NOSRAM motor nebo MIG 500????
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
NOSRAM motor nebo MIG 500????
Ahoj, uz delsi dobu resim dilema,jakej motor poridit do TT-01, aby melo silu, jezdilo RYCHLE, ale zaroven bylo OVLADATELNY (takze aby zas neletelo jak neriditelnej sutr). Moc se mi zalibily motory NOSRAM, ale nevim, kolik otacek podvozek snese a jak se bude chovat. Dale jaky pocet zavitu volit,aby to zbytecne moc nezralo a dalo se to plynule ovladat i v nizkych otackach. Zde je celkem chvaleny MIG 500 Turbo Race
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/3685
a nebo ten NOSRAM http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1169 .
Taky jsem hodne premejslel o tomhle: http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1894 ,ale docela mam obavy, ze to bude uz velky sousto a velkej zravec baterek. Prevod tam mam standartni, kterej je ve stavebnici (jo, v tomhle se jeste nevyznam). akej teda motor doporucujete? Mam silenou chut na ten NOSRAM, ale jestli se chova MIG stejne a diky svemu zesilenemu magnetickemu plasti ma stejnej vykon a nizsi odber, sel bych do MIGu
http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/3685
a nebo ten NOSRAM http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1169 .
Taky jsem hodne premejslel o tomhle: http://www.mz-racing.net/mz-shop/produc ... ts_id/1894 ,ale docela mam obavy, ze to bude uz velky sousto a velkej zravec baterek. Prevod tam mam standartni, kterej je ve stavebnici (jo, v tomhle se jeste nevyznam). akej teda motor doporucujete? Mam silenou chut na ten NOSRAM, ale jestli se chova MIG stejne a diky svemu zesilenemu magnetickemu plasti ma stejnej vykon a nizsi odber, sel bych do MIGu
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já bych volil ten třetí.Je časovatelný,rozebiratelný,má kuličková ložiska a 19z by TL mělo vydržet.Pozor na to,aby vydržel i régl.Ale 19 přežije i základní Tamia.
Mig poslední dobou šel nějak s kvalitou dolu,taví se mi vrtulky a poškodí celý motor.2x jsem se setkal i s tím,že byl špatně vylisovanej držák uhlíku a ten vypadl !!! Když by se ti povedlo koupit dobrý,tak pokud máš chladič tak by v TL mohl vydržet,máš ho vystrčenej ven a chladí se líp než u mě v TB-01.Je pravda,že za cenu Nosrama máš dva Migy a ještě ti zbyde. Ale já osobně bych dal přednost Nosramu.Další motor za slušnou cenu je GT-3.Dá se sehnat za 500,-,má výmenné uhlíky.Ale ložiska jsou kluzná a není rozebiratelný.(Snadno ho upravíš aby byl.)Teď s ním jezdím a zatím v poho.Je to tak na úrovni toho prvního Nosramu,o málo levnější.Já ho koupil za 200,- mírně jetý.
Mig poslední dobou šel nějak s kvalitou dolu,taví se mi vrtulky a poškodí celý motor.2x jsem se setkal i s tím,že byl špatně vylisovanej držák uhlíku a ten vypadl !!! Když by se ti povedlo koupit dobrý,tak pokud máš chladič tak by v TL mohl vydržet,máš ho vystrčenej ven a chladí se líp než u mě v TB-01.Je pravda,že za cenu Nosrama máš dva Migy a ještě ti zbyde. Ale já osobně bych dal přednost Nosramu.Další motor za slušnou cenu je GT-3.Dá se sehnat za 500,-,má výmenné uhlíky.Ale ložiska jsou kluzná a není rozebiratelný.(Snadno ho upravíš aby byl.)Teď s ním jezdím a zatím v poho.Je to tak na úrovni toho prvního Nosramu,o málo levnější.Já ho koupil za 200,- mírně jetý.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ježíš,já se přehlíd,ty máš TT a ne TL.sorry.Jestli máš bordelkryt,jsi na tom s chlazením asi jako já s TB.Mig tam bude hodně topit.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:05 pm
- Bydliště: Praha 4 - Chodov
- Kontaktovat uživatele:
no, premejslim o chladici s ventilatorem.. mam bordelkryt a jeste jsem to ucpal i zespodu, protoze toho tam slo taky hodne ( http://www.dropshots.com/rom4n ) tam mam obrazky. No, porat premejslim,co s tim. Nebo proste vemu stredni cestu, nosram 2x21z (skoda tech kluznejch lozisek). Jinak regl tam mam JES300, nevim, do kolika je zavitu,ale je do 30A
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
martincc2 píše:no ja bych sel do toho visiona ale to uz raci purple tigera
Jake mas zkusenosti s temito motory ?
Naposledy upravil(a) WIN dne pát říj 19, 2007 4:04 pm, celkem upraveno 1 x.
- Diamond
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 656
- Registrován: sob črc 29, 2006 7:50 am
- Bydliště: okr. Frýdek - Místek
- Kontaktovat uživatele:
no já bych koupil MIGA(docela dobrá cena) a nebo si radši připlatil, třeba do GM Grand Prix Stock 17T (ten si každý chválí), tigera jsem měl, ale zeslábly mu magnety tak, že jsem ho musel roztlačit, aby jelmartincc2 píše:no ja bych sel do toho visiona ale to uz raci purple tigera
1:6 FG Baja Buggy, Spectrum DX2.0
Mïnulost..TB-02, TA-05 BMW 320si WTCC 2006, LOSI XXXS, ..
info@rcauta-fm.cz | RC SERVIS | RCAuta-fm.cz | http://www.dg-moda.cz
Mïnulost..TB-02, TA-05 BMW 320si WTCC 2006, LOSI XXXS, ..
info@rcauta-fm.cz | RC SERVIS | RCAuta-fm.cz | http://www.dg-moda.cz
- martincc2
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1408
- Registrován: stř kvě 30, 2007 4:53 pm
- Bydliště: Prakšice
- Kontaktovat uživatele:
zkusenosti z poznatku na rally jsou takove: ten nosram vision blbe tahne od spodu = nema takovou akceleraci jako tiger a preci jenom co u nas nekdo pouziva purple tigery tak sou docela spokojeni.. na to rally jezdeni je urcite purple lepsi ale nevim co se tyce okruhu tomu moc nerozumim.. paradox purple tigera teda aspon moji 19z je ze se nehorazne moc hreje...WINFRESH píše:
ne neni je to na MARTINCC2
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
ne neni je to na MARTINCC2[/quote] zkusenosti z poznatku na rally jsou takove: ten nosram vision blbe tahne od spodu = nema takovou akceleraci jako tiger a preci jenom co u nas nekdo pouziva purple tigery tak sou docela spokojeni.. na to rally jezdeni je urcite purple lepsi ale nevim co se tyce okruhu tomu moc nerozumim.. paradox purple tigera teda aspon moji 19z je ze se nehorazne moc hreje... [/quote]
No tak na okruhu se pouzivaji motory, Check POINT, ORION, sem tam LRP-NOS, Corally. TYGERY a jim podobne motorry nic nevydrzi. Nepisu tady nejakou teorii, nebo ze nekdo neco nekde rekl, vim to z praxe.
Na takove to domaci jezdeni je idelani Stock motor napr. MIG, nebo ten od Tamiye nebo jiz zminovany GM GPS ??Z.
No tak na okruhu se pouzivaji motory, Check POINT, ORION, sem tam LRP-NOS, Corally. TYGERY a jim podobne motorry nic nevydrzi. Nepisu tady nejakou teorii, nebo ze nekdo neco nekde rekl, vim to z praxe.
Na takove to domaci jezdeni je idelani Stock motor napr. MIG, nebo ten od Tamiye nebo jiz zminovany GM GPS ??Z.
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
paradox purple tigera teda aspon moji 19z je ze se nehorazne moc hreje... [/quote]
A 19Z se ti hreje predevsim pro to ze mas malo zavitu a ten motor se nevytoci, nebo mas na nej moc tezky prevody. Pokud vim tak ostrileni jezdyci rally jezdi 27Z. Tam to ma opodstatneni kvuli velkemu kroutaku. S tou 19Z nikdy ten kroutak neudelas.
A 19Z se ti hreje predevsim pro to ze mas malo zavitu a ten motor se nevytoci, nebo mas na nej moc tezky prevody. Pokud vim tak ostrileni jezdyci rally jezdi 27Z. Tam to ma opodstatneni kvuli velkemu kroutaku. S tou 19Z nikdy ten kroutak neudelas.
- martincc2
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1408
- Registrován: stř kvě 30, 2007 4:53 pm
- Bydliště: Prakšice
- Kontaktovat uživatele:
WINFRESH píše:paradox purple tigera teda aspon moji 19z je ze se nehorazne moc hreje...
A 19Z se ti hreje predevsim pro to ze mas malo zavitu a ten motor se nevytoci, nebo mas na nej moc tezky prevody. Pokud vim tak ostrileni jezdyci rally jezdi 27Z. Tam to ma opodstatneni kvuli velkemu kroutaku. S tou 19Z nikdy ten kroutak neudelas.[/quote] aby ses nedivil zalezi to na prevodech... u nas jezdi kluci rally i s 12z....
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
aby ses nedivil zalezi to na prevodech... u nas jezdi kluci rally i s 12z....[/quote]martincc2 píše:
A 19Z se ti hreje predevsim pro to ze mas malo zavitu a ten motor se nevytoci, nebo mas na nej moc tezky prevody. Pokud vim tak ostrileni jezdyci rally jezdi 27Z. Tam to ma opodstatneni kvuli velkemu kroutaku. S tou 19Z nikdy ten kroutak neudelas.
Ja se divit nemusim vim o cem je rec. Kazdopadne pokud nekteri z vas jezdi 12tku tak to jsou opravdu experti. To mate asi hodne siroke a dlouhe trate ze ?