Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK

Příspěvek od PeetRees »

Ahojte,

takže zkušenosti na střídačku používaný kombinace viz. téma a podpis.

Prvotní montáž řešenou viewtopic.php?f=42&t=15458 jsem provozoval v zimě a tak tak se to neřpehřívalo... udržel jsem ruku jak na motoru tak na regulátoru. Mno pak jsem s tim moc nejezdil...sem tam... mno a šup a bylo léto. A to jsem si říkal uvidíme co to vydrží. Takže 30°C pařák a přímí slunko a plný bomby.... lidi... cín se taví při cca 300°C že? Všechen cín co byl na motoru se odtavil... celá ta plastová konstrukce co drží ložisko a uhlíky se roztekla... ale jinak vše přežilo... jen smrad jako když se odkope selka. Takže jsem na teen motor zanevřel a jezdil zbytek léta i zimu na obyčejnej Tamiyáckej základní motor.... i kvůli baterce že jsem si dýl zajezdil. Mno ale teď na začátku léta mě to zase chytlo :-) Takže jsem posháněl pořádnej chladič (30kč). Regulátor jsem rozebral, vyčistil, obrousil všechny ty hliníkový kousky a dal stříbrnou pastu. Vzal jsem těsnící tmel na motory (1:1 motory) a všechny díry v něm vytěsnil. I jsme trochu poupravil tu plastovou čepku reglu co vyčnívala a bránila doléhání velkýho chladiče. Vše cajk. Chladič jsem chytil kvalitníma teplotně vysoce odolnýma stahovacíma páskama (4x). Motoru jsem obrousil kotvu, dal nový uhlíky, ložiska namazal, ten domeček na ložisko a uhlíky co se mi roztekl jsem použil z Ansmann 17x2 (ta samá konstrukce). Časování jsem pootočil tak aby to mělo ty největší točky (bacha pak to moc nebrzdí :-D). Nakonec jsem nakoupil větráčky z GM 40x40mm 6200ot/min 5V. To jsou bomby. Ty jsem připojil přímo na baterku na čudlík (místo 5V mají cca 7V a točí ještě víc...a vydrží). Vše dal do kupy... a byl jsem to projet... lidi... bylo myslim zatim jen cca 20°C..měl jsem to zakastlený a zatim vše vlažný.... a to jsem na tom vyjel 3 baterky zasebou (4200,3600,2200) a jsou to bomby zase jako prase :-)

TEU 101BK je fajn regulátor na hraní si :-)

A kdyby to ve většim horku začalo trochu zase pálit tak mám vymyšlenej plán... mám 2 odvodný větráky (kdo měl rozebranej noťas tak ví o čem mluvím) a něják je tam zakomponuju spolu s přívodem vzduchu v potrubí a odvodem o5 v potrubí.... takže bude sranda :-D

Mrkněte

EDIT: převod 21/61
Přílohy
tt3.jpg
tt1.jpg
tt.jpg
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Tiger.s
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 08, 2008 9:58 am

Re: Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK

Příspěvek od Tiger.s »

Ahoj psal jsem ti sz ..
Díky za info :wink: :wink:
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“