TA-05 motor

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Dayn
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 07, 2013 4:43 pm

TA-05 motor

Příspěvek od Dayn »

Zdravím potřebuju poradit mám regulátor http://www.carson-modelsport.cz/zbozi/2 ... zavitu.htm a k tomu bych potřeboval motor 540 http://www.mz-racing.net/p835-50000-mig ... race-7-2v/ nebo http://www.rcguru.cz/motor-540-15zavitu-d486 popřípadě jiné návrhy a ještě mám dotaz zda všechno bude fungovat na Li-Pol bateriích děkuji.
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: TA-05 motor

Příspěvek od 3p0 »

Tady je jasnou volbou MIG, ale záleží jak ho zpřevoduješ.
Jezdíš jen tak pro radost, nebo budeš zkoušet nějaký závod?
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Dayn
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 07, 2013 4:43 pm

Re: TA-05 motor

Příspěvek od Dayn »

Chtěl jsem jezdit závodně drift, proto jsem zvolil TA-05 A jinak to mám zpřevodovaný originálně. Původně tak byl nějaký motor, který jsem podle označení nenašel, a bylo na něm napsáno 22000 RPM, bohužel se z něj kouří.
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: TA-05 motor

Příspěvek od 3p0 »

Mig 500 by měl mít při 7,2V 21 000 ot/min , což je hodně blízko tomu co jsi tam měl.
Ale v každém případě budeš muset sledovat teplotu, eventuálně změnit převod a případně dát chladič.
Nedokážu říct, jestli je tento motor na drift vhodný, od toho jsou tu jiní, ale rada bude: "přejdi na bezuhlíkový motor".
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Dayn
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 07, 2013 4:43 pm

Re: TA-05 motor

Příspěvek od Dayn »

3p0 píše:Mig 500 by měl mít při 7,2V 21 000 ot/min , což je hodně blízko tomu co jsi tam měl.
Ale v každém případě budeš muset sledovat teplotu, eventuálně změnit převod a případně dát chladič.
Nedokážu říct, jestli je tento motor na drift vhodný, od toho jsou tu jiní, ale rada bude: "přejdi na bezuhlíkový motor".
Bezúhlíkový motor by znamenalo koupit nový regulátor což je finančně náročné, momentálně šetřím na baterii a nabíječku.
Máte někdo další zkušenosti s uhlíkovými motory od 15T?
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: TA-05 motor

Příspěvek od 3p0 »

Momentálně máš regulátor do 15T, tak bych to moc nepokoušel :-)
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: TA-05 motor

Příspěvek od Honza D »

HPI 15T jsem měl v autě a byl neskutečně línej... Jinak uhlíkový motory s měnším počtem než cca 17 obecně stojej za prd..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „TA-01 , TA-02 , TA-03 , TA-04 , TA-05“