TF-5 Stallion

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5123
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

TF-5 Stallion

Příspěvek od WIN »

TF-5 Stallion
Je v nejvážnějším slova smyslu skutečným plnokrevníkem světových soutěží v kategorii cestovních vozů. Jeho uvedením je Kyosho na špičce světových soutěží.
TF-5 Stallion se oproti předcházející verzi liší řemínkovým převodem. Díky zvláště lehce běžícímu řemenu je pohon velmi efektivní.
Jízdní vlastnosti se liší oproti kardanovému pohonu. Model reaguje přímo na povely plynu. Ve výjezdu ze zatáček může Stallion plně využít svou sílu, neboť díky pohonu předních kol vyjíždí ze zatáček vysokou rychlostí.

Šasi z vysoce pevných uhlíkových vláken, frézované na CNC strojích, je základem modelu. Šasi je 2,5 mm silné, baterie jsou uloženy hlouběji a umožňují přesné vybalancování. Přední a zadní náprava jsou konstrukčně identické, díky různému upevnění od 18 do 22 mm je převod diferenciálu variabilní a ovlivňuje tak jízdní vlastnosti.

Motor je uložen přesně mezi nápravami, takže řemeny k oběma nápravám jsou stejně dlouhé. Bylo zjištěno, že nedochází k žádnému přetažení v předlohové hřídeli. Hlavní ozubené kolo sedí pevně na tuhém unašeči z uhlíkových vláken, tím nedochází mezi pastorkem motoru a hlavním ozubeným kolem k žádné torzi.

Zvláštností je vybavení stavebnice. Přední náprava může být v TF-5 volně konfigurována. K dispozici je dle volby volnoběžka nebo pevná osa. Přední náprava může být optimálně vybavena kuličkovým diferenciálem. Všechna táhla jsou opatřena pravo-levými závity, umožňující co nejjednodušší manipulaci s modelem. Rovněž stabilizátory obou náprav jsou součástí sériového vybavení.

Nově vyvinuté hliníkové olejové tlumiče jsou speciálně určeny pro kategorii cestovních vozů. Držáky tlumičů jsou z uhlíkových vláken frézovaných na CNC strojích, umožňující různé nastavení tlumičů a tím individuální vyladění modelu.

Nově vyvinuté disky kol v šíři 24 mm jsou velmi tuhé a umožňují i tvrdší kolizi bez poškození. K optickému rozlišení jsou všechny hliníkové díly červeně eloxovány, čímž je model lehce rozpoznatelný.

Kvalita má svoji cenu. Dokonalá konstrukce a zpracování zvyšují měřítka v této soutěžní třídě. S TF-5 Stallionem jsi napřed, zvítězit musíš ovšem sám.

Přednosti:

lehce jdoucí pohon řemenem a efektivní přenos
perfektně vybalancovaný podvozek díky středovému umístění komponentů na šasi
přesné středové umístění motoru mezi oběma nápravami umožňující stejnou délku řemenů k přední a zadní nápravě
variabilní nastavení převodů diferenciálu
jednodílný servosaver s nastavitelným tahem
lehce jdoucí poloosy přední a zadní nápravy
nízké těžiště díky hlubokému usazení všech komponentů
sériově dodávané stabilizátory přední a zadní nápravy
nově vyvinuté hliníkové olejové tlumiče
kompletně v ložiscích
šasi a držáky tlumičů z uhlíkových vláken
volitelný volnoběh nebo tuhý průhon přední nápravy
pohon zadní nápravy diferenciálem
všechny spojovačky s pravo-levými závity
variabilní rozvor náprav a upevnění baterií
Technická data:
Délka: 360 mm
Šířka: 186 mm přední náprava, 185 mm zadní
Výška: 75 mm
Rozvor: 254 - 261 mm
Rozchod: 162 mm vpředu, 161 mm vzadu
Hmotnost: 1,47 kg
Světlost: 5 mm
Doporučená cena: 539 Eur
Cena: 9 900 Kč
Přílohy
stallion5.jpg
(29.9 KiB) Staženo 468 x
stallion4.jpg
(29.31 KiB) Staženo 466 x
stallion3.jpg
(22.93 KiB) Staženo 466 x
stallion2.jpg
(24.02 KiB) Staženo 464 x
stallion1.jpg
(21.23 KiB) Staženo 465 x
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: TF-5 Stallion

Příspěvek od Tim »

hezká recenze :shock: :shock: :shock:

jenom oprava nahoře nemá být: ...díky pohonu předních kol... ale mám tam být ...díky pohonu všech kol... ne???
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Odpovědět

Zpět na „Kyosho“