TRF416 rally khár
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TRF416 rally khár
když tam dáš tohle, budeš mít efekt tý ručky, a můžeš si dopředu vybírat jestli pevou osu nebo diff.....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: TRF416 rally khár
dneska mi prisli tlumiče 3racing a teče to...byli naplněné pouze do třičtvrtě tak sem hned objednal novej olej 100 a probrušuju furt plato ještě ani nemám plnou dýlku tlumiču a zdá se mi světlá výška strašně velká
Bylo: Tamiya TA02, DF03ra, TRF 416we, FG eco 1:5, Hot bodies D8T 1:8 elektro truggy, axial scx10 defender 90, tamiya Man 26.540 1:14,
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
- bang
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1461
- Registrován: úte pro 25, 2007 6:36 pm
- Bydliště: Malebna vesnicka u Liberce
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
Velka, to je kolik cm cca?
Team Associated SC10.2
HPI Blitz - Castle Creations SV3 Sidewinder SCT combo
http://www.rc333.cz/
Bylo: Losi 8IGHT-T 2.0, HPI BAJA 5B, Durango DESC210R, Firestorm, CC-01, Xray T3, Asso SC10, Ansmann Royal Flash, Xray T2 008, Traxxas Slash, TTcko
HPI Blitz - Castle Creations SV3 Sidewinder SCT combo
http://www.rc333.cz/
Bylo: Losi 8IGHT-T 2.0, HPI BAJA 5B, Durango DESC210R, Firestorm, CC-01, Xray T3, Asso SC10, Ansmann Royal Flash, Xray T2 008, Traxxas Slash, TTcko
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
ja kdyz jsem na xrayovi zbrousil plato a narval jsem tam tlumice, tak jsem to mel na 3,5cm:) coz jsem se zhrozil.... tak ze jsem to hodil nize - cca 2cm + 0,5cm propad. Tak ze to pak holt budes muset hodit lehce niz, no:)
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
tohohle topicu jsem si všiml až teď
jinak radši bych tam dal normal volnici, než tu středovou...
myslím, že jsem ji někde zahlídl-stejná jako na 415ku, ale já tam mám multidiff z Xreye (jen vyměněná řemenice)
jinak radši bych tam dal normal volnici, než tu středovou...
myslím, že jsem ji někde zahlídl-stejná jako na 415ku, ale já tam mám multidiff z Xreye (jen vyměněná řemenice)
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
jinak volnoběžka ti k efektu "ruční brzda" stačit nebude, potřebuješ regulátor s okamžitou zpátečkou, což myslím, že ten tvůj halový regl bude mít mírně problém... já jsem byl nucen zakrytování předělat z důvodu nekvalitního plastu , když tak nahraju z foťáku aktuální foto...
http://rcrtgriffin.rajce.idnes.cz/kryt_TRF416we/
http://rcrtgriffin.rajce.idnes.cz/kryt_TRF416we/
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: TRF416 rally khár
proč by potřeboval okamžitou zpátečku? já nevim, já si párkrát zkoušel ježdění s náhonem na zadek a šlo to do smyku ještě při brzdě, i na asfaltu... ruční brzda ti taky nezačne točit kolama opačně
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- vojtass77
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 120
- Registrován: ned čer 21, 2009 12:29 pm
- Bydliště: Rožmital pod Třemšínem
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
Ja mám uplně stejné postřehy dneska jsem jezdil s mojí TA05 pouze na zadní náhon regulátor jsem měl nastavenej bez zpátečky a stačilo tuknout o brzdu a auto vyvolalo efekt ruční brzdy
RC VOJTASS RALLY TEAM , MONSTER Energy , DASS spol.s.r.o. KAMIONOVÁ DOPRAVA , Xray , HUDY , Nosram , LRP , Sanwa , savox , ...Je lepší bejt první v pekle,než druhej v nebi!... , http://rcvojtassrallyteam.cz
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
tak dobrá, já to bez zpátečky nedam :--) asi to chce nějákej spešl fígl když říkáte, že to de tak to asi de, ale já zůstanu u zpátečky :binkybaby:
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: TRF416 rally khár
Kdyz jsem jezdil s prckem na asfaltu tak stacilo pustit plyn a autobrzda to sama hodila do smyku
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: TRF416 rally khár
rctgriffin: Je to spíš o naladění auta a HLAVNĚ o rukách a hlavě.
X různých lidí se stejným autem jezdí každý jinak.
X různých lidí se stejným autem jezdí každý jinak.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: TRF416 rally khár
Jo ještě jakej mam dat převodovej poměr už sem bezradnej
Bylo: Tamiya TA02, DF03ra, TRF 416we, FG eco 1:5, Hot bodies D8T 1:8 elektro truggy, axial scx10 defender 90, tamiya Man 26.540 1:14,
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: TRF416 rally khár
já bych dal něco mezi 7,5-9:1 (celkovej)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: TRF416 rally khár
já jezdím 8,66 s 23z stejnosměrem, a nestíhám to uběhat, takže 9:1 nebo víc nic nezkazíš
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TRF416 rally khár
Kdyžtaky mám střídák ezruna 13t
Bylo: Tamiya TA02, DF03ra, TRF 416we, FG eco 1:5, Hot bodies D8T 1:8 elektro truggy, axial scx10 defender 90, tamiya Man 26.540 1:14,
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz