Ahojte,
takže zkušenosti na střídačku používaný kombinace viz. téma a podpis.
Prvotní montáž řešenou viewtopic.php?f=42&t=15458 jsem provozoval v zimě a tak tak se to neřpehřívalo... udržel jsem ruku jak na motoru tak na regulátoru. Mno pak jsem s tim moc nejezdil...sem tam... mno a šup a bylo léto. A to jsem si říkal uvidíme co to vydrží. Takže 30°C pařák a přímí slunko a plný bomby.... lidi... cín se taví při cca 300°C že? Všechen cín co byl na motoru se odtavil... celá ta plastová konstrukce co drží ložisko a uhlíky se roztekla... ale jinak vše přežilo... jen smrad jako když se odkope selka. Takže jsem na teen motor zanevřel a jezdil zbytek léta i zimu na obyčejnej Tamiyáckej základní motor.... i kvůli baterce že jsem si dýl zajezdil. Mno ale teď na začátku léta mě to zase chytlo Takže jsem posháněl pořádnej chladič (30kč). Regulátor jsem rozebral, vyčistil, obrousil všechny ty hliníkový kousky a dal stříbrnou pastu. Vzal jsem těsnící tmel na motory (1:1 motory) a všechny díry v něm vytěsnil. I jsme trochu poupravil tu plastovou čepku reglu co vyčnívala a bránila doléhání velkýho chladiče. Vše cajk. Chladič jsem chytil kvalitníma teplotně vysoce odolnýma stahovacíma páskama (4x). Motoru jsem obrousil kotvu, dal nový uhlíky, ložiska namazal, ten domeček na ložisko a uhlíky co se mi roztekl jsem použil z Ansmann 17x2 (ta samá konstrukce). Časování jsem pootočil tak aby to mělo ty největší točky (bacha pak to moc nebrzdí ). Nakonec jsem nakoupil větráčky z GM 40x40mm 6200ot/min 5V. To jsou bomby. Ty jsem připojil přímo na baterku na čudlík (místo 5V mají cca 7V a točí ještě víc...a vydrží). Vše dal do kupy... a byl jsem to projet... lidi... bylo myslim zatim jen cca 20°C..měl jsem to zakastlený a zatim vše vlažný.... a to jsem na tom vyjel 3 baterky zasebou (4200,3600,2200) a jsou to bomby zase jako prase
TEU 101BK je fajn regulátor na hraní si
A kdyby to ve většim horku začalo trochu zase pálit tak mám vymyšlenej plán... mám 2 odvodný větráky (kdo měl rozebranej noťas tak ví o čem mluvím) a něják je tam zakomponuju spolu s přívodem vzduchu v potrubí a odvodem o5 v potrubí.... takže bude sranda
Mrkněte
EDIT: převod 21/61
Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Re: Nové poznatky LRP 14x2/TEU 101BK
Ahoj psal jsem ti sz ..
Díky za info
Díky za info