmery u konkretnich serv
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: F 103 GT
Ještě se chci zeptat ohledně držáku serva viz fotky, s kterýma máte lepší zkušenosti? Osobně bych tipl že lepší bude asi od 3Racingu
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Re: F 103 GT
Jaké budeš mít servo?
Nevím, osobně bych obětoval vyšší těžiště oproti nevyváženosti na jednu stranu.
Nevím, osobně bych obětoval vyšší těžiště oproti nevyváženosti na jednu stranu.
Re: F 103 GT
Servo bude Power HD 1206TG, low profile. S tím nevyvážením na stranu o těch pár gramů mimo osu nevím, to by na to muselo mít vliv takových aspektů, hmota kabelů, převod s diferenciálem atd, ne?
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Re: F 103 GT
Na F1 09 a F103 jsem to měl jako na tomto obrázku
Re: F 103 GT
že se vracím k tomu servu, nemáte někdo zkušenosti s tímhle ? http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... c_45g.html
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Re: F 103 GT
Serva Blue Bird nepatřili mezi špatné, ale momentálně nevím jak to mají s kvalitou.
Vyzkoušej a uvidíme
Vyzkoušej a uvidíme
Re: F 103 GT
Napřed musí přijít výplata
S100 LT, S120LTR, F103GT, TRF416X, TA-03RS, TA-05R, GT-01, Carson FY8, FG 510 2WD
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F
Porsche 934, 935, 993 GT1, GT1/98, Nissan R390 GT1, Mercedes CLK-GTR, CLR, Ferrari Enzo, Mobil1 NSX, Ford GT, Viper GTS-R,McLaren F1GTR, Lotus Elise, Mamba GT, Pagani Zonda F