T3 vs T4

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

flu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 29, 2011 6:53 pm
Bydliště: Zlín

T3 vs T4

Příspěvek od flu »

Ahoj. Chtěl bych se zeptat všech závodníků :xray: , kteří mají zkušenost s T3 resp. T4, jestli je mezi nimi tak velký rozdíl? Je T4 o tolik lepší co se např. jízdních vlastností týká nebo je T3 pořád konkurence schopná? Dík!
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Loupák83 »

T3 2012 je pořád konkurence schopný auto. Je to asi měsíc co jsem ho koupil na závody. A hned se to projevilo pozitivně na výsledku :mrgreen: Výhoda T3 je v tuhle chvíli ta že fungl nová stojí 7200,-
a krom střední části tam jsou téměř všechny díly schodné s T4 takže nemam obavu o to že by nebyli náhradní díly

Co s tím chceš jezdit a co tam budeš mít za motor? Na T3 existuje mrak setupů a hodně lidí ti je schopno s tím podvozkem poradit i přímo na závodech a za další na většině závodů u nás je podpora dílů takže ti stačí mít jen peníze sebou a nemusíš řešit kupování dílů do zásoby
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
flu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 29, 2011 6:53 pm
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od flu »

Tak to rád slyším :-). Podvozek by byl nejspíš osazen motorem 17,5 a sloužil by ke klasickým závodům na okruhu. Ono, hodně podvozků je i na bazaru, ale právě mě zajímalo, zda to má význam, když vyšla nová T4, zda to bude konkurence schopné :-).
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Loupák83 »

takže kategorie Stock podle motoru
a neboj podvozek je pořád konkurence schopný ale vždy záleží na rukách
a jedna technická kterou jsem taky řešil. Než dávat nějakých 5 nebo 5,5k za jetý podvozek to si radši ještě něco přidej a kup funglovku a nebudeš mít starosti o to v jakým jsou stavu ložiska řemen a diferák nový stojí 7200,-
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Zdenaziko »

Jezdil jsem závody s T3 2012 a minule jsem poprvé závodil s novou T4. T3 2012 je dle mého názoru stále plně konkurenceschopná, když je mám srovnat, tak T4 je při jízdě klidnější, nevyžaduje tak agresivní přístup řízení pilotem jako T3 2012, aby se s ní jelo stejně rychle. Jízdní vlastnosti T4 jsou o malý fous lepší, ale nejsem si jistý jestli to stojí za investici 11000 Kč, když T3 2012 se ješte pořád doprodává za 7200 Kč.
XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
flu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 29, 2011 6:53 pm
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od flu »

..tak to jsem rád, že to tak vidíte. J, auto by mělo eventuálně jezdit v kategorii STOCK, čili 17,5 motor. Je fakt, že nové je nové a nejspíš i o tom popřemýšlím. Ještě bych se zeptal (snad nebude vadit, že nezakládám nové téma), jaký popř. jestli mně můžeme poradit regulátor pro tuto kategorii?
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Loupák83 »

Regulátory ve stocku musí být v "zero boostu" tzn. bez dinamického časování takže buď kup nějaký pořádný régl a vypni časování nebo kup régl který časování neumí
já jezdim např s réglem od robitronicku a všechno v pohodě na žádných závodech jsem s tím zatím neměl problémy.
régl neumožňuje boostování takže nemusim nic řešit
na tohle se kdyžtak poptej přímo na závodech s čím tam jezdí ostatní nebo se zeptej přímo pořadatele

A mam pocit že existují přímo régly pro tuhle skupinu myslim že mají označení Stock ale jak říkám udělej průzkum a poptej se aby si pak kupoval na jisto

EDIT: který závody s tím hodláš jezdit???
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
flu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 29, 2011 6:53 pm
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od flu »

..jednalo by se nejspíš o závody na Moravě, Mibosport popř. Xray Challenge ..zeptat se pořadatele je dobrý tip, to by mohlo fungovat :) ..právě kupovat drahý regulátor, když v závodě by měl být nastaven "zero boost" je asi zbytečné a je otázak, zda se to časem vyplatí ..na druhou stranu koupit něco co nebude stačit na ostatní a pak kupovat znova, to asi taky není správná cesta ..v každém případě děkuji za radu :text-thankyouyellow:
Zdenaziko
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 131
Registrován: pát pro 11, 2009 11:42 am
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Zdenaziko »

XRAY T4 2015, Xray T4, TAMIYA XV 01, Spectrum Dx3R, Sanwa MT-4
Bylo: TAMIYA TA 02, TAMIYA TB 01, YOKOMO MR-4 TC, XRAY T1R, XRAY T2 007, XRAY T2 008, XRAY T2R PRO, XRAY T3, XRAY T3 R, TAMIYA TB EVO V MS, XRAY T3 2011, XRAY T3 2012, XRAY T4 2014, TAMIYA TB 04 PRO
flu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 29, 2011 6:53 pm
Bydliště: Zlín

Re: T3 vs T4

Příspěvek od flu »

Zdenaziko: :text-thankyouyellow:

..díky, tato informace se určitě hodí :) ..tak to se možná časem v Holešově i potkáme ..teď už jen vybrat ty "správné ruce" :lol:
Uživatelský avatar
Martas77
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 181
Registrován: ned srp 26, 2012 11:02 am
Bydliště: Záchlumí

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Martas77 »

cau,tak že když koupím T3 "12" tak neudělám chybu,je stale konkurence schopná v kategorii stock ...
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: T3 vs T4

Příspěvek od 3p0 »

Ano, chybu neuděláš.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Loupák83 »

Ano je a na Stok možná lepší jak T4, jelikož dle slov zkušených okruhářů je ten podvozek hodně náchylný na nastavení.
Taky mam T3 12 do Stocku a teď ve Rtyni jsem se s tím svezl naprosto nádherně ... nebo alespoň já jsem z toho měl takový pocit.
Setup dej základní co je v manuálu ten funguje nejlíp
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
Martas77
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 181
Registrován: ned srp 26, 2012 11:02 am
Bydliště: Záchlumí

Re: T3 vs T4

Příspěvek od Martas77 »

tak to jsem rad že je konkurence schopná a neudělám sní chybu.. a nějaké rady ještě
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: T3 vs T4

Příspěvek od 3p0 »

Rada?
Jezdit, jezdit a jezdit :--)
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „XRAY“