Zavírání difů na Kyoshu
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Zavírání difů na Kyoshu
kluci, majster Timbo navrhuje zavření předního diferáku. jaký na tohle máte názor??? vím už že zavření zadku je blbost, protože se auto hrne čumákem ven ze zatáčky, ale co udělá s autem zavření předku???
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
na závodních podvozcích se to jezdí(pokud není volnoběžka), já na Assu to mám taky a je to lepší
podpořte mne pls
podpořte mne pls
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- Marcel
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1575
- Registrován: sob črc 28, 2007 8:25 pm
- Bydliště: PB - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
no, treba na Kyosho spalovaku mam v serii vzadu dif a vepredu je pevna osa a ma to supr jizdni vlastnosti, za ty prachy bych necekal ze to bude tak dobre jezdit, treba Yokomo mam obe napravy pevne osy a taky to jezdi super, ale to mam na drift....
Yokomo D-MAX
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Taky se přidávám.Mám na FW taky předek zavřen a zadek pod olejem a funguje to skvěle.Model se lépe rovná...........
Re: Zavírání difů na Kyoshu
jenže to musí mít šílený poloměr zatáčení. na asfaltu to zřejmě nepůjde otočit na pětikoruně tak jako s difem. od toho tam ostatně je
Re: Zavírání difů na Kyoshu
čéče divil by ses ale jde to krásně utrhnout jak na pětikoruně.Ostatně se mi to jeví pro čistou jízdu opimální-najetí si na APEX-čistá stopa a pak plnej knedlík a hurá ze zatáčky ven.Kařdému vyhovuje jiné nastvení...je třeba aby si to každej skusil jak to vyhovuje jeho jízdnímu stylu.
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Vopravdu to zatáčí krásně, tak už tomu Rexy uvěř.
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
a myslíš že na to má vliv přední pevná osa??? já jsem servu vylámal zuby a to jsem žádnou velkou ránu nedostal...
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Re: Zavírání difů na Kyoshu
hele Time. mě ta tvoje nabušená karbonová TCčtyřka nezajímá. teď už vím, že na kyosho EP na rally je pevná osa vepředu totální blbost.auto nedokáže zatočit tak jak má. už je venku z auta a v životě ji tam už nechci
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Vždyt já ti nic s TC4 necpu,jenom je otázka jeslti za to může pevná osa nebo víc nárazů do kol,protože ten servosaver co tam je, to servo nemůže ochránit
ale co je to tvůj podvozek tak je to tvoje věc...
ale co je to tvůj podvozek tak je to tvoje věc...
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- JILJI13
- Píšu hodně
- Příspěvky: 570
- Registrován: ned lis 05, 2006 3:33 pm
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavírání difů na Kyoshu
Lidi zataceni nezavisi jen na pevné ose... Mluví do toho spousta dalsich fakoru... Ze zkusenosti muzu rict, ze pevna osa pod plynem toci vic nez diferak. Na drhou stranu na "neutral se projevuje klasicka nedotacivost. S difem sice auto toleruje daleko vic chyb, ale kdyz potrebujes v zatacce pridat, tak se ti zacne protacet odlehcene kolo a ani si neskrtnes...