Team Losi JRXS type R

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

to se všechno uvidí jak dopadnem :mrgreen:
do Náchoda jedem jako Racing Team Semily ve složení moje maličkost a Aleš Čejchan (mnozí budou vědět o koho jde) kterej si pořídil tamku TRF a chtěl to zkusit tak uvidíme jak dopadnem :mrgreen:
co se týče v zimě koberce tak to se všechno uvidí určo jeden závod bych rád absolvoval dál ukáže čas
chvíli jsem dokonce uvažoval že bych jen v hobbýkách i MČR teda pokud bych dopadl nějak tak dobře s motorem co mam teď v autě ale to zrovna vychází závod u Dodíka a ten je pro mě priorita
docela už se na sobotu těšim ... i když to jsem se minule těšil taky a po první rozjížďce jsem myslel že pojedu dom jelikož jsem se tam nechytal, teď to snad bude lepší.
Docela jsem zvědavej na jízdní vlastnosti auta, osobně si myslim že by měli být hodně dobré jelikož váha je dle mého ideálně umístěna v ose auta a jsem o cca 350g lehčí než s XXX-S ale tam jsem měl větší a těžší baterku

a můj osobní tip: opět se ukáže to že hobby není hobby
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Heršpitz »

"hobby není hobby" Toť otázka, je a není... :roll:
V každým případě by se měly alespoň ctít daná pravidla.
Nechci ti kazit náladu, ale s tim stříďákem a poměrem 6:1 určitě stíhat nebudeš. :naughty:
Nedělej hrdinu a vem si s sebou i stejnosměrnej pohon s motorem LRP S10. Stojí to pár šestáků. Obětuj jednu rozjížďku a uvidíš co ti to s autem udělá. Až potom můžeš na Hobby plivat jed. :wink:
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

na Hobby určitě jed neplivu!!
jen chci říct že pod pojmem hobby mam představené trošku něco jiného a tu mou představu jezdí u Franty Plechače v Lípě tzn. plastový podvozek a saturn27T
bohužel jakmile je v hobbýkách povoleno mít karbonový střely typu T3 a časovaný stříďáky v kombinaci s tím že tam nikdo nehlídá převody a pomalu ani motory to už mě jako hobby moc nepříjde, o nějakém trestu za porušení tu nemůže být ani řeč o tohle mě jde
a to že při 6:1 stíhat nebudu to mě je dopředu jasný na to mam připravený poměr 5,68:1 a možná že když seženu ještě nějaký pastorek tak dám i pod 5,5:1 a docela by se hodilo vědět na kolik to mají "čisté" ostatní jezdci

ono je docela k zamyšlení nad pořadatelem že MIG500TR který je předepsaný už do Stocku nestíhá 21,5z stříďákům a že by pro jezdce kterej jede miga v hobbýkách přišel nějaký trest... no asi jsem z jiného světa ale podle mě jo ve skutečnosti bylo ticho po pěšině teda jo dal mu upomínku aby do příště vyměnil motor

na tohle je docela zajímavý článek: http://www.masters.cz/clanek/2802/kateg ... sus-karbon

nechci tím nějak hanit kategorii HOBBY jen tím chci říct že Pavel Švec měl docela pravdu že Hobbýci jsou nejdražší kategorie

to s tím motorem někdy zkusim ale teď ne jsem rád že jsem do losiny všechno naskládal a dotáhl šrouby. to zkusim pak u XXX-S jelikož mam dobrej SS régl a ten má větší chladič tak ho nenarvu pod plato u jrxs
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Heršpitz »

:mrgreen: Snad jsem toho tolik neřekl :mrgreen:
Já si zase myslím, že nenastavitelný plasťáky s 27T tě skoro nic nenaučej. To je skutečně jen pro začátečníky a děti. Pokud se chceš někam posunout, musí to trochu jet, abys piloval styl a plynulost jízdy a taky je dobrý, když si můžeš nastavit auto na svoje ruce a trať.
Není to zas tolik o penězích, ono je trochu matoucí, že jsou vepředu lidi, co maj drahej materiál, ale je to tím, že především velmi dobře jezděj, dělají to dlouho a tak mají logicky nasyslenou kvalitní techniku. Nicméně věřim tomu, že kdybys někomu takovýmu dal svý auto, tak s ním po vyladění ten výsledek zajede taky… Občas jsou ve předu i lidi s doslova historickýma podvozkama.
Hobby je spíš o hledání nejefektivnější cesty, a ta sice může, ale i nemusí být vůbec drahá.
Jediná vada je ten pohon, stříďáky jsou opravdu na škodu, to je největší zdroj podvodů u současný hobby kategorie. Až budou zakázaný, bude se to hlídat snadněji a podmínky se vyrovnají. Pak se zase začne řešit a frflat, že někdo jezdí s lehoučkou zadokolkou, mechovkama apod... :mrgreen:

Co se týká dodržování pravidel, to už je jen na komunikaci. Není to tak dlouho, co v pravidlech nebylo dost jednoznačně jasný, jaký ss motory jsou povolený, teď už je to jen o tom vyžadovat důslednou kontrolu. Auto, který nesplňuje pravidla by nemělo mít nárok zasáhnout do pořadí, to není fér k ostatním. :naughty: Buď se dá na místě do pořádku, nebo pojede mimo soutěž… :boxing:
:!: Každej, kdo toleruje podfuky přispívá k tomu, že se ta kategorie takhle przní. :!:
Naposledy upravil(a) Heršpitz dne pát srp 10, 2012 8:57 am, celkem upraveno 1 x.
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Heršpitz »

P.S.
Škoda že nevyšel čas, mohli jsme porovnat tu maximálku na ss pohon vs. stříďák. Myslim, že bys byl překvapenej, kolik se dá získat, aniž bys porušil pravidla... :shock:
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

tak auto je hotové
dětské nemoci snad vychytány a odstraněny dál se uvidí zítra
teda zbývá už jen do kastle udělat díry pro sloupky a nabít baterku

a teď k tomu co si napsal:
Ber to tak že byť mam zkušenosti z off-roadu s buggynou, trošku s osminou a přes zimu jezdíme parkety a fušuji i do driftu tak okruhový závody mají svá specifika. Já do minulého závodu v Náchodě který byl můj první na asfaltu jsem nikdy nejel s autem kde by byl takovej grip takže to pro mě byla úplná novinka a díky tomu že jezdim už nějaký ten rok tak jsem se jim tam nemotal a sám jsem si i dokázal to užít byť jsem se časově nechytal takže v tomhle ohledu jsem nováček. Sám nevim jak moc mě okruhy chytnou takže jsem prostě doma poskládal věci co jsem měl a vyšlo mě z toho že hobbýci pro mě budou na začátek nejlepší varianta.
Zatím mou budoucnost na okruhách nechci předjímat všechno ukáže čas

a máš pravdu v tom že pokud jsou nějaký pravidla a nejsou dodržována a pořadatelem vymáhána tak celá kategorie je degradována na to že vyhraje ten kdo udělá větší podvod

co se týče toho že nenastavitelný plasťáky tě nic nenaučí ... já s tím nesouhlasim a mam na to opačný názor.
Uznávám že tě nedostanou na nějakou bůh ví jakou úroveň ale na to prvotní osahání a zjištění jak se auto chová jak poslouchají ruce a hlava si myslim že je to ideální a naučí tě to specifické návyky na okruhu. Máš to to samé jako kdyby si o Himotu buggy řekl že na závody je nepoužitelná a tudíž na "ho**o" .. ano na první příčku to nebude ale na to naučení a zjištění jak se auto chová a jak se chovájí tvoje ruce v kombinaci s hlavou a hlavně odolností auta je to dle mého asi nejlepší auto pro začátečníka

ale dost tohohle polemizování :mrgreen: večer nebo zítra ráno nafotim ještě auto dokud to je leštěnka a v sobotu večer jsem pak hodim finálové foto
to jak jsem teda jsme (ještě s Alešem Čejchanem) dopadli v náchodě to možná bude na samotný topic .. teda podle zážitků :mrgreen:

no není přece všem dnům konec myslim že to určo nějak dohodnem a zkusíme to
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

uffffff tak kastle usazena na auto a vypadá to deluxně
zítra to na dráze nafotim a večer jsem hodim
docela jse i zvědavej na jízdní vlastnosti losiny i když moje ruce to asi nějak extra nepoznají
poznám to případně až na zajížděných časech a na pocitu z jízdy
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

tak máme po závodech
zde foto našich střel
P1020618-1.JPG
no a teď k samotnému závodu a autu
co se týče auta tak byl to docela boj jednak jsem skoro měsíc nejezdil a pak byli dost mizerný klimatický podmínky až někdy v 7 hodin ráno přestalo pršet a teplo taky nebylo(bylo asi 10st.) což se projevilo na jízdních vlastnostech ... nefungovali téměř žádný gumy ... teda pokud závodník neměl nahříváky což jako začátečníci hobbýci jsme neměli naštěstí odpoledne se pak udělalo pěkně a nám se podařilo trefit nějaký gumy co když se ohřáli tak fungovali , ale tak 3-4 kola to trvalo.
auto bylo co se týče ovládání úplně někde jinde než XXX-S a ono když přes 2 royk řídíte jeden podvozek tak pak přechod na jinej chvíli trvá než si ruce zvyknou. Ohledně váhy se mě podařilo dostat na 1290g Aleš byl s tamkou na 1370g. Jízdní vlastnosti se mě taky docela podařilo vychytat ale hlavní průser byli ruce. Ty jsem si srovnal až defakto ve druhé finálové jízdě. Auto bylo jinak velice pěkně ovladatelné a krásně se vodilo po srovnání rukou se mě s ním jelo lépe jak s XXX-S. Dokázal jsem zajíždět pak i trošku slušnejší časy ale hlavní bylo že auto bylo krásně ovladatelné v technické pasáži.

Co se týče Náchodu a pravidel a všeho kolem toho. Tak z toho těžké zklamání. Pravidla se tam téměř nedodržují. Věděli jsme o jednom co tam jel s Migem 500 TR a ten nám to i na rovinu řekl že jinak by se nechytal. U dalšího bylo evidentně vidět že mu to jede mnohem rychleji než všem po shlédnutí elektorniky bylo jasno - motor LRP X12 21,5z(což je v pořádku) ale regulace Tekin RS PRO a po Alešově dotazu jestli to nemá časovaný mu bylo odpověděno že nemá tušení že se v tom nevyzná.
Ale podle toho jak mu to jelo tak nám bylo naprosto jasný že tam časování bylo. U dalších jsme měli podezření jelikož jim to na rovince jelo tak o 2 třídy výše než nám, pomalu celé startovní pole nám bylo schopné nadělit na rovince min 10 metrů! někteří i více
podotýkám taky jsme nebyli svatí ale jinak to nešlo měli jsme robitnicky 21,5z které jsme načasovali což ubralo cca 1,3s na kole při poměru přesně 6:1 pak jsme už nevěděli kudy kam a co zlepšit tak jsme sáhli do bedny pro větší pastorky výsledný poměr byl teda 5,67:1 což přineslo další ukrojení času na kolo o další cca 1,3 vteřiny ale to pořád bylo málo!!! pořád jsme nestíhali pomalu jediné auto ve startovním poli na rovince
Aleš byl pořád pomalejší o cca 1,3 vteřiny na kolo já o 2 vteřiny za prvníma jedná věc co nás utěšovala bylo alespoň to že i díky nastavení a rukama se nám dařilo že jsme nebyli poslední.
My už pak nevěděli jak zrychlit auta aby jsme jim alespoň trošku stačili což nás docela štvalo.
Při zpáteční cestě jsme zkoušeli počítat kolik by vyšlo nováčka vstup do kategorie hobby pokud by chtěl útočit na bednu .. a světe div se my se dopočítali k cifře 20 000,- ano dvacet tisíc
(karbonový podvozek ideál T3, motor X12, špičková regulace která motoru dá šťávu, dobré servo, tak min 2 pořádné baterky, nějaká ta sada gum) no a jsme skoro na 20 000,- ještě pořád chce někdo tvrdit že tohle je adekvátní cena na hobby kategorii pokud se chci umístit někde nahoře a né být jen do počtu a defakto se jim tam motat jelikož bez těchto věci aby člověk nepodváděl tam bude jen na obtíž na tý dráze. Samozřejmě nás napadli další vychytávky kterýma by jsme jim pak mohli stačit ale to jsme pak usoudili že to už by bylo moc

no a abych taky prozradil jak jsme skončili tak já dopadl na 6. místě a Alešovy se podařil krásný úspěch a to 3. místo jenže to bylo vybojovaná stylem že v poslední finálovce když se rozhodovalo tak se jelo na ostrý lokty a Aleš to ustál ale jak říkal neměl z toho takový ten dobrý pocit, jelikož jsme jeli proti autům který měli mnohem větší výkon takže nám ujížděli


A pokud to někdo dočte až sem a řekne se si proč to tam nehlídají tak za celý závod nikdo krom mě nevzal auto do ruky tzn. že ho nikdo nekontroloval a takhle to bylo u celého startovního pole a to jsme všichni poctivě auta odkládali na určené místo

jelikož nám přišli hobbýci už docela pomalý zauvažovali jsme jestli si nepůjdem zajet Stock ale po tom co jsme se dozvěděli že se tam chystají další jezdci a co už všechno vymýšleli na vychytávky docela silně zvažuju svou účast na okruhách
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Heršpitz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pát úno 18, 2011 10:57 am
Bydliště: Liberec

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Heršpitz »

Ahoj Míro,
Předně třesu pravicí a tleskám k solidnímu umístění jak Tobě, tak Alešovi. :clap: :dance:

Nicméně tvá ostatní slova mě doslova uzemnila. :-oo Od zimy na koberci se to koukám na Open tour v Hobby dost značně zvrhlo. To co popisuješ je jedním slovem hnus velebnosti. oo-(( Vypadá to, že bude v tomto stylu i MČR, to bude jedním slovem blamáž. Uvažoval jsem, že bychom se tam s prckem jeli sklouznout, ale o tohle fakt nestojím. Hned dneska jsem psal Zdendovi, zda to tak hodlají nechat, protože za těchto okolností nemíním jezdit 100km dělat ze sebe vola. :snooty: Nejde ani tak o mě, ale spíš o kluka. Chci, aby měl radost ze závodění a ne aby jel domů s brekem, že má naprd auto, jen proto, že ho nenechám podvádět. To ho učit rozhodně nebudu. :naughty: Z toho je mi fakt na blití...

Kluci zlatý, nakonec můžem být rádi za Dodíka. Za parkety a za bugynky. Já jen doufám, že se kluci v Náchodě rychle proberou, bylo by velká škoda zničit pověst výbornýho pohodovýho seriálu a MČR.
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

Fakt zlatej Dodík a jeho dráha a pravidla a to že to hlídá a parkety kde to klouže všem stejně a je to jen o rukách
i když naladěný a vybavený auto udělá taky svoje ale je to především o stylu a naladění

až budou výsledky tak se koukni a uvidíš ty časy co jsme jezdili a uvidíš že jsme se nechytali
máme tam zlepšení ale to ti vysvětlim první zlepšení bylo načasování motoru, druhé cinknutí převodů a pak se udělalo trošku teplo takže gumy fungovali
taky z toho nejsem odvázanej že abych byl schopen udělat výsledek tak musim podvádět ale jinak by jsme tam byli fakt jen do počtu
nevadí mě prohrát na ruce ale tohle není o rukách ale o technice a o penezích a neochotě pořadatele kontrolovat jezdce jen aby se jezdec nenaštval že ho chytili když podváděl a příště jim tam nepřijel
ideální by bylo kdyby na hobbýky předepsali jeden motor např saturna nebo blasta a hlavně regulaci pouze pro stejnosměrné motory a převody ať klidně nechají volné
jako taky jsem uvažoval o MČR nebo i o posledním závodě ale na autě už mě nenapadají úpravy jak auto zrychlit aniž bych udělal ještě větší podvod .... což je teda hodně špatný takže na to prdim. nepojedu tam i zpět 200 km nezaplatim jim startovný jen abych tam byl pro smích že mě to nejede a byl s obrovskou ztrátou poslední
byť auto je naladěný řekl bych hodně dobře a díky rozložení váhy je krásně ovladatelný
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Jirkacbx »

Nestačim se divit,jaký v elektro závodech vládnou poměry. :evil:
Teda v těch "rádoby oficiálních" .
O podobných praktikách před časem referoval "noha" v 1/10E buggy.Podobný zhnusení přístupem pořadatele radši přestal závody jezdit.
A za sebe mohu jen říct "zlatý rallycross".S přemírou výkonu je auto neovladatelný,pneu fungují jen přesný typy a vyhrávají ruce a cit pro auto :-)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Honza D »

Jirka: Stejně jako rally :D Jsou lidi co jsou schopný vyhrávat s RTR elektronikou :D

To by asi byla jediná cesta těhlech hobby kategorií, ovlivnit techniku pravidly tak, že by se to špatně dohánělo drahou elektronikou nebo tuningem... Takový Tamiyácký M-šáska.. V základu poměrně náročný na ovládání díky rozměrům a 2WD a ještě když by se omezily pneu, člověk by měl plný ruce práce i se slabým motorem...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od 3p0 »

Původně jasem nechtěl reagovat, ale musím. Bohužel, asi každý kdo pořádá závody je rád, když mu přijede hodně účastníků (spokojených účastníků). Podle toho staví kategorie atd.
Moc rád jsem jezdil na závody pořádané klubem RCA Trutnov, důvodem byla suprová atmosféra, snaha pomoci každému kdo si nevěděl rady, hlídání fair play.

Po zkušenostech Loupáka, začínám mít smíšené pocity, o kategorii hobby jsem se Zděndou Benešem hovořil už loni na podzim, momentálně nastavená pravidla, kdy jsou střídavé a stejnosměrné motory v jedné kategorii se mě od začátku nezdála. Nedávno jsem se Zděndou hovořil a přislíbil, že od nového roku budou pravidla pozměněna, jak? to se nechám překvapit.

Moc mne mrzí, že nedochází k hlídání pravidel ze strany pořadatele, dříve se kontroly prováděli po každé jízdě a nikdo si nedovolil sebemenší nepravost. Pevně doufám, že se pořadatelé svými činy vrátí do starých kolejí a nepokazí si tímto dobré jméno, které si za několik minulých let vydobyli.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

Jirkacbx - jestli tam vládne chaos a neochota pořadatele hlídat pravidla ani se mu nedivim
mu řekni ať se někdy staví u Dodíka :mrgreen: tam je pohoda a klid

Honza D - já jsem spíš zastánce toho aby se předepsal plastový podvozek - ten seženeš "za pár korun" např LRP Blast S10 ale hlavně to omezit elektronikou tzn. jeden předepsaný a pořadatelem označený motor a regulaci pouze pro stejnosměrné motory jakmile je povolena jaká kolikv regulce tak každej v tom bude hledat možnost zrychlení tak investuje do špičkové regulace která mu ty proudy do motoru pustí

Pavle chápu že každej pořadatel je rád když mu na závody příjde hodně lidí a je tam pohodová atmosféra. My když jsme řešili co s autama tak tím že si vedle nás sedl Marek Černý tak nám v některých věcem krásně poradil. Bohužel o fair play v hobbýkách nemůže být v tomto závodě ani řeč.
Po těchto zkušeností jsem docela přišel o iluze nějaké férovosti na závodech :cry: a Aleš Čejchanů taky. Docela silně nás to rozladilo. přeci jen není to hned za rohem a celkové náklady jsou v porovnání s tím že díky nedodržování pravidel a výsledného umístění jsou pro mě nepřijatelné
abych řekl pravdu vydat z peněženky cca 1 000,- (startovné, nějaké to občerstvení a cesta tam a zpět) a být tam defakto poslední bez sebemenší šance se dostat výš, sorry ale znám lepší způsoby jak utratit 1000,-
Ale tím že se mě okruhy nějak zalíbili tak zkusim využít informace od Bédy a pojedu se asi kouknout na další závod X-ray Chalenge a na tu skupinu Start Stock. Líbí se mě na tom že tam jsou jasně daný pravidla a možnosti a hlavně že to Martin Kořínek hlídá. Takže tam bych měl mít teoreticky jistotu že pokud budu poslední tak to bude buď v nastavení auta nebo v rukách (nebo si to zatím myslim) je možný že budu taky po prvním závodě vyvedený z omylu


ale teď k něčemu přijemnějšímu a to k autu
okruhy už letos asi nepojedu ale mam v plánu jet ještě na jednu velkou akci. A to do Brna na drift tak jsem docela zvědavej jak se Losina bude chovat. Hlavně jak se mě podaří usadit driftovou kastli kterou mam :mrgreen: tam teda budu muset zakamuflovat ty díry co tam zůstanou jelikož kastle je udělaná na XXX-S takže samolepky to asi jistí :mrgreen:
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Team Losi JRXS type R

Příspěvek od Loupák83 »

Tak Losina má za sebou první koberec a já teda taky :mrgreen: na X-ray Challenge v kategorii TC Start (17,5z motory a zero boost)
a musim říct že si auto nevedlo špatně, po počátečních né zrovna ideálních průjezdech a po získání několika rad od zkušenějších jsem auto nějak nastavil a jízdní projev se o mnoho zlepšil. No co si budem povídat zlepšili se i moje ruce :mrgreen:
Závody byli pohodové a jediná kaňka na celém dni byla že se pořadatelům vy*ralo AMBčko takže byla trošku delší prodleva než se sehnalo a přivezlo další. Ale to se může stát kdykoliv a komukoliv.
při první rozjížďce jsem byl rád že jsem měl kolo za nějakých 18,5s při poslední finálovce kde už bylo auto trošku poladěný a i ruce s zvykli se mě podařilo stlačit čas na kolo pod 16s. Na startu bylo 12 jezdců takže B finále to jistilo. K mému úžasu a zděšení jsem startoval jako první. Zděšení proto, jelikož mě hromadné starty vůbec nejdou (nebo alespoň v Náchodě nešli a i na off-roadu v Litoměřicích to nebylo bůh ví jak slavné) takže první finálovka a já z první pozice. Kupodivu až mě to samotného překvapilo se mě start povedl hodně dobře a já začal ujíždět. Dopadlo to tak že jsem první B finále vyhrál. S postupujícím časem začali někteří jezdci odjíždět domů takže druhé B finále se jelo ve 3 lidech. Na konci finále jsem měl druhý technický problém a to že se mě povolil šroubek na řízení, ale oprava byla rychlá. A první závada je pro mě nepochopitelná- auto najednou přestalo jet, nechal jsem ho odstavit z dráhy a když jsem k němu přišel tak zas vše fungovalo ( v teplotách problém nebyl) i po 10 minutovém tréningu měl motor 54st. a régl 49st. Poslední finálová jízda byla už sloučena s A takže nás jelo celkem 6. Tam jsem dopadl na 5 místě a na první jsem ztrácel dost. Ale na to že to byli první kobercové závody tak to dopadlo dobře. Nic jsem nerozbil a neudělal si ostudu.
Jen se teda na mě všichni chodili koukat jak na atrakci s jakým že historickým strojem to jedu :mrgreen: :mrgreen:
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Odpovědět

Zpět na „TEAM Losi“