Aha já myslel že to je rozložený 50:50 a tím pádem by to bylo jedno. Dík za odpověďRex píše:když je vepředu tak je zadek lehčí a líp se rozhodí do driftu
HPI E10 konečně skladem!
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne 50/50 to rozhodně není. To je největší problém u závodníků, aby dobře dovážili model, aby se chval doleva i doprava stejně. Stejně je to i předek/zadek.
Až někdo udělá model s přsným vyvážením, tak to bude nejlepší závodní náčiní 8)
Až někdo udělá model s přsným vyvážením, tak to bude nejlepší závodní náčiní 8)
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- EARWIG
- Píšu hodně
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon črc 31, 2006 5:02 pm
- Bydliště: LIBEREC
- Kontaktovat uživatele:
Re: HPI E10
Pokud to hodiš z okna alespoň z desátého patra, taky rychlost bude veliká....KaHy147 píše:jaká je rychlost toho to podvozku cca?
Nevím, proč se všichni ptají na rychlost. To je na RC modelu ta nejmeně podstatna veličina. Důležitější je zpracování, pevnost dílů, jízdní vlastnosti, dostupnost ND.
Rychlost modelu zalezi na pouzitém motoru a převodech. U tohoto modelu to platí taky!
Robert Škvor
XRAY T2 008, XRAY T2 007 , XRAY T2 rally; Tamiya F103GT
SANWA M11 DSSS
http://www.skvorracing.com
XRAY T2 008, XRAY T2 007 , XRAY T2 rally; Tamiya F103GT
SANWA M11 DSSS
http://www.skvorracing.com
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
V základu to pojede kolem 35km/h. Pokud se ti to zdá málo, připlať si stříďák a regulátor a pošli to v 70km/h do stromu
Jinak "Kolik to jezdí?" byla vždy zásadní otázka a ještě dlouho zůstane. Zvláště když se u modelů, minimálně diskutabilní kvality, píšou hodnoty jako 60, 70 i 80km/h... Hahaha
Ostatně však je to i jeden z hlavních parametrů velkých aut
Jinak "Kolik to jezdí?" byla vždy zásadní otázka a ještě dlouho zůstane. Zvláště když se u modelů, minimálně diskutabilní kvality, píšou hodnoty jako 60, 70 i 80km/h... Hahaha
Ostatně však je to i jeden z hlavních parametrů velkých aut
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- DD
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon lis 26, 2007 3:53 pm
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
70km/h!!! Tak to by nemohlo jet i dyby to chtelo uz jen kuli tomu jaky to ma vule v nabojich. realne tak do tech35km/h spis jeste min. v zakladu 22 zubovy pastorek a na kardanu je 25ti zubovy kolo. Pastorky se daji snadno mnenit ale nevidim v tom duvod zatim je to pro me obr rychlost . Tim ze je motor ve predu se posunuje teziste upravje se tim rozdeleni hmotnosti na napravy. S motorem ve predu se auto snadneji rozhodi do driftu a lip se v nem ovlada, tak mi to pripadalo.
jop a nevite nekdo kde bych sehnal paraboly na Mustanga GTR muzu tam dat led primo ze bych udelal dirky do kastlejen aby koukaly cocky ale asi to nebude ono vzhledove...
jop a nevite nekdo kde bych sehnal paraboly na Mustanga GTR muzu tam dat led primo ze bych udelal dirky do kastlejen aby koukaly cocky ale asi to nebude ono vzhledove...
HPI E10 Mustang GTR