TA-05 R IFS MS

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od Zabag »

Plně souhlas s Virtualem, nevidím nic pozitívního na Alu ramenách.Ty jsou dobré pouze do vytrínky.Nikdy bych je nepoužil na ježdění. Přesně jak říká jedna rána a si skončil.Plastové tu ránu buď vydrží a jedeš dál,nebo rupnou a tak je vyměníš. Alu se ti ohnou do nesmyslných tvarů a celé nastavení je ta-tam.
Zabag
Uživatelský avatar
Worm-cv
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 135
Registrován: úte led 01, 2008 4:12 pm
Bydliště: Chomutov

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od Worm-cv »

Tak jsem experimentoval a zkoušel šířku u kamošovy TA-05. A ten rozdíl v šířce je minimální i když tam jsou menší ramena. Zase ten díl co drží ložisko kola je trochu větší. Rozdíl je maximálně 1-2mm, a možná ani to ne.
Naposledy upravil(a) Worm-cv dne ned srp 24, 2008 1:05 pm, celkem upraveno 1 x.
TT-01, Hitac Aggressor 3CH FM, Mig 500TR, TEU-101BK, menší tuning
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T :-), LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Uživatelský avatar
Zabag
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 622
Registrován: sob led 06, 2007 9:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od Zabag »

Worm-cv píše:Tak jsem experimentoval a zkoušel rozvory u kamošovy TA-05. A ten rozdíl v rozvoru je minimální i když tam jsou menší ramena. Zase ten díl co drží ložisko kola je trochu větší. Rozdíl je maximálně 1-2mm, a možná ani to ne.
Počkej psal si předtím o šířce a teď o rozvoru.
Jestli se pletu tak mě někdo opravte, ale rozvor je jiné než šířka. Rozvor je vzdálenost přední nápravy od zadní ne?
Zabag
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od Virtual »

Zabag píše:Rozvor je vzdálenost přední nápravy od zadní ne?
Ano ...rozvor náprav a rozchod kol
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
Worm-cv
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 135
Registrován: úte led 01, 2008 4:12 pm
Bydliště: Chomutov

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od Worm-cv »

Virtual píše: Ano ...rozvor náprav a rozchod kol
Sorry myslel jsem šířku.
TT-01, Hitac Aggressor 3CH FM, Mig 500TR, TEU-101BK, menší tuning
Nové auto:
TA-05R v carbonu, 2xLRP Li-Pol 8000mAh 25C, Vector X11 3.0T :-), LRP SPX BRUSHLESS BULLET REVERSE, Futaba MEGATECH 3PM-2,4GHz, LRP cooler, Kastle ProtoForm Dodge Status Společně: -Intellect 4200mAh 7,2V, Nabíječka Shark 20
Uživatelský avatar
dnepr
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 152
Registrován: čtv led 25, 2007 1:52 pm
Bydliště: Rejstejn
Kontaktovat uživatele:

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od dnepr »

Na sve TA05 mam hlinikovy kameny z TB02 a 45mm poloosy.. Vse je super, akorat jsem pred casem nandal volnobezku a potreboval bych poloosy jeste o cca 3mm delsi.. Resim to podlozkama na volnobezce a v osach kol..
Jinak na TA05 jsem presel z TB02. Nebyl to az takovy sok, jako kdyz jsem presedlal z TT01 na TB02.. TTcko povazuju za dobry zaklad jak si proverit sve ridicske dovednosti. A samozrejme zjistit zda me to RCckareni chytne nebo nikoliv..
TA05 je vhodne jak na okruhy, drift, asfaltovy povrch, telocvicnu, tak i na rally. Na rally to chce poradne vypiplat bordelkryt, jinak bude brecet nad zlikvidovanyma reminkama a celem hnacim ustroji..
Bordel kryt najdes treba u Zabaga (diky ti), ale je treba dodelat. Tak jak ho tam ma je na rally nedostatecny...
podvozek: XRAY T2 s upravou zejmena rejdu a svetlosti
kastle: Peugeot 207 Super 2000, Lancia Stratos, Opel Manta Rothmans, BMW M3, Skoda Octavia, Toyota Cellica a neco na drift
motory: EZ-RUN 9,5z stridak, aktualne v aute Carson 12z
Regl: z kombo setu EZ-RUN 30A
Radio: Spektrum DX3c a nejakej Hobbyking :-)
Ultramat 14 + balanecer a baterie LiPol znamych vyrobcu..:-)

ThunderTiger MOTO Ducati 999r 1/5 v lehkem tuningu
TTcko na blbnuti
Axika na lezeni
Uživatelský avatar
mc2uba
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1112
Registrován: sob pro 25, 2010 7:06 pm
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: TA-05 R IFS MS

Příspěvek od mc2uba »

Ahoj, mam v planu kupovat tento podvozek. Precetl jsem to tady snad vsehno. Budu s tim jezdit drift. A usoudil jsem, ze kdyz chci cena vs. Kvalita, tak bude nejlepsi koupit Rko, jestli se pletu, tak mne prosim opravte. Zas si i rikam, ze drift je celkem na niceni nenarocny styl jizdy, jestli by nestacila i zakladni verze, tedy TA-05? co myslite?

Predem dik za rady a odpovedi.

EDIT: jeste jsem tak nejak z fotek vypozoroval, ze IFS ma oproti zakl. Modelu horizontalne predni tlumice, ale ne kovove. A Rko je stejne jako zakladni model, jen je odlehcena a kompletne v hliniku? Je to tak?
RC Drift Club Praha
Xray T2 007 drift - Toyota GT86, Subaru Impreza sedan Ken Block, Mitsubishi Lancer Evo X, Nissan Fairlady Z
TT-01E drift - Nissan GTR, Honda Accord Racing 96, Škoda Octavia, Škoda Fabia sedan, VW Golf Rat Style
TT-01E - Audi Q7 (transport project), Škoda S2000 (rally)
TT-01 air ride - VW Golf (replika 1:1)
http://rcdriftclubpraha.cz/
Odpovědět

Zpět na „TA-01 , TA-02 , TA-03 , TA-04 , TA-05“