xray T2 007 přední pevná osa
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
xray T2 007 přední pevná osa
Chtěl bych se zeptat,jelikož mám xray krátce jak moc auto trpí (rally) když je vepředu pevná osa? Aby z něj nebyly do půl roka třísky,co díky tomu nejčastěji odchází ? Dík za odpovědi.
edit:na nespevněném povrchu(hlína apod)
edit:na nespevněném povrchu(hlína apod)
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Odchazi logicky to co se toci napredni naprave. Kdyz das pevnou osu tak obe kola buou mit stejnou rychlost a budou se ti vymackavat vystupy z diferencialu a rychleji budou odchazet poloosy na predni naprave. Na nezpevnenym povrchu se opotrebeni snizuje
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
a taky rády praskaj ramena a ohybá se jejich uložení (u TRFka) u reje nevim...
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: xray T2 007 přední pevná osa
aha takže když si budu jezdit jen tak pro radost, tak raději zainvestovat do difu jako je vzadu a hodit ho do předu, do budoucna to vyjde laciněji.To jsem chtěl přesně vědět dík
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Spíš než diff se na rally hodí volnobězka
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
no, reknu to asi takhle:) mam volnobezku, ale spojenou, tzn ze funguje jednim smerem jako pevna osa a zatim jsem nemel zadny problem. Naopak si myslim, ze na rally to je docela idealni. Predni naprava te pekne vytahne ze zatacky, tak ze pro mne opravdu parada.
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
Re: xray T2 007 přední pevná osa
jo jo o tom co je vhodné (volnoběžka a pod jsem si toho prostudoval tu na foru dost,ale zajímalo mě jak celkově auto trpí, to jsem tu nenašel) Jinak dík za tvoji reakci.
edit:možná by nebylo na škodu toto téma hodit potom do xray, až někdo bude mít stejnou otázku a bude hledat odpověd tak určitě to bude hledat tam a né tady
edit:možná by nebylo na škodu toto téma hodit potom do xray, až někdo bude mít stejnou otázku a bude hledat odpověd tak určitě to bude hledat tam a né tady
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
no tak jak trpí díly při použití volnoběžky záleží na stylu jízdy, já třeba jezdím brzda plyn, takže se mi po čase začnou vymlacovat celkem brutálně unašeče v zadním diffu, ale už mám vyrobené unašeče z oceli a ty by se už vymlacovat neměli... ale na vyzkoušení musím počkat, až dorazí poštou
edit: jezdím otevřenou volnoběžku, takže funguje, jako jednosměrný diff, zdá se mi, že pak auto lépe točí...
edit: jezdím otevřenou volnoběžku, takže funguje, jako jednosměrný diff, zdá se mi, že pak auto lépe točí...
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Re: xray T2 007 přední pevná osa
To je pravda ze lip toci. Kdyz das pevny osy tak to bude stejny jako offroud - zatah s minimalnim prokluzem ale nezataci tak dobre. A kdyz se muzou kola tocit volne otocis se na petniku. To jsou vyhody a nevyhody diferencialu.
Re: xray T2 007 přední pevná osa
To jo nezatáči ,protože pak má auto tendenci hrnout se dál dopředu, kvůli tomu že každe kolo v zatáčce jede ruzně velkou kružnici (delku trasy).
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
tohle co tady pisete bych pochopil bez volnobezky na asfaltu:) ale pokud jedes na sotoline, tak ve chvili, kdy se blizis k zatacce, tak cuknes o brzdu a auto hodis do smyku. Tim padem potrebujes auto vytahnout co nejdrive ze zatacky, proto mas lepsi pevnou osu:)
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Deathskull: Na asfaltu nebo parketách zatáčí auto s pevnou osou líp, než s diferákem Je to prostý, při zatáčení jde většina váhy na vnější kolo. S diferákem se začne protáčet vnitřní kolo, ztratí trakci a druhý kolo netahá auto ze zatáčky.. Zatímco s pevnou osou zabírá vnější kolo, vntřní si díky menšímu zatížení může klidně proklouznout a auto projede zatáčku mnohem líp.
Při dostatečným výkonu by to možná šlo i na rally, jen se člověk musí naučit zatáčet pod plynem - při zpomalování je to naopak nedotáčivý.. Volnoběžka je potom přetáčivá i při brždění
Při dostatečným výkonu by to možná šlo i na rally, jen se člověk musí naučit zatáčet pod plynem - při zpomalování je to naopak nedotáčivý.. Volnoběžka je potom přetáčivá i při brždění
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Kluci, jde přehodit pevná osa na Xray T2R dozadu a tím pak zadní kuličkový diferák dopředu?
Už mám bordelkryt, tak se mi to nechce rozebírat. Ale kdyby to přeci jen šlo, hned bych ho vyměnil.
PS: Stejně používám vzadu utažený diferák.
Už mám bordelkryt, tak se mi to nechce rozebírat. Ale kdyby to přeci jen šlo, hned bych ho vyměnil.
PS: Stejně používám vzadu utažený diferák.
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Jestli si dobře pamatuju tak u T2 00x byli diferaky stejny
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: xray T2 007 přední pevná osa
Fakčí to. Vzadu pevná osa, vepředu diferák.
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro