Stránka 1 z 1
Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: pon kvě 05, 2008 5:59 pm
od Rex
kluci, majster Timbo navrhuje zavření předního diferáku. jaký na tohle máte názor??? vím už že zavření zadku je blbost, protože se auto hrne čumákem ven ze zatáčky, ale co udělá s autem zavření předku???
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: pon kvě 05, 2008 6:02 pm
od Tim
na závodních podvozcích se to jezdí(pokud není volnoběžka), já na Assu to mám taky a je to lepší
podpořte mne pls
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: pon kvě 05, 2008 9:37 pm
od Marcel
no, treba na Kyosho spalovaku mam v serii vzadu dif a vepredu je pevna osa a ma to supr jizdni vlastnosti, za ty prachy bych necekal ze to bude tak dobre jezdit, treba Yokomo mam obe napravy pevne osy a taky to jezdi super, ale to mam na drift....
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: úte kvě 06, 2008 5:45 pm
od noha
Taky se přidávám.Mám na FW taky předek zavřen a zadek pod olejem a funguje to skvěle.Model se lépe rovná...........
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: úte kvě 06, 2008 5:50 pm
od Rex
jenže to musí mít šílený poloměr zatáčení. na asfaltu to zřejmě nepůjde otočit na pětikoruně tak jako s difem. od toho tam ostatně je
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: úte kvě 06, 2008 5:58 pm
od noha
čéče divil by ses ale jde to krásně utrhnout jak na pětikoruně.Ostatně se mi to jeví pro čistou jízdu opimální-najetí si na APEX-čistá stopa a pak plnej knedlík a hurá ze zatáčky ven.Kařdému vyhovuje jiné nastvení...je třeba aby si to každej skusil jak to vyhovuje jeho jízdnímu stylu.
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: úte kvě 06, 2008 6:46 pm
od Tim
Vopravdu to zatáčí krásně, tak už tomu Rexy uvěř.
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: sob kvě 24, 2008 6:53 pm
od Rex
tak dneska jsem na závodech vyzkoušel pevnou osu na Kyoshu. a výsledek???? jde pryč. auto mi absolutně nezatáčelo což mělo za následek havárii a demolici serva
ps. to černě označené jsou zbylé zuby
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: čtv kvě 29, 2008 3:11 pm
od Tim
a myslíš že na to má vliv přední pevná osa??? já jsem servu vylámal zuby a to jsem žádnou velkou ránu nedostal...
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: čtv kvě 29, 2008 4:31 pm
od Rex
hele Time. mě ta tvoje nabušená karbonová TCčtyřka nezajímá. teď už vím, že na kyosho EP na rally je pevná osa vepředu totální blbost.auto nedokáže zatočit tak jak má. už je venku z auta a v životě ji tam už nechci
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: čtv kvě 29, 2008 4:44 pm
od Tim
Vždyt já ti nic s TC4 necpu,jenom je otázka jeslti za to může pevná osa nebo víc nárazů do kol,protože ten servosaver co tam je, to servo nemůže ochránit
ale co je to tvůj podvozek tak je to tvoje věc...
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Napsal: čtv kvě 29, 2008 5:41 pm
od JILJI13
Lidi zataceni nezavisi jen na pevné ose...
Mluví do toho spousta dalsich fakoru... Ze zkusenosti muzu rict, ze pevna osa pod plynem toci vic nez diferak. Na drhou stranu na "neutral se projevuje klasicka nedotacivost. S difem sice auto toleruje daleko vic chyb, ale kdyz potrebujes v zatacce pridat, tak se ti zacne protacet odlehcene kolo a ani si neskrtnes...