TT01 těžkej offroad :-)
Napsal: pon led 07, 2013 12:52 pm
Ahoj, chci se pochlubit novou úpravou.
Jen stručně co jsem dělal a co použil.
první věc byla nutná úprava pohlahy kvůli gumám. Vše je vidět na fotkách jak daleko jsem musel jít. Nic hroznýho. Jen to bylo celý otevřený pro bordel a tak jsem musel upravit mou verzi "sníhkrytu". Vrchní část jsem oblepil černou izolačkou Pattex. Super věc. Šedá stojí za prd.
Je v tom hodně tavky a sem tam tlastelína
Přední pérování je bez tlumičů a vzadu jsem dal klasické olejové a do nich vecpal hrdlo z nafukovacího balonku Bezva věc, už je tam mám půl roku a furt to hezky péruje a neteče.
Ve střeše jsem si musel udělat nasávací otvor. Tím jak je to všechno kolem dokola utěsněné tak je tam samozřejmně horko.
Motor je takovej bastl poskládanej ze všeho. Tělo motoru je z LRP 14x2 (jakési silnější magnety a ložiska), kotva je z Mabuchi a nové "stříbrné" uhlíky se silnýma pružinama. Uložení uhlíků a ložiska je z Ansmann 17x2, jelikož originál 14x2 sem mi utavil takovym způsobem, že se mi vychýlilo uložení ložiska a roztekl se i cín A to jsem čekal že se dřív upeče 101BK
Mno a chlazení jak je na fotkách tak jsem musel prohodit. Ten velikánskej větrák jsem musel dát na motor (je originál na 5V a točí cca 5000ot/min) a ty 2 malý na regulátor. Motor se pekl víc jak on.
Mno a to je asi vše, jen dodám že po jízdě ve sněhu a za středního mokrýho sněžení vnitřek absolutně suchý...a to jsem lítal na 4200mAh LRP asi 20 minut (velký kola a těžkej sníh tomu dává kouř)
Jen stručně co jsem dělal a co použil.
první věc byla nutná úprava pohlahy kvůli gumám. Vše je vidět na fotkách jak daleko jsem musel jít. Nic hroznýho. Jen to bylo celý otevřený pro bordel a tak jsem musel upravit mou verzi "sníhkrytu". Vrchní část jsem oblepil černou izolačkou Pattex. Super věc. Šedá stojí za prd.
Je v tom hodně tavky a sem tam tlastelína
Přední pérování je bez tlumičů a vzadu jsem dal klasické olejové a do nich vecpal hrdlo z nafukovacího balonku Bezva věc, už je tam mám půl roku a furt to hezky péruje a neteče.
Ve střeše jsem si musel udělat nasávací otvor. Tím jak je to všechno kolem dokola utěsněné tak je tam samozřejmně horko.
Motor je takovej bastl poskládanej ze všeho. Tělo motoru je z LRP 14x2 (jakési silnější magnety a ložiska), kotva je z Mabuchi a nové "stříbrné" uhlíky se silnýma pružinama. Uložení uhlíků a ložiska je z Ansmann 17x2, jelikož originál 14x2 sem mi utavil takovym způsobem, že se mi vychýlilo uložení ložiska a roztekl se i cín A to jsem čekal že se dřív upeče 101BK
Mno a chlazení jak je na fotkách tak jsem musel prohodit. Ten velikánskej větrák jsem musel dát na motor (je originál na 5V a točí cca 5000ot/min) a ty 2 malý na regulátor. Motor se pekl víc jak on.
Mno a to je asi vše, jen dodám že po jízdě ve sněhu a za středního mokrýho sněžení vnitřek absolutně suchý...a to jsem lítal na 4200mAh LRP asi 20 minut (velký kola a těžkej sníh tomu dává kouř)