Regulátory
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- jola
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 432
- Registrován: úte led 02, 2007 11:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já teda nevím ale podle toho jak je ten kondík velkej tak to asi moc jako forsage fungovat nebude Spíš to pokreje nějakou proudovou špičku při rozjezdu ale na hodně krátkou dobu to budou desetiny vteřiny takže jako NITRO to opravdu fungovat nebude.
TT-01 RC souprava:Graupner XR-6 FM Race Mark II FM/40
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- jola
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 432
- Registrován: úte led 02, 2007 11:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bych to chtěl vidět v reálu jak to vypadá to NITRO pokud by to fungovalo jsem asi vůl a o elektrice nic nevím
TT-01 RC souprava:Graupner XR-6 FM Race Mark II FM/40
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Normálně, dáš plnej kotel auto Ti vystřelí, když pojedeš na závody tak uvidíšjola píše:Tak to bych to chtěl vidět v reálu jak to vypadá to NITRO pokud by to fungovalo jsem asi vůl a o elektrice nic nevím
Kondenzátor, celej svůj obsah v mžiku vydá!
To byl jeden z důvodů proč jsem chtěl LRP QC-3 8)
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- jola
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 432
- Registrován: úte led 02, 2007 11:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tomu rozumím jenže ten proud je schopnej dávat opravdu jenom krátce si vem že to auto stojí a ten nárazovej proud kterej je potřeba aby se ten motor otočil a hnul celým autem tak se rovná skoro zkratovýmu a zkus vyzkratovat ten kondík to je v mžiku pryč to by mnusel bejt kondenzátor jako prase a ne takovej miniňurní.Určitě to trošku pomůže to nepopírám ale je to opravdu jenom mžik.Ale třeba se mejlím je to můj názorrr a nikomu to nevnucuju
TT-01 RC souprava:Graupner XR-6 FM Race Mark II FM/40
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Ano, funguje jen krátce
Je to doména nových reglů a ty mají kondík jako prase. Když jsem viděl kondík od toho nej stříďákovýho, tak je ten kondík velky jako můj regulátor
Je to doména nových reglů a ty mají kondík jako prase. Když jsem viděl kondík od toho nej stříďákovýho, tak je ten kondík velky jako můj regulátor
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
- jola
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 432
- Registrován: úte led 02, 2007 11:43 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jedna věc nezáleží jak je velkej co do objemu ale co do kapacity.Čím větší tím ještě neznamená že má velkou kapacitu.Jakou kapacitu to má vlastně
TT-01 RC souprava:Graupner XR-6 FM Race Mark II FM/40
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
Tamiya TA-05 :regulace:LRP Competition : motor:NOSRAM Storm Evolution Brushless Modified 4.5T
FG BAJA 1/6:full ALU tuning,výfuk SAMBA
HPI E-Firestorm:combo Ezrun 5,5T
- Kamikaze
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob srp 19, 2006 11:06 am
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jako ochranu sem kondík ještě neviděl, spíš je to usměrňovač (filtr), takže s ochranou si myslim že to nic nemá. Další věc je ta že opravdu pojme nějaký napětí/proud (už pořádně nevim jestli to nebo ono, tak mě nebijte) takže nejspíš slouží jako stabilizace aby při vysokých výchylkách plynu/brzda (střídavě), dokázal dodávat plynule potřebnou energii pro chod motoru a tak vyrovnávat ztráty napětí. Jinak by mě asi už nic nenapadlo
TB-02 DRFT TB-02 Rally X-Racing Team
X-ray 008 - Rally
Kyosho - Inferno TR-15
CC-01 Pajero Metaltop
Spektrum DX3S
X-ray 008 - Rally
Kyosho - Inferno TR-15
CC-01 Pajero Metaltop
Spektrum DX3S
- Flozik
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1240
- Registrován: stř dub 26, 2006 4:53 pm
- Bydliště: Pardubice- mesto perniku a hokeje
Jestli se muzu zapojit do diskuze, tak ja to chapu takhle: Kondik se pred rozjezdem nabije, ziska urcitej naboj. Kdyz ja odstartovano, proud do motoru zacne stoupat a ten kondik se zacne vybijet - teda vlastne posili svym vybitim velikost proud, kterej tece do motoru.
Priklad: Do motoru pri rozjizdeni tece proud treba 10 A bez kondenzatoru. S kondikem ten proud nebude 10 A ale treba 11 A. Prirovnal bych to k tomu, jako kdybyste se v aute rozjizdeli s vytocenym motorem Doufam, ze me nekdo pochopi
Priklad: Do motoru pri rozjizdeni tece proud treba 10 A bez kondenzatoru. S kondikem ten proud nebude 10 A ale treba 11 A. Prirovnal bych to k tomu, jako kdybyste se v aute rozjizdeli s vytocenym motorem Doufam, ze me nekdo pochopi
"Neberte život moc vážně, stejně z něj nevyváznete živý!"
:tamiya: Tamiya TB - 02 :tamiya:
Kastle: Subaru Impreza
Kanal: 54
:tamiya: Tamiya TB - 02 :tamiya:
Kastle: Subaru Impreza
Kanal: 54
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně takFlozik píše:Jestli se muzu zapojit do diskuze, tak ja to chapu takhle: Kondik se pred rozjezdem nabije, ziska urcitej naboj. Kdyz ja odstartovano, proud do motoru zacne stoupat a ten kondik se zacne vybijet - teda vlastne posili svym vybitim velikost proud, kterej tece do motoru.
Priklad: Do motoru pri rozjizdeni tece proud treba 10 A bez kondenzatoru. S kondikem ten proud nebude 10 A ale treba 11 A. Prirovnal bych to k tomu, jako kdybyste se v aute rozjizdeli s vytocenym motorem Doufam, ze me nekdo pochopi
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!